MS Windows
briani 27239
dos i xp?
Fra : Johnny Madsen

Dato : 02-10-02 16:33

Jeg har Concorde Light og kører normalt NT. Vil gerne opgradere til XP
proff, men er det muligt?
Når jeg prøver at køre mit Dosprogram i XP (jeg tester hjemme), skriver det
"for mange tilretninger database snart fuld". Kan der gøres noget.
mvh Johnny Madsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-10-02 15:45

Der må vel være en eller anden måde at rydde ud i databasen.

Fra : Per Thomsen

Dato : 07-10-02 13:50

> [...]
det
> "for mange tilretninger database snart fuld". Kan der gøres noget.

Bruger du de samme parametre til at kalde C5 som du brugte i NT?

Per

Fra : Fido-dk

Dato : 07-10-02 14:08

koderne til dos C5 og Windows C5 er IKKE de samme, du kan være heldig og
kunne køre konsol versionen under XP (hedder det samme som Windows C5 filen
bare med et "c" til sidst) men hvis det ikke virker skal du nok ha fat i
nogle Windows koder til din C5

--

Fido-dk

Fjern remove i mail adresse hvis du vil maile til mig...

Fra : Per Thomsen

Dato : 08-10-02 08:10

> [...]
filen
> bare med et "c" til sidst) men hvis det ikke virker skal du nok ha fat i

Det jeg mener, er: Bruges de samme parametre til at kalde Konsol-versionen
under XP som under NT.
Iøvrigt forstår jeg ikke hvad du mener med at være heldig - bygger XP ikke
på samme kerne som NT og W2K?

Per