Manglende indlæg på Google
Fra : lisewinther

Dato : 02-10-02 07:38

Hej!

Hvor er alle indlæggene på Google,vedr. dk.videnskab.historie.genealogi, blevet af?

Med venlig hilsen,
Lise Winther Jensen.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-10-02 14:37

On 1 Oct 2002 23:38:09 -0700, lisewinther wrote:

>Hvor er alle indlæggene på Google,vedr. dk.videnskab.historie.genealogi, blevet af?

De er der skam fortsat og uændret.
"Threads 1-25 of about 4,850 in dk.videnskab.historie.genealogi"

Er du sikker på at du har navigeret rigtigt frem i hierarkiet? Prøv
dette link. Hvis din nyhedslæser deler linien, må du klippe og
klistre.
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&newwindow=1&group=dk.videnskab.historie.genealogi

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Bent Skaarup Pederse~

Dato : 03-10-02 06:57

Jeg har samme problem, siden 24. september er der kun kommet meget få
indlæg, det ser ud til at gælde alle Google grupper - mon der er noget
man skal have opdateret ?
mvh - Bent Skaarup Pedersen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 03-10-02 22:06

"Bent Skaarup Pedersen" <beskpe@hotmail.com> wrote in message news:64510ce7.0210022156.6b9749a5@posting.google.com...
> Jeg har samme problem, siden 24. september er der kun kommet meget få
> indlæg, det ser ud til at gælde alle Google grupper - mon der er noget
> man skal have opdateret ?
> mvh - Bent Skaarup Pedersen

there is talk about it in news:alt.fan.dejanews

it affects some english language groups too

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&safe=off&group=alt.fan.dejanews

Hugh W