T65 fra Ericsson og bærbar pc?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-10-02 19:37

Nu har jeg både en Ericsson T65 mobiltelefon og en bærbar pc.

Hvad mangler jeg derudover for at kunne komme på internettet via
High Speed Data (HCSCD) eller GPRS? Jeg formoder at jeg mangler
et kabel, da jeg ikke finder noget infrarødt øje på T65. Hvad koster et
sådant kabel, og kan man med fordel købe et uoriginalt?

Mangler jeg også noget software for at kunne gå på nettet med T65 og
bærbar pc. Hvor køber eller downloader man den, eller er man så heldig
at de krævede drivere allerede findes i eksempelvis Win2000?

Claus