Links 2003
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 02-10-02 10:11

Jeg er noget skuffet. Der er ikke meget nyt under solen, og hvor er
det da ringe at man ikke kan få dynamiske kameravinkler ved Real Time
Swing, når man har slået til bolden, og generel halter det med
dynamik.
Jeg er i hvert fald ret skuffet, og synes ikke folk, der har en
tidligere version skal bekymre sig om at købe denne nye version

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 02-10-02 10:25

Nu har jeg kun prøvet demoen, og jeg kan kun sige en ting.

ENIG!!!

Rabbit_HGC

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 02-10-02 12:10

On Wed, 2 Oct 2002 11:25:08 +0200, "Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

>Nu har jeg kun prøvet demoen, og jeg kan kun sige en ting.
>
>ENIG!!!

Her er i øvrigt et trick til altid at lave et godt skud i Links..,,
Sæt swing mode til Real Time Sving, og sæt en tyk bog op ved siden af
din mus. Nu kan du så føre musen frem og tilbage ved at brugen bogen
ved siden af som støtte, så du svinger helt præcist.

Dette fandt jeg lige selv ud af, og det betyder nok at jeg ikke vil
acceptere at spille over nettet mod modstandere, der bruge Real Time
Sving.

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 02-10-02 13:18

Smart....

Synd mand ikke kan bruge det triks i PS2 Tiger Woods 2002.....Men hvad fanen
der kan man da se om man er galt i byen...

/Jonas

Fra : Svend Emil

Dato : 02-10-02 17:52

> Synd mand ikke kan bruge det triks i PS2 Tiger Woods 2002.....Men hvad
fanen
> der kan man da se om man er galt i byen...

JA, det kan godt være lidt svært og distraherende nogengang !!

Svend Emil

Fra : Bertel Bolt-Jørgense~

Dato : 05-10-02 23:05

Det traditionelle tri-click giver dig langt større præcision, da du kan
beregne præcist længden af dit slag ved at tælle punkterne på slag-skalaen,
derfor vil real-time swing fætrene altid have fat i den tunge ende.

--
Venlig hilsen

Bertel Bolt-Jørgensen