MS Windows
briani 27239
Museproblemos i XP
Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 02-10-02 16:29

Hej....

efter inst. af SP-1 kan min maskine ikke længere finde min logitech mouseman
optical efter opstart... først når jeg hiver usb stikket ud og sætter det i
igen... Nogen der kender til dette?

Mendoza

Fra : Madsen

Dato : 02-10-02 18:20

Mikael Jørgensen skrev:

> efter inst. af SP-1 kan min maskine ikke længere finde min
> logitech mouseman optical efter opstart... først når jeg hiver usb
> stikket ud og sætter det i igen... Nogen der kender til dette?

Har du prøvet at geninstallere musedriveren? Hvilken version af
Mouseware kører du med, eller du bruger måske slet ikke Logitech's
driver?

Madsen.

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 02-10-02 20:10

> Har du prøvet at geninstallere musedriveren? Hvilken version af
> Mouseware kører du med, eller du bruger måske slet ikke Logitech's
> [...]

Hej.....

Jeg har installeret logitechs driver 9.73.0.0 efter jeg opdagede
problemet... dette hjalp dog ikke...

Mendoza...

Fra : Madsen

Dato : 03-10-02 01:06

Mikael Jørgensen skrev:

> Jeg har installeret logitechs driver 9.73.0.0 efter jeg opdagede
> problemet... dette hjalp dog ikke...

Hmm, det lyder godt nok underligt. Har du overvejet at smide den på
PS/2-porten i stedet, hvis du da har sådan en port?

Madsen.

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 03-10-02 03:16

> Hmm, det lyder godt nok underligt. Har du overvejet at smide den på
> PS/2-porten i stedet, hvis du da har sådan en port?

> [...]

Det kunne jeg prøve.... bare underligt at problemet først opstod efter
inst. af SP-1............

Mendoza

Fra : Dr. Ralph

Dato : 04-10-02 06:31

>Det kunne jeg prøve.... bare underligt at problemet først opstod efter
>inst. af SP-1............

Virker i det hele taget på mig, osm denm SP1 opdatering er RET SÅ
buggy - har læst emre end 100 indlæg olm folk, der oplever problemer
efter endt installation af den.

Jeg har faktisk 2 helt lovlig indløbte versioner af win XP pro us, men
bruger lige nu en pirat version af xp pro us, da jeg jeg skulle skifte
en amsse hardware i både stationær pc og notebook (ram, harddisk, pc
kort, etc.) - og denne nægtede SP1 at køre ind på, da den opdagede,
det var en pirat version (sikert pga af den hyppigt anvendte pass key)

Det er jeg egentlig glad for idag - for jeg vil holde mig langt væk
fra SP1 indtil jeg ikke hører om folk med problemer længere.

Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.