MS Windows
briani 27239
Installere windows på 8 min.
Fra : Bob

Dato : 02-10-02 07:31

Fra : Peter T.

Dato : 02-10-02 08:24

Bob wrote:

> http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?ArtikelNr=1771459

Hvis jeg er rigtig effektiv, bruger jeg "kun" et par timer inkl.
installering af drivere til al hardware. :)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware in the morning"

Fra : Peter Anskjær

Dato : 02-10-02 08:36

On Wed, 2 Oct 2002 08:31:10 +0200, "Bob" <bob@.dk> wrote:

>http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?ArtikelNr=1771459
>
>Det er ikke dårligt!!

Man kan da ikke installere windows på så kort tid, alt efter version
tager det vel i hvert fald 20 min.

>LP

Mvh
Peter

Fra : Madsen

Dato : 02-10-02 08:58

On Wed, 02 Oct 2002 09:36:18 +0200, Peter Anskjær
<anskjaer@(remove)omk.dk> wrote:

>Man kan da ikke installere windows på så kort tid, alt efter version
>tager det vel i hvert fald 20 min.

Man kan vel have en Ghost fil klar på en CD.
Så tager det kun tiden til kopiering fra CD til HD
og med et 50x drev er det ikke mange minutter
det handler om.

mvh Madsen

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-10-02 10:07

Bob wrote in <3d9a92aa$0$96750$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?ArtikelNr=1771459

"samle en computer på 8 minutter og 42 sekunder. Tiden er inklusiv
installation af Windows."

Det jeg forstår ved at samle en computer og installere Windows er fysisk
umuligt at klare på den tid. Jeg ville gerne se en nærmere definition af
konkurrencen...

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : ///JJ

Dato : 02-10-02 15:35

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message

> Jeg ville gerne se en nærmere definition af
> konkurrencen...

Der må tydeligvis være tale om en misforståelse hos infopaq.dk. For man skal
da ikke installere noget iflg. reglerne, som kommer her: (fra
http://www.pricom.dk/dmn)

Regler for DM i Nørd.
DM i nørd består af en indledende kvalifikation, der afholdes fra den
31. juli til 21. september på Boomtowns netcaféer i København, Odense og
Århus. I slutningen af september er der finale med de 21 bedste deltagere på
Boomtowns netcafe i København.

For at deltage i DMN '02 skal man være i besiddelse af en
deltagerkupon, som man finder i Privat Computer nr. 8 og 9. Hver kupon giver
mulighed for ét kvalifikationsforsøg, men man kan deltage lige så mange
gange, man har lyst til, så længe man har en original kupon.

Kuponen skal være udfyldt i forvejen med navn og adresse, når man
ønsker at starte sit kvalifikationsforsøg.

I den indledende runde skal man dyste i to discipliner.

Hardwareopgave - skift et grafikkort på tid.

Deltageren får udleveret et Hercules grafikkort
Deltageren skal aktivere et stop-ur, som står på disken i Boomtown
Deltageren skiller pc'en ad, udskifter grafikkortet og samler pc'en
igen.
Deltageren afleverer nu dét grafikkort, som var i maskinen og slukker
uret.
Skruer og grafikkort skal være monteret korrekt og skruer skal være
spændt.
Boomtown-medarbejderen noterer tiden.
I tilfælde af snyd lægges der 5 minutter til den opnåede tid.

Spilopgave - Unreal Tournament.

Deltageren skal spille Unreal Tournament i 10 min.
Banen er den samme alle steder, med samme sværhedsgrad og samme antal
bots.
Når spillet er slut, tilkalder deltageren en Boomtown-medarbejder, der
noterer frags og deaths
Det er kun antallet af frags, der tæller i scoren

De syv bedste deltagere fra de tre caféer kvalificerer sig til finalen
den 28. september.

I tilfælde af samme score vil antallet af deaths i Unreal Tournament
være den afgørende faktor. Hvis det stadig giver samme score, vil der ske
lodtrækning.

Man må kun benytte det udleverede værktøj og skal i alle tilfælde
følge Boomtown-medarbejderens anvisninger.

///JJ

begin 666 default.htm
`
end