Udsendelse om dyremishandling!
Fra : signe sørensen

Dato : 02-10-02 16:46

Hejsa!!

Jeg ved ikke om nogle af jer vil se det, men på TVDanmark2 handler 48
timer i aften om dyremishandling.

Det begynder kl. 21.10 og slutter igen kl. 22.10.

Her er programomtalen:
Vi følger to ildsjæle, der har viet deres liv til at hjælpe dyr i
nød. Når dyr bliver mishandlet eller vanrøgtet i Danmark, er det ofte
en sag mellem dyremishandleren og politiet. Den danske dyreværnslov er
ikke altid den mest klare, og derfor er der brug for personer, der
frivilligt yder en indsats for dyrene.

Mange hilsner fra Signe

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-10-02 18:06

signe sørensen <kandispigen@sajbar.dk> writes:

> [...]

> en sag mellem dyremishandleren og politiet. Den danske dyreværnslov er
> ikke altid den mest klare, og derfor er der brug for personer, der

Tror bare at jeg er glad for at jeg ikke har flimmerdyr...
Mit blodtryk kan slet ikke taale at se saadan nogle udsendelser..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Brizz

Dato : 02-10-02 20:43

Ser det og kan ikke forstå at nogen mennesker kan gøre det!?!?!?
Men er glad for at nogen mennesker gør et så stort arbejde for at hjælpe
dyrene.

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 02-10-02 21:13

Har kun en ting at sige.
Endnu engang bliver man konfronteret med at så mange mennesker er totalt
ligeglade med dyrenes velfærd.

Ufatteligt !

Hilsen Nina

Fra : Kate

Dato : 04-10-02 22:08

signe sørensen <kandispigen@sajbar.dk> wrote in

> Jeg ved ikke om nogle af jer vil se det, men på TVDanmark2 handler 48
> timer i aften om dyremishandling.

Normalt er jeg ikke særligt vild med TVDanmarks udsendelser fordi jeg
synes mange af dem er lidt for "Se og Hør"-prægede til min smag, men
denne udsendelse synes jeg faktisk var godt, så det meste af den. Men
hvor er det dog utroligt at der findes så mange folk som bare har dyr
uden at sætte sig det mindste ind i hvad det kræver af dem

Dog var det dejligt at det kunne afvise en enkelt sag som værende
grundløs, dejligt at hunden faktisk var ordentligt passet.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer