trådløs nætværk, kan man blande mærker?
Fra : Morten

Dato : 02-10-02 18:16

Hej
Jeg har et Compaq wl330 residential gateway, kan jeg købe f.eks denne:
http://proconsult.dk/katalog/net/net-w/netwad3/netetep302u.html
Noname trådløs USB "dims" og bruge sammen med eller SKAL det være en compaq?

mvh
Morten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-10-02 18:40

"Morten" <gruber03@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har et Compaq wl330 residential gateway,

Kan ikke lige finde modellen

> kan jeg købe f.eks denne:
> http://proconsult.dk/katalog/net/net-w/netwad3/netetep302u.html
> Noname trådløs USB "dims" og bruge sammen med eller SKAL det være en
compaq?

Hvis begge er Wi-Fi, 802.11b kompatibelt. Skulle det virke sammen.

Men ville det ikke være en bedre ide´ at købe samme mærke. Eller noget man
ved hvad er? Mener kun noname kortet understøtter 64 bit WEB

Fra : Jean Christophe B. T~

Dato : 02-10-02 21:58

> [...]
> http://proconsult.dk/katalog/net/net-w/netwad3/netetep302u.html
> Noname trådløs USB "dims" og bruge sammen med eller SKAL det være en

Mærket er ligegyldigt bare de understøtter samme protokol.

/Jean

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-10-02 06:55

In article <anf9km$a18$1@sunsite.dk>, Morten wrote:
> [...]
> http://proconsult.dk/katalog/net/net-w/netwad3/netetep302u.html
> Noname trådløs USB "dims" og bruge sammen med eller SKAL det være en compaq?

Ja. Den eneste forskel er hvis du bruger password til WEP da
fabrikanterne oversætter et sådant til hex på forskellige måder.
Men du kan altid indtaste hex direkte og få det til at spille
sammen.

Fra : Morten

Dato : 03-10-02 18:07

Tak for svarene, men nu hvor jeg "har jer"
Har dette pci Wlan kort:

http://proconsult.dk/katalog/net/net-w/netwad2/netlswmp11.html

bedre "modtageforhold" end det pccard samt adapter der fulgte med min Compaq
WL310
Jeg mener hvis jeg har problemer med at få signalet igennem huset og ned i
kælderen, vil det Pci kort ovenfor så hjælpe på det?

her er link til min Wl310:
http://www.compaq.dk/commerce/configure.asp