Lidt mere ud af min ericsson T29
Fra : ztaal

Dato : 02-10-02 19:52

Hej alle sammen.

Jeg har en ericsson T29, som jeg gerne vil have meget mere ud af.
Jeg vil gerne have hjælp til hvilket teleselskab jeg nu skal have, for
jeg har haft SKOD Debitel i 6 måneder nu. HELP ME
Jeg vil gerne have hjælp til hvordan jeg får mine EMS billeder som
logoer på displayet. Hvis man kan.
Jeg vil gerne vide hvor man kan finde EMS ringetoner, til min mobil.
Altså hvilken hjemmeside de er på. håber i kan hjælpe
Jeg vil også meget gerne høre fra jer hvis i ved hvad man mere kan få ud
af sin Ericsson T29. For jeg har ikke særlig meget til min T29.

Jeg håber sq i kan hjælpe mig med min mobil, jeg vil bliver over mega
glad. Og SELVFØLGELIG får i godt med point hehe

TAK PÅ FORHÅND

http://www.kandu.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 03-10-02 00:33

ztaal <ztaal.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej alle sammen.

Hej

www.telmore.dk kan helt klart anbefales.

> [...]
> Jeg vil også meget gerne høre fra jer hvis i ved hvad man mere kan få ud
> af sin Ericsson T29. For jeg har ikke særlig meget til min T29.

Alt det aner jeg ikke en daddel om :)

> Jeg håber sq i kan hjælpe mig med min mobil, jeg vil bliver over mega
> glad. Og SELVFØLGELIG får i godt med point hehe

Point? Æh, ok.... [confused.gif]

> TAK PÅ FORHÅND

NP

> http://www.kandu.dk/

Wow, et indlæg fra kandu.dk uden fejl i :)

Devast8or

--
Spamfilter activated