DSS-fest final call...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-10-02 15:04

så spiller vi på sidste vers mht tilmeldingerne til den kommende DSS-fest
her i Roskilde...

for at opdatere:

Dato: 12 Oktober 2002

Sted: Roskilde, hos Sabina og John, adresser bliver tilsendt til de
tilmeldte i den kommende weekend....

Tid: ankomst til festen mellem 17-18, alle der kommer før må forvente at
blive sat i arbejde .... afslutning forventes først når stemningen dør,
hvilket erfaringen siger sagtens kan blive ud på de små timer.....

Menu: Steg ( okse eller andet, afhænger af udvalg og pris)

Tilbehør: der vil laves et lille udvalg
bagte grøntsager til de der er på kur,
salat til de der lyster og
flødekartofler til de der synder
jeg vil gerne have en klar udmelding fra de forskellige om hvad der
foretrækkes, således at jeg og mine dejlige køkkennymfer ikke skal lave 12
portioner af hver slags tilbehør...

Dessert: Bente og kristine har lovet gå sammen om at lave en lækker dessert
som alle kan spise uden dårlig samvittighed planen byder banan/chokolade
muffins og hjemmelavet jordbær"is"*G*

Drikkevarer: medbringes selv, Peder har ikke meldt ud ang. den obligatoriske
kasse øl, og med mindre han eller en anden træder til vil det falde til
jorden, da økonomien her i huset knapt rækker til udlægning til maden som
det er....
der findes dog en tankstation lige på den anden side af gaden der har åbent
til kl 22.

Pris: forventet max pris : 80 kr pr person..... vi vil bestræbe os på at
gøre det så billigt som overhovedet muligt....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 02-10-02 16:19

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> så spiller vi på sidste vers mht tilmeldingerne til den kommende DSS-fest
> her i Roskilde...

Hvor melder man sig til?

Som gammel chatter er jeg *bip*nysgerrig efter at se hvilke typer det er der
sidder på den anden side af skærmen

--
Niels

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-10-02 16:51

Niels Henriksen wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor melder man sig til?
>
> Som gammel chatter er jeg *bip*nysgerrig efter at se hvilke typer det
> er der sidder på den anden side af skærmen

det gør du på en mail direkte til mig eller til John Sahl.... tilmelding
skal ske senest søndag den 6 oktober......

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-10-02 17:05

Sabina Hertzum wrote:

hov glemte helt deltagerlisten:

Henning og Hanne
Mark og Kristine
Bente og Carsten
John og Sabina
Søs
Bo
Bo Warming
Peder

er der nogen jeg har glemt???

hvis der kommer mere end 13 deltagere ( vi er på 12 nu) så er jeg nødt til
at kalde højt og inderligt på Henning*GG* for så kommer vi til at mangle
stole, medmindre folk ikke har noget problem i at sidde i sofaen og spise

Fra : Henning

Dato : 02-10-02 23:28

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> nødt til at kalde højt og inderligt på Henning*GG* for så kommer vi
> til at mangle stole, medmindre folk ikke har noget problem i at sidde

Et par klapstole eller 10 kan vist godt skaffes!

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 02-10-02 17:21

On Wed, 2 Oct 2002 16:03:50 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>Pris: forventet max pris : 80 kr pr person..... vi vil bestræbe os på at
>gøre det så billigt som overhovedet muligt....

den lille hund og jeg er med - jeg vil også gerne forudbetale
.....noget som jeg synes er en go ide da der ofte har været tilmeldeser
hvor folk er faldet fra samme dag og andre har hægnt på derres del af
regningen af de forudindkøbte vare - det har i reglen været Henning
der har betalt for dem der ikke kom.

så hvis i emailer mig et konto nr - så skal jeg overføre penge - vil
opfordre andre til at gøre det samme.

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Henning

Dato : 02-10-02 23:26

Sabina Hertzum wrote:

> Tid: ankomst til festen mellem 17-18, alle der kommer før må
> forvente at blive sat i arbejde ....

Rimeligt *G*

> Menu: Steg ( okse eller andet, afhænger af udvalg og pris)

Ja

> Tilbehør: der vil laves et lille udvalg
> bagte grøntsager til de der er på kur,
> salat til de der lyster og

NEJ
> flødekartofler til de der synder

JA

> Dessert: Bente og kristine har lovet gå sammen om at lave en lækker
> dessert som alle kan spise uden dårlig samvittighed planen byder
> banan/chokolade muffins og hjemmelavet jordbær"is"*G*

Bananer er kun for singel kvinder!

> Pris: forventet max pris : 80 kr pr person..... vi vil bestræbe os på
> at gøre det så billigt som overhovedet muligt..

Det er dæleme billigt !!

Kommer som sagt 2 her fra

MVH
Henning & Hanne

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-10-02 23:38

Henning wrote:

hermed er skrevet op at hanne og henning er til flødekartofler

> Bananer er kun for singel kvinder!

nu er disse bananer efter al sansynelighed most godt og proppet ind i en
muffin

> Det er dæleme billigt !!

nu skal kris og jeg ud og købe steg i morgen, men vi forventer at kunne gøre
det ret billigt..... hvis det bliver en anelse dyrere skal i nok få det at
vide...

der er kommet yderligere en deltager på.... Ally har meldt sig under fanerne

men 13 mennesker indtil nu står der på listen..... og 13 gange 80 er
immervæk over 1000 kr.. så mon ikke vi kan få en ordentlig menu for det??

> Kommer som sagt 2 her fra

er noteret

Fra : Henning

Dato : 03-10-02 20:24

Sabina Hertzum wrote:

> nu er disse bananer efter al sansynelighed most godt og proppet ind i
> en muffin

Hvordan er de blevet most? *G*
Det kunne jo være det pludselig blev til lidt af en dellikatesse *G*
(" Proppet ind i", giver jo nogle asocciationer)

MVH
Henning, når han bliver plat *G*

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 19:29

Henning skrev:

Hej Henning

> Hvordan er de blevet most? *G*
> Det kunne jo være det pludselig blev til lidt af en dellikatesse *G*
> (" Proppet ind i", giver jo nogle asocciationer)

> Henning, når han bliver plat *G*

Kunne du ikke nøjes med at henvise at du regner med at det vil blive
vist under selskabslegene? Henning altså, skam dig!
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Henning

Dato : 08-10-02 02:25

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Kunne du ikke nøjes med at henvise at du regner med at det vil blive
> vist under selskabslegene? Henning altså, skam dig!

Ja det dildoparty i Viby, blev jo ret vildt *GF*

MVH
Henning

Fra : Amie

Dato : 08-10-02 10:00

> Ja det dildoparty i Viby, blev jo ret vildt *GF*

Heheh det er da utroligt at der stadigvæk bliver snakket om det *LOL* .. men
ja.. det var faktisk ret sjovt men det var også fordi det var spontant.. man
kunne ikke gøre det igen *S*

aMie

Fra : Chokmah

Dato : 08-10-02 17:02

On Tue, 8 Oct 2002 10:59:39 +0200, "Amie" <malene@dildoparty.dk>
wrote:

>Heheh det er da utroligt at der stadigvæk bliver snakket om det *LOL* .. men
>ja.. det var faktisk ret sjovt men det var også fordi det var spontant.. man
>kunne ikke gøre det igen *S*

festerne har været mange og forskelige nogen mere alm hyggelig andre
ligner alm fest hvor folk bliver lidt små fulde andre meget fulde
også var der den - det var simpelthænd det fedeste og afgjort wildeste
og mærkeligtste party jeg har været til siden 1986
hold kæft hvor det sjov - folk gagede fuldstændigt ud - hvis der ikke
havde være kamaera på så er jeg 87,3 % sikker på Ami var gledet
vaginalt ned over den monster dildo som Bente og stone lavede deep
Throt på :) og peder sider og køre tunge spidsen kærligt om som den er
sat fast på Hennings fjerner nej det var but ploken !!!!
som stone tidliger gik rundt med i panden !
men grunden til det var så sjovt var jo også at der var jo ikke nogens
grænser der blev overskredet - dem der havde lyst fik pisk

du må sgu dukke op igen ami også tage grejerne med :)

MvH
BO M M

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-10-02 17:46

Amie skrev:

> man kunne ikke gøre det igen *S*

Man kunne prøve.

Hvis jeg står tidligt op og henter dig, på lørdag, skal vi
så prøve?

Fra : Amie

Dato : 08-10-02 20:24

Hey søde :)

> Hvis jeg står tidligt op og henter dig, på lørdag, skal vi
> så prøve?

Hehe nej.. jeg har slet ikke vare hjemme, da jeg har holdt pause i et års
tid, starter dog op igen nu, da jeg pludselig har fået en masse fritid ( var
en af de heldige hos tiscali der røg i fyringsrundten :)

tak for den ellers søde tanker .. du er og bliver verdens sødeste peder
*kys*

aMie

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 03-10-02 00:02

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> så spiller vi på sidste vers mht tilmeldingerne til den kommende DSS-fest
> her i Roskilde

Hvad i alverden er DSS-fest?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-10-02 00:08

Jógvan Lindenskov wrote:
> "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> Hvad i alverden er DSS-fest?

hehe*G* DSS står for Dk.Snak.Seksualitet
fest giver vist sig selv*G*

reelt set betyder det at vi der skriver her i gruppen, samles et antal gange
om året enten privat eller i byen og sætter ansigter på menneskene bag
ordene og spiser, drikker, snakker fanden et øre af og har det rigtig rigtig
hyggeligt....
der kommer både nye og gamle skribenter til disse fester......

alle der har skrevet et ontopic indlæg i gruppen er velkomne....

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-10-02 08:10

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmale.com> skrev i en meddelelse

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> så spiller vi på sidste vers mht tilmeldingerne til den kommende DSS-fest
> her i Roskilde

Hvad i alverden er DSS-fest?

En DSS-fest(dk.snak.seksualitet) er det maksimale OF Tropic man kan
forestille sig.
Gruppens faste "medlemmer" mødes og spiser billig mad (så billigt som
muligt) og snakker om sex uden at gøre noget ved sagen, bliver fulde af så
billig sprut som muligt og "tilter" om. Og i lang tid efter, tales der om
hvor hyggeligt det var. og der bliver også taget tonsvis af fotos til fælles
glæde.
Langelands Festivalens motto: Alle er glade
Alle er velkommen det gælder også BW og i dagens anledning er der fred og
fordragelighed
Jeg vil sende gruppen en venlig tanke på min vej til det syd franske
Mvh Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-02 16:10

> En DSS-fest(dk.snak.seksualitet) er det maksimale OF Tropic man kan
> forestille sig.

Ja - mens jeg altid er ontopic, så er dss-regeringen CIRKA 98% off
OFF-topic jvf fundats.

> [...]
> fordragelighed
> Jeg vil sende gruppen en venlig tanke på min vej til det syd franske

Drillepinden Steen Johansen, der er for doven til nogensinde at møde op til
dss-fest, glemmer det vigtigste - den sprudlende og intelligente snak og de
gode vibrationer.
Han taler som den blinde om farverne.

Betyder de sendte "venlige tanker" at Steen vil lægge sin mobning af min ven
Chokmah på hylden nogle uger?

Fra : Henning

Dato : 03-10-02 20:18

Bo Warming wrote:

> Ja - mens jeg altid er ontopic, så er dss-regeringen CIRKA 98% off
> OFF-topic jvf fundats.

Er det, det man kalder for selv-ironi *G*

> Drillepinden Steen Johansen, der er for doven til nogensinde at møde
> op til dss-fest, glemmer det vigtigste - den sprudlende og
> intelligente snak og de gode vibrationer.

Han vil hellere have de vibrationer mellem benene, der kommer af
at kører ( På motorcykkel ) fra Vissenbjerg via Skalbjerg over
Frøbjerg bakker og Frøbjerg Baunehøj, med et hvil der sammen
med fårene, før han tilfredstillet og med tømt blære (halskirtel?),
kører over Ørsted, gennem Krengerup skovene, Glamsbjerg via
Hårby, hvor han hilser på Nimbus-Knud, til Jordløse og skaffer
indbyggerne der, lidt af hvad de mangler, for så at fortsætte til
Svenborg/Fåborg, måske med et svinkeærende gennem Brobyskov
hvor han kan få en dukkert i Søbosø, hvis han har brug for en kold
afvaskning, *G*

> Betyder de sendte "venlige tanker" at Steen vil lægge sin mobning af
> min ven Chokmah på hylden nogle uger?

Lige så lidt som vi kan undvære Bo, kan vi undvære Steens indlæg.
Det skal jo ikke være så surt alt sammen?

Men sagen er sikkert, at Steen ikke har råd til at tage turen over
Storebælt til det strore, skræmmende udland *G*

MVH
Henning

Fut news:dk.snak.snik

Fra : Sott

Dato : 03-10-02 17:13

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> fordragelighed
> Jeg vil sende gruppen en venlig tanke på min vej til det syd franske

Alt det, bare fordi du ikke vil gøre mig den glæde at komme,
er det alligevel ikke "overkill" ligefrem at rejse til Frankrig,
for at krybe udenom?

Tusinde hilsner
Søs, som futter til news:dk.snak.snik

Fra : Henning

Dato : 03-10-02 19:53

Steen Johansen wrote:

> En DSS-fest(dk.snak.seksualitet) er det maksimale OF Tropic man kan
> forestille sig.

Jep, bortset fra, når der også er dildo party samtidig *GGG*

> Gruppens faste "medlemmer" mødes og spiser billig mad (så billigt som
> muligt) og snakker om sex uden at gøre noget ved sagen,

Næh vi er strengt OFF-topic

> bliver fulde
> af så billig sprut som muligt og "tilter" om. Og i lang tid efter,
> tales der om hvor hyggeligt det var. og der bliver også taget tonsvis
> af fotos til fælles glæde.

Jaaahhh <>

> Alle er velkommen det gælder også BW og i dagens anledning er der
> fred og fordragelighed

Vi er som vel stort set alle er blevet klar over, meget tolerante

> Jeg vil sende gruppen en venlig tanke på min vej til det syd franske

Ak ja, tag hellere tilbage til Skalbjerg, hvor dine ophav slog sine folder
i hulen ved Vissenbjerg? ( Din profil tyder i hvert fald på det) *G*

MVH
Henning

Fut til dss2

Fra : Chokmah

Dato : 04-10-02 01:52

On Thu, 3 Oct 2002 09:09:33 +0200, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>En DSS-fest(dk.snak.seksualitet) er det maksimale OF Tropic man kan
>forestille sig.

Nå da da da :) det er nu ellers et kom sammen for de af gruppens
skribenter der har lyst til at deltage !

>Gruppens faste "medlemmer" mødes og spiser billig mad (så billigt som
>muligt)

jamen Steen du må jo invitere også smide noget kaviar på bordet - det
har jeg faktisk ikke fåed... i snart et år jeg foretrægger den iranske
de koster en bagatel af 3000 kr for 200 gr også skal vi sgu ha trøfler
bagefter nogen svampe man har svin ( øf øf )til finde - det har jeg
arldirg fåed - det er på Steen !

>og snakker om sex uden at gøre noget ved sagen,

skulle man være i tvil så skal det for en go orden skyld siges at
Steen arldrig har deltaget i en dss fest men taler gerne om dem med en
ekspert viden som han bode og havde fast addresse på sligt kom sammen
- dog ikke et jeg nikker gendkenden til -

men jow man snakker faktisk påfalende lidt om sex - jeg tror folk
ligeosm er mættede af de daglige debater - drift i mellem skribenterne
well man må formode de par der er til stede gør det også sker det at
noget løst opstår - men næppe mere ind hvis folk mødes normalt til et
komsammen og der indtages alkohol...

> [...]
>hvor hyggeligt det var. og der bliver også taget tonsvis af fotos til fælles

Steen - sjovt nok så har jeg været til næsten hver enste dss fest
igenem dss histroie fra feb 2000 - du har ikke være der endnu og
afligevel er du ramt af en tæt på sygelige bereter trang om forhold du
ikke har noget specifikt kendskab til

> [...]
>fordragelighed
>Jeg vil sende gruppen en venlig tanke på min vej til det syd franske

ja for dukker op det gør han sgu ikke :)
stakkels Steen - tror du ikke der nogen der kan gøre alt godt for dig
igen ??

MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.helbred.sorg+krise

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-10-02 07:39

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
>En DSS-fest(dk.snak.seksualitet) er det maksimale OF Tropic man kan
>forestille sig.

Nå da da da :) det er nu ellers et kom sammen for de af gruppens
skribenter der har lyst til at deltage !

Hvis i dyrkede fælles sex var i ON TROPIC og så ville der virkeligt komme
gang i debatten
men det er jo kun Hi Hi og GGGGGG

> [...]

de koster en bagatel af 3000 kr for 200 gr også skal vi sgu ha trøfler
bagefter nogen svampe man har svin ( øf øf )til finde - det har jeg

Det var dog godt nok et stykke fra rullekvabab til kaviar/trøfler,----------
små skridt

ja for dukker op det gør han sgu ikke :)
stakkels Steen - tror du ikke der nogen der kan gøre alt godt for dig
igen ??

Søs kan og måske er det min redning??

MvH Steen Sottesen

Fra : Chokmah

Dato : 04-10-02 13:57

On Fri, 4 Oct 2002 08:38:57 +0200, "Steen Johansen"
> [...]

>ja for dukker op det gør han sgu ikke :)
>stakkels Steen - tror du ikke der nogen der kan gøre alt godt for dig

Søs kan mangt og meget - Steen - men måske du skulle tage et slag
omrking din læge og fortælle hvordan du i virkligheden har det !

jeg er ikke sikke på at hverken Søs eller om du skulle opbygge modet
om end du er så hjerteligt well kommen til at deltage i sligt angement
er forløsningen på dine grundligene som jeg læser det utilfredsstilene
livs vilkår !

bedste Hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Yamaha

Dato : 08-10-02 17:18

Hej jeg er meget forælsked i en pige på 15 og jeg er også selv 15 og hun
SKAL værer min, jeg tror også det er på vej. Men jeg ville gerne have tips
om hvad man skal gører for at få hende til at
falde for en.
-Hvad skal man snakke om?
-Hvad kan piger godt lig at drenge gør(ikke sexsuelt!)
-O.S.V
jeg vill gerne have noget hjelp TAK på forhånd
pfa@adslhome.dk

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-10-02 17:26

> -Hvad skal man snakke om?
> -Hvad kan piger godt lig at drenge gør(ikke sexsuelt!)
> -O.S.V
> jeg vill gerne have noget hjelp TAK på forhånd

Trivielt... men prøv at vær dig selv.

Fra : Tomas O.

Dato : 08-10-02 22:39

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> wrote in

> Trivielt... men prøv at vær dig selv.

Det er ikke spor trivielt Ikke når ma er 15.. jeg kan godt huske hvor
usikker man var dengang og spillede alle mulige spil der bare aldrig
virkede.. så dit råd er alt andet en trivielt.. det er genialt i al sin
enhkelhed

Som Genie siger til Alladin da han forklædt som prins skal tale med
Jasmin... *VÆÆÆR dig sææælv!*

Tomas