Steely Dan trommeslager Vinnie Colaiuta
Fra : Kalevala

Dato : 24-02-01 13:29

Musikfolkens,

Det er vel lidt af en tilsnigelse at kalde Vinnie Colaiuta for Steely Dan
trommeslager, han medvirker trods alt vist kun på et enkelt nummer på "Two
Against Nature", og gruppen har godt nok også brugt en del gennem tiden, but
anyway (!).

Jeg har brug for at finde ud af hvor gammel Vinnie Calaiuta er, jeg ved fra
søgninger på nettet, bl.a. fra http://www.pitt.edu/~timtim/colaiuta.html og
http://www.allmusic.com, at han er opvokset in Pennsylvania, men der er ikke
rigtig fuldstændige biografiske informationer om ham, ej heller på
http://www.vinniecolaiuta.com

Anyone ?

Med de bedste hilsner,
Hans Henrik

Fra : Hanne

Dato : 25-02-01 00:43

Kalevala <hhkn@post4.tele.dk> skrev i en
> Musikfolkens,

> Jeg har brug for at finde ud af hvor gammel Vinnie Calaiuta er, jeg
ved fra
> søgninger på nettet,

Er det mon ikke den samme som spiller trommer i Karizma? Så tror jeg du
vil have heldet med dig ved at gå ind på www.bluedesert.dk (som i øvrigt
er et fremragende sted som jeg bruger meget ) og finde ham der.

Westcoast-hilsner
Hanne