Idéer til Radio Vigsø
Fra : Brian Tingholm

Dato : 02-10-02 12:59

HEJSA

Vi skal lave noget ung-radio i forbindelse med et amtstræf for 1800 unger i
8. og 9. klasse fra hele Viborg Amt.
Er der nogen der har en idé til hvad vi kan lave af inslag ??
alle idéer er velkomne og de kan ikke være for tossede !!

--
MVH Tingholm
v/ Brian Tingholm

Fra : John K

Dato : 02-10-02 14:55

> [...]
> Er der nogen der har en idé til hvad vi kan lave af inslag ??
> alle idéer er velkomne og de kan ikke være for tossede !!

Tja... nu bed jeg mærke i den sidste sætning, så hvad med et foredrag af Åge
Halldorsson om dansktopmusikkens korstog i Danmark

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-02 18:04

Brian Tingholm <webmaster@tingholm.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d9adf05$0$52235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> HEJSA

> Vi skal lave noget ung-radio i forbindelse med et amtstræf for 1800 unger
> 8. og 9. klasse fra hele Viborg Amt.
_________

Undskyld, men hvad er "Radio Vigsø"? - Er det noget som som skal sendes over
"NVR´" i Thisted og hvornår kan vi høre det?

Hilsen Åge

Fra : Brian Tingholm

Dato : 02-10-02 18:32

ehhmm nej i kan IKKE høre det, det er noget internt radio/tv/oplysning som
bliver sendt i forbindelse med amtstræffet !!