Serverfejl
Fra : Bent Vejborg

Dato : 02-10-02 11:54

Jeg har lige skiftet webhotel til TDC.
Jeg kan godt lægge mit site op via FTP, men når jeg prøver i FP 2002, får
jeg følgende fejlmeddelelse:

Serverfejl: An error occurred accessing your Frontpage webfiles. Authors -
if authoring against a web server, please contact th webmaster for this
servers site. Webmaster - please see the servers system log for more
details.

Nogen der har et bud

Mvh Bent

Fra : Viggo

Dato : 02-10-02 13:31

"Bent Vejborg" <bv@powerperformance.dk> wrote in message
[...]

----------------
"Mht. FTP, må du ikke uploade via den hvis du bruger indbyggede Frontpage
komponenter såsom tæller, mv. idet FTP vil ødelægge dine FP Server
Extensions hos din udbyder."
svarede Andreas Paasch engang en anden.

Jeg har selv lige været ude for det samme, og bad så mit webhotel ordne det,
hvilket de gjorde på få minutter.

--

Vh
Viggo

Fra : Ulrik Friis

Dato : 06-10-02 20:05

"Viggo" <vboller@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> svarede Andreas Paasch engang en anden.
>
> Jeg har selv lige været ude for det samme, og bad så mit webhotel ordne

Men der er næppe FrontPage server extensions på dit TDC webhotel - eller er
der? Hvis ikke der er kan du fint uploade med ftp (ftp://ditdomænenavn.dk)
men hvis der er FrontPage server extensions skal du bruge
http://ditdomænenavn.dk.

Det er ikke sikkert at et forsøg på ftp upload til et website med FPSE
(http://) vil ødelægge noget. Man sandsynligheden er til stede.

mvh
Ulrik