Aarhus Guitar festival 11.-20. Oktober 200~
Fra : PS

Dato : 02-10-02 10:36

Kære musikelsker !

Jeg vil gerne orientere dig eller minde dig om den forestående
internationale klassiske guitarfestival som finder sted i "Den Gamle By" i
Århus fra 11.-20. Oktober 2002, altså i efterårsferien, som starter fredag i
næste uge.

Der er 7 koncerter, 2 masterclasses og 2 foredrag med solister fra Danmark,
Frankrig, USA, Brasilien og Holland:

Eric Franceries (Frankrig),
Duo Astor (Spanien/Frankrig),
Duo Takemitsu (Danmark),
Martha Masters (USA),
Andrew York (USA),
Carlos Barbosa-Lima (Brasilien)
Amsterdam Guitar Trio (Holland).

Læs mere på www.aarhusguitarfestival.dk

Har du spørgsmål vedr. festivalen som ikke besvares på hjemmesiden er du
velkommen til at kontakte undertegnede.
post@aarhusguitarfestival.dk

Velkommen til 2. International Guitar Festival Aarhus !

Peter Strömgren
Guitarist,
Leder, International Guitar Festival Aarhus.

____________________

Dear friends, colleagues and others;

I would like to inform or remind you of the international classical guitar
festival, which will take place in " Den Gamle By" in Aarhus, Denmark, from
Friday October 11th through Sunday 20th 2002.

7 recitals, 2 masterclasses and 2 lectures:

Eric Franceries (France),
Duo Astor (Spain/France),
Duo Takemitsu (Denmark),
Martha Masters (USA),
Andrew York (USA),
Carlos Barbosa-Lima (Brazil)
Amsterdam Guitar Trio (Holland).

Read more on the festivals website www.aarhusguitarfestival.dk.

Please note that today, October 1st, is the last day that we sell the
cheapest tickets and festival passes. (except for students and pensioners
who can buy cheap tickets at all times). It is possible to purchase online
directly from the website.

If you have any furthers questions that are not answered on the web-site,
feel free to contact me.
post@aarhusguitarfestival.dk

Welcome to the 2nd International Guitar Festival Aarhus !

Peter Strömgren
Guitarist,
Director, International Guitar Festival Aarhus.