SMS problemer
Fra : PHK

Dato : 02-10-02 14:43

Jeg sender SMS´er til et italiensk telefonnummer. Men de sidste par måneder
har det slet ikke virket.

Nogen der ved hvad der er galt?

--
_
|_|

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-10-02 14:58

PHK skrev:

>Jeg sender SMS´er til et italiensk telefonnummer. Men de sidste par måneder
>har det slet ikke virket.
>
>Nogen der ved hvad der er galt?

Har du snakket med dit teleselskab? Hvad siger de?

Det kan i øvrigt være en god idé at komme med lidt flere information,
så som hvilken telefon man bruger, hvilet teleselskab man bruger osv.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-10-02 19:25

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg sender SMS´er til et italiensk telefonnummer. Men de sidste par måneder
> har det slet ikke virket.
>
> Nogen der ved hvad der er galt?

Er det TDC/Telmore e.l. du bruger?

Der er noget med at TDC ikke overholder en eller standard og at flere udenlandske
mobiloperatører derfor er begyndt at lukke for SMS der kommer fra TDC.

Claus

Fra : Christian Poulsen

Dato : 02-10-02 20:07

> Der er noget med at TDC ikke overholder en eller standard og at flere
> udenlandske mobiloperatører derfor er begyndt at lukke for SMS der
> kommer fra TDC.

Og SONOFON, Orange, Telia, osv., tror desværre det er interconnect-
afgiften der driller igen. Til stor gene for forbrugerne.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-10-02 13:39

> Og SONOFON, Orange, Telia, osv., tror desværre det er interconnect-
> afgiften der driller igen. Til stor gene for forbrugerne.

Ja tak.
Så vil man skrive til kunder i de omfattede lande må man sende beskederne
fra nettet (se evt. min oversigt over SMS-sendere der virker på
http://www.vindenand.dk >> Send SMS)

--
Michael
http://www.vitsms.tk