Gift veninde
Fra : Boss

Dato : 02-10-02 09:50

Jeg er en 47-årig mand - gift. Lige nu savner jeg meget et
kvalificeret med- og modspil fra én af det modsatte køn. Særligt
trænger jeg til en fortrolig veninde til snak om livets store og små
spørgsmål. Det er fint for mig, hvis vi kan starte med elektronisk
kommunikation. Hvis vi senere får lyst, kan vi jo mødes. Skulle der
opstå seksuel tiltrækning ville de være dejligt, men det er ikke et
must. Jeg er akademiker og ansat i en ledende stilling. Jeg er stor,
maskulin, kærlig og velholdt med tendens til at ville dominere. Du er
gift, mellem 40 og 55, mangler noget i dit liv, som du har mod på at
lede efter uden at ville sætte ægteskabet i spil. Vi kan udveksle
billeder pr. mail. Glæder mig rigtigt meget til at høre fra dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-10-02 19:03

"Boss" <3d@c.dk> wrote in message

> [...]
> must. Jeg er akademiker og ansat i en ledende stilling. Jeg er stor,
> maskulin, kærlig og velholdt med tendens til at ville dominere

....og ikke mindst totalt uvidende om/ligeglad med, hvorledes man opfører sig
ordentligt på usenet.

Læs lidt her: www.usenet.dk

[FUT: dk.admin.netikette]

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 02-10-02 23:13

Jens Bruun wrote:
> "Boss" <3d@c.dk> wrote in message

Hej Jens

> ...og ikke mindst totalt uvidende om/ligeglad med, hvorledes man
> opfører sig ordentligt på usenet.
>
> Læs lidt her: www.usenet.dk
>
> [FUT: dk.admin.netikette]

Fut ignoreret!

Det er sådan set ok du vejleder, men så gør det ordentlig!

For det første, så er det god kotyme, at påpege hvad der
er galt og hvad der skulle være gjort i stedet.

Hans indlæg var en kontakt-annonce, dette er ikke velset
i dk.snak.seksualitet, da dette er en debat gruppe, han skal
henvises til gruppen news:dk.personlige.opslag hvor den slaks
hører hjemme.

og så kan vi futte over i netiketten. da alle der læse dk.snak.seksualitet
nu er klar over hvad og hvorfor der bliver vejledt.

Til jer gamle skribenter, lad nu lige Knud og jeg få lov at passe vores
"arbejde"

MVH
Henning