Er telefonen for tung??
Fra : MaRk

Dato : 01-10-02 19:34

Hey

Nogen gange når man ser folk gå på gaden og snakke i mobil, så går de tit
med hovedet på skrå til den ene side, så det nærmest ligger vandret.

Er det fordi deres telefoner er for tunge??
Det ser ihvertdfald kanon dumt ud!!!

MaRk
Husk at fjerne: "FJERN" i mail adressen

Ps. Undskyld hvis det er for meget ot.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 01-10-02 21:45

"MaRk" skrev:
> Nogen gange når man ser folk gå på gaden og
> snakke i mobil, så går de tit med hovedet på skrå
> til den ene side, så det nærmest ligger vandret.
> Er det fordi deres telefoner er for tunge??

Nej, de hælder blot vand ud af ørene...

Mvh, Lars (skrevet med hovedet en anelse på skrå)

Fra : Inbound \(2860\)

Dato : 01-10-02 22:16

(c;

/Mic

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-10-02 11:20

> Nej, de hælder blot vand ud af ørene...
oki så ved jeg sq hvorfor der er så mange vandskader *GG*
mvh Thomas
---
Stedet hvor der låses Nokia & Ericsson op GRATIS
www.sitecenter.dk/simlaasen
vi ses
---