Delta Force Task Force Dagger
Fra : Søren Jensen

Dato : 02-10-02 15:47

Hej News Group

Jeg har et lille problem med delta force. Den kommer og siger " Windows
Virtual Memory swap file " er under min.size "140 mb." Hvordan gør jeg den
støre ??

Procesor: Intel 1.8
Skærm: Geeforce 4 Ti 4600
Ram: 1024 ddr.

Med venlig hilsen
Søren

Fra : Sven

Dato : 03-10-02 21:49

> [...]
>
> Jeg har et lille problem med delta force. Den kommer og siger " Windows
> Virtual Memory swap file " er under min.size "140 mb." Hvordan gør jeg

Det afhænger jo af, hvilken Windowsversion du kører!

Sven

Fra : Søren Jensen

Dato : 03-10-02 22:25

Det er helt rigtigt, det glemte jeg!! Ups
Styresystem Xp

Fra : Sven

Dato : 04-10-02 12:45

> Det er helt rigtigt, det glemte jeg!! Ups
> Styresystem Xp

Hej.
Højreklik på Denne Computer, og vælg Egenskaber. Vælg fanebladet Avanceret.
Første punkt hedder Ydeevne, og her klikker du på knappen Indstillinger.
Klik på fanebladet Avanceret. Sidste punkt hedder Virtuel hukommelse, og
heri kan du se, hvor stor din samlede sidefil er. Klik på Skift. Du kan her
enten selv vælge at definere størrelsen på sidefilen (den kan godt fordeles
over flere drev), eller lade systemet klare styringen. Skal Windows selv
styre den, vælger du Systemadministreret størrelse og klikker OK.
Hvis du selv vil bestemme, klikker du først på Brugerdefineret størrelse, og
derefter klikker du på det drev der skal ændres/oprettes sidefil på, og
skriver Størrelse ved start (minimum) samt Maximal størrelse, og trykker
derefter på definer.

Sven