Salg af kradsetræ
Fra : Carsten Axelsen

Dato : 02-10-02 16:41

Hejsa
Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men prøver alligevel: Har I nogen
erfaringer med salg af kradsetræ?
Sagen er den at vores kat er vokset fra sit killinge kradsetræ og vi vil så
gerne sælge det, men umiddelbart ved jeg ikke om det er nogen god ide, idet
man kunne forestille sig at der ikke var nogen der ville købe det fordi det
jo ville lugte af vores kat. Er katte meget sarte overfor andres lugte eller
betyder det ikke noget?

MVH
Carsten Axelsen

Fra : Maj-Britt

Dato : 02-10-02 19:13

"Carsten Axelsen" <karen.carsten@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men prøver alligevel: Har I nogen
> erfaringer med salg af kradsetræ?

Du har nok bedre held dk.marked.privat.dyr o.lign.

> [...]

det
> jo ville lugte af vores kat. Er katte meget sarte overfor andres lugte

Tjaa. det tror jeg ikke vil være noget problem. Jeg lånte engang mit
killinge klatremiljø til en nabo - og det var et kæææææmpe hit hos de nu
voksne katte da det kom retur - sandsynligvis fordi det duftede af naboens
katte

Mvh Maj-Britt

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 03-10-02 08:38

Hej
Vi købte et brugt kradsetræ til vores katte, de var meget glade for det
allerede fra første øjeblik. Jeg tror ikke de synes at det lugtede af
fremmede katte.
Hilsen Vibeke