Stamtavle-ændring
Fra : Majer

Dato : 01-10-02 20:56

Hej med jer!!

Creamy blev farvebedømt i Sorø, og det viste sig at hun har en anden farve
end den der står i stamtavlen. Nu skal jeg så sende stamtavlen ind, så den
kan blive ændret.

Mit spørgsmål er nu, om det er nok at have en kopi af stamtavlen, med når
hun skal på næste udstilling?? For jeg ved jo at det tager liiiiidt tid at
få sådan en stamtavle tilbage..

Mange hilsner fra

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 02-10-02 11:03

> Mit spørgsmål er nu, om det er nok at have en kopi af stamtavlen, med når
> hun skal på næste udstilling?? For jeg ved jo at det tager liiiiidt tid at
> få sådan en stamtavle tilbage..

Ja tag du bare en kopi, så er det nok i orden. Ellers spørg
udstillingsekretæren i din klub

Hilsen Nina