MS Windows
briani 27239
Problem med genvejstast Ctrl+Alt+f4
Fra : ander and

Dato : 02-10-02 12:53

I vores økonomisystem C5 er en genvejstast Ctrl+Alt+f4 brugt utrolig meget.
Jeg har pt købt to nye dell maskiner der af en eller anden årsag ikke
understøtter denne funktion i C5. Den ene maskine er der win98 den anden
win2000. Det er de eneste maskiner i hele huset der ikke understøtter denne
funktion. Er der en opsætning eller andet i windows der kan afhjælpe dette
problem, eller er der nogen der har andre forslag?

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh JKR

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 02-10-02 13:13

> Det er de eneste maskiner i hele huset der ikke understøtter denne
> funktion. Er der en opsætning eller andet i windows der kan afhjælpe dette
> problem, eller er der nogen der har andre forslag?

Prøv med et andet tastatur, det er ikke alle tastekombinationer der er
mulige på alle tastaturer. Dette lyder dog lidt vildt hvis det skulle være
tilfældet for ALT-CTRL-F4, men prøv det.

mvh
JS

Fra : ander and

Dato : 03-10-02 07:24

Jeg har prøvet med et andet tastatur, det var ikke løsningen!

Håber der er andre bud på dette.

MVH JKR