Venlig vejledning
Fra : Alex Linaa

Dato : 01-10-02 21:25

Der har i løbet af kort tid været flere indlæg omkring køb/salg/bytte her i
nyhedsgruppen.

Vi lystfiskere er faktisk så heldige at vi har en hel nyhedsgruppe til dette
formål, hvor indlæggene ikke drukner mellem alt muligt andet, og desuden
rammer en målgruppe der direkte er interesseret i køb/salg/bytte.

Gruppen hedder news:dk.marked.privat.lystfiskeri, til de der ikke skulle
kende dennes eksistens.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Michael Andersen

Dato : 02-10-02 19:55

Vedr. Køb-Salg.

Ja så lant behøver man ikke engang at lede, selv her på ScandicAngler har de
deres egen køb-salg side, så at denne side om lystfiskeri ikke drukner i
dette.
Prøv dette, så vil i sikkert sælge mere.

Mvh. Michael Andersen

Fra : Michael Andersen

Dato : 02-10-02 19:56

Vedr. Køb-Salg.

Ja så langt behøver man ikke engang at lede, selv her på ScandicAngler har
de
deres egen køb-salg side, så at denne side om lystfiskeri ikke drukner i
dette emne.

Fra : Anders & Berit

Dato : 03-10-02 08:05

????? Hvad mener du med selv her på Scandicangler?????

Anders

Fra : John D

Dato : 03-10-02 13:56

> ????? Hvad mener du med selv her på Scandicangler?????
>
> Anders

Anders Anders dog - husk lige på regel nr. 13:

"Undgå overdreven brug af !!!!!!!! og ?????? da det kan opfattes som
hidsighed" - citat slut.

det burde DU da kunne huske

Fra : Anders & Berit

Dato : 03-10-02 16:16

Ud over et par ekstra !? fik jeg ikke noget svar.

(endnu et citat: Caps betyder at råbe)

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-10-02 21:03

"John D" <jumjumdk@hotmail.com> wrote in message

> Anders Anders dog - husk lige på regel nr. 13:
>
> "Undgå overdreven brug af !!!!!!!! og ?????? da det kan opfattes som
> hidsighed" - citat slut.

Hvad med overdreven brug af >> og << - er det også omhandlet af regel nr.
13?

--
-Jens B.

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 04-10-02 12:57

Overdreven brug af Colgate gir dig skinnende ren afføring. For h...... tag
nu ud og fisk, ikke.
Niels