MS Windows
briani 27239
Overførsel af filer fra digital kamera til~
Fra : Flemming Kjær

Dato : 02-10-02 21:00

Hej.
Når jeg tilslutter mit kamera til USB-indgang starter Windows hjælpeprogram
automatisk op (Forslag: Kopier billeder, Udskriv billeder, Vis et diasshow
osv.)
Mit problem er at programmet kun starter op hvis kameraet indeholder
TIF-filer. Jeg vil gerne ændre det til også at starte når der kun er
JPEG-filer.
HVORDAN OG HVOR GØR JEG DET.
mvh. Flemming

Fra : ebbe

Dato : 02-10-02 22:37

"Flemming Kjær" <flk@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mit problem er at programmet kun starter op hvis kameraet indeholder
> TIF-filer. Jeg vil gerne ændre det til også at starte når der kun er

Hvis det er Canon du har, går det hele med ZoomBrowseren som en leg ;-.)
Selv Børnehavebørn kan finde ud'af'et

Fra : Flemming Kjær

Dato : 03-10-02 16:44

"ebbe" <gebbe@[XXX]mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Flemming Kjær" <flk@email.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Hvis det er Canon du har, går det hele med ZoomBrowseren som en leg ;-.)
> Selv Børnehavebørn kan finde ud'af'et

Hej igen
Det er en Minolta Dimage7, men det har jo ikke noget med kameramærket at
gøre.
mvh. Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-02 17:04

>Hej igen
>Det er en Minolta Dimage7, men det har jo ikke noget med kameramærket at
>gøre.
>mvh. Flemming

Prøv muligvis at installerer PaintShopPro, og assoiter (.jpg.bmp) osv. med
programmet, så burde alle type filer kunne autostarte.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Madsen

Dato : 03-10-02 17:19

Flemming Kjær skrev:

> Når jeg tilslutter mit kamera til USB-indgang starter Windows
> hjælpeprogram automatisk op (Forslag: Kopier billeder, Udskriv
> billeder, Vis et diasshow osv.)

Er det følgende dialogboks du tænker på?
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/auto_play.png>

Madsen.

Fra : Flemming Kjær

Dato : 04-10-02 14:40

Hej Madsen
Du har ramt plet, det er den dialogboks. Hvad skal jeg gøre?

med venlig hilsen
Flemming

Fra : Madsen

Dato : 04-10-02 15:07

Flemming Kjær skrev:

> Du har ramt plet, det er den dialogboks. Hvad skal jeg gøre?

Jeg ved ikke hvad du skal gøre. Jeg var blot i tvivl om det var en
dialogboks som kamerasoftwaren kom op med, eller om det var styre-
systemet.

Her bruger jeg en kortlæser og uanset hvilket filformat der ligger
på memorykortet når jeg propper kortet i kortlæseren, så kommer
omtalte dialogboks op på skærmen (i WinXP Pro UK SP1).

Madsen.