Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Trust 510FX Dig.Cam. fra SmartGuy
Fra : OleJ

Dato : 02-10-02 14:04

Det ligner et godt tilbud! Men er kvaliteten ok?
http://www.smartguy.dk/Butik/VisVare.asp?ID=736

Nogen som kender til et godt tilbud på et lomme digital kamera med min. 2
mio pixels?

//OleJ

Fra : emj

Dato : 02-10-02 14:31

On Wed, 2 Oct 2002 15:03:35 +0200, "OleJ" <olj@sol.dk> wrote:

>Det ligner et godt tilbud! Men er kvaliteten ok?
>http://www.smartguy.dk/Butik/VisVare.asp?ID=736

Det er ikke et godt tilbud. Se på www.edbpriser-dk hvor du kan få
samme TRUST for 919 kr.
Kvaliteten er som prisen - billig.
Hilsen emj
--
http://www.enterpol.dk/foto/epgalleri/epfoto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : LBB

Dato : 02-10-02 18:38

Det er vidst kun 1,3 mio. pixels. De 3,3 mio. pixels fremkommer ved
interpolering,
som sikkert kan laves bedre på computeren, og så er det uden LCD skærm.
Men ok det koster kun lidt over 1000 kr.

se mere her: http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12913

/Lars
www.lbb.yaboo.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-10-02 16:30

Merlin har for tiden tilbud på dette:
http://www.fdb.dk/merlin/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=68&dept%5Fid=72&pf%5Fid=2924815
Hvis du vil have rigtig zoom (optisk) er der f.eks. mit eget Olympus
Camedia C 220 Zoom som du kan finde hos http://digital4u.dk/ til 2599.