Her vogter jeg - skilte
Fra : KLH

Dato : 01-10-02 20:38

Er der nogen her, der har gode ideer til et "Her vogter jeg" skilt, der ikke
ligner de almindelige skilte... Tegninger, malerier eller andet sjovt ?

Mvh
KLH

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 02-10-02 00:21

"KLH" <haegg1@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her, der har gode ideer til et "Her vogter jeg" skilt,
der ikke
> ligner de almindelige skilte... Tegninger, malerier eller andet
sjovt ?

Hvad med at tage et billede af din egen hund og så i f.eks paint shop
pro eller et andet billedbehandlingsprogram tilpasse billedet og lave
sin egen tekst .. bare et forslag ...
Smil fra Ami

Fra : KT

Dato : 02-10-02 05:58

Hejsa.

Jeg har set en temmelig sjov tekst på sådan et skilt; jeg husker ikke den
præcise ordlyd, men det var noget i retning af:
"ADVARSEL! Løse hunde på området - færdsel på eget ansvar. Hvis hundene
kommer mod dig, læg dig på jorden og forhold dig passiv. Hvis dette ikke
virker: HELD OG LYKKE"
Dette bliver jo især sjovt, hvis man har en lille cockerspaniel eller noget
i den dur

Mvh. Line

Fra : Kosmonauten

Dato : 02-10-02 10:27

"KT" <nasse@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker: HELD OG LYKKE"
> Dette bliver jo især sjovt, hvis man har en lille cockerspaniel eller

Hej Line,
ordlyden er vist korrekt, herude var der engang en quinde som havde et vagt
firma og dette skilt var sat op.
Man gik i en stor bue udenom.
På min havelåge hænger der et "Jeg vogter her" skilt med en Rottweiler på,
såå min hund "tror" at den er en Rotte.
Dog leger jeg med idéen om at skifte det ud med et "Advarsel MEGET KÆLEN
HUND, øget risiko for spontan glæde og hundehår."
(Skulle Hallgren og Abrentes kigge forbi ville de nok løbe skrigende bort,
men pyt jeg har den hund som jeg vil ha, med alle de unoder og glæder det nu
giver ;c) )
Man kunne jo også gøre det omvendt, sætte et skilt op med en Chihuahua og så
i virkeligheden have en Schæferdor, Labweiler eller Rott'a'Dor ;c)

Hygge
Martin & Laika

Fra : x Vuf x

Dato : 02-10-02 10:53

Wed, 2 Oct 2002 06:58:05 +0200, KT wrote:

> [...]
>virker: HELD OG LYKKE"
>Dette bliver jo især sjovt, hvis man har en lille cockerspaniel eller noget

Eller en stak Papilloner!
Tak for idéen.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : KLH

Dato : 02-10-02 18:46

Takker for svarene. Jeg ser om jeg ikke kan stykke det sammen til et eller
andet sjovt til havelågen.

Mvh
KLH

Fra : Søren Houlberg

Dato : 03-10-02 20:40

Hej!

det der skilt med "Held og Lykke" kan købes via www.kenjan.dk - men pas på
det kan være en rigtig dyr førnøjelse at gå på den hjemmeside

Hilsen
Mette Sofie
- som gerne ville ha et med en sort riesenschnauzer uden kuperede ører hvis
ngen lige skulle falde over det....

Fra : Mari

Dato : 05-10-02 00:58

Hej Mette Sofie
> - som gerne ville ha et med en sort riesenschnauzer uden kuperede ører
hvis
> ngen lige skulle falde over det....

Den findes - og er også pæn.

Kan købes/bestilles hos velassorterede dyrehandler.
Men også bl.a. købes hos http://www.zoozity.dk/ - ikke på nettet, men i
butikken.

Hos http://www.tholo.dk

og
http://www.kennel-maj.dk/

Mari

Fra : Søren Houlberg

Dato : 08-10-02 09:01

Kære Mari!

Tusind tak for hjælpen! -Så vil jeg styrte ud og fide det

Hilsen
Mette Sofie

Fra : Bettina Svendsen

Dato : 04-10-02 08:23

> [...]
ikke
> ligner de almindelige skilte... Tegninger, malerier eller andet sjovt ?

Min veninde, som havde en stor glad rottweilerhvalp, satte et skilt op med
"Her vovser jeg" istedetfor

Mvh.

Bettina

Fra : Malle-brok

Dato : 04-10-02 20:43

Hej.

Jeg havde engang et skilt med en meget bister tegneseriehund.

Nedenunder stod der:

HER VOGTER JEG - INDGANG PÅ EGET ANSVAR
Postbude IIIII II
Jehovas vidner II
Skraldemænd IIIII IIIII II
Dørsælgere III

- Det gav mange sjove kommentarer *GGGGG*

De fleste fremmede stoppede da også op ved havelågen, når de så skiltet -
kiggede forskræmt på vovsen (labrador/hønsehund/rottweiler/??? - kryds), og
ventede pænt på at han var kommanderet i "dæk"

G O D W E E K E N D
Carina

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 07-10-02 10:26