MS Windows
briani 27239
Windows Movie Maker til Windows 98
Fra : Claus Nielsen

Dato : 02-10-02 13:04

Jeg har lånt en bærbar PC af en bekendt, og skulle bruge den til at lave WMV
film med via et webcam. Jag havde tænkt mig at bruge Windows Movie Maker,
men så fandt jeg ud af, at denne ikke er i windows 98, som er det
styresystem der er installeret på den bærbare.
Nu har jeg søgt på nettet i timevis uden at kunne finde en version af
Windows Movie Maker, som er til windows 98, findes det ikke ??
Jeg ville meget gerne opgradere den bærbare til Windows ME, da jeg ved at
Windows Movie Maker er deri, men ham som ejer computeren vil ikke have den
opgraderet.

Jeg håber at I kan hjælpe mig med at finde en version af Windows Movie Maker
som virker under Windows 98.

Mvh.
Claus Nielsen

Fra : Edmund

Dato : 02-10-02 21:55

Claus Nielsen wrote:
> [...]
> ikke have den opgraderet.
>
> Jeg håber at I kan hjælpe mig med at finde en version af Windows
> Movie Maker som virker under Windows 98.

Hvis du bare skal lave en wmv kan du så ikke bruge Windows medea encoder
http://www.microsoft.com/windowsmedia/

Du laver vel en avi med dit webcam eller?
--
Mvh Edmund