MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Er der virkelig ingen der....
Fra : -=Michael=-

Dato : 02-10-02 19:02

ved hvordan man kan deaktiver skan disk i winxp ???

Fra : Martin K

Dato : 02-10-02 20:18

-=Michael=- wrote:
> ved hvordan man kan deaktiver skan disk i winxp ???

Hvorfor skal det deaktiveres...? Det hjælper da med at holde din disk frisk

--
Martin K

Fra : -=Michael=-

Dato : 02-10-02 21:10

fordi at jeg syntes at det er møg hammerende irterrende at det mange gange
når jeg starte min pc op .-. thats why .. kender du en løsning?

Fra : Luhmann

Dato : 02-10-02 21:21

> fordi at jeg syntes at det er møg hammerende irterrende at det mange gange
> når jeg starte min pc op .-. thats why .. kender du en løsning?

Nu ved jeg jo ikke hvordan du normalt lukker din computer ned, men normalt
kører scanddisk kun når man slukker den uden at lukke windows eller hiver
stikket ud. Hvis du lukker rigtigt ned og scanddisk kører meget hyppigt ved
opstart, skulle du måske overveje en FDISK, formattering og geninstallering,
og hjælper det heller ikke, en ny hd.

--
Mvh. Joachim L. Andersen

Fra : -=Michael=-

Dato : 02-10-02 22:10

kan det lade sig gøre at slå det fra ???

Fra : Luhmann

Dato : 02-10-02 23:49

Det skulle jeg mene. Prøv at læse denne tråd: <http://shor.ter.dk/766661824>

--