36 billeder på ½ time
Fra : Holm

Dato : 01-10-02 19:31

Kære alle hundevenner.

Nu er det snart tid til farvel til 8 ugers pleje, morskab , forundring ,
nusseri og tøren op...efter 8 hvalpe, fulde af liv og spillopper.

Utroligt som man må konstatere at tid , er en ubegribelig luftig ting , som
forsvinder mens vi kigger på !!
Jeg brugte hele min fridag idag på mine små hvalpe , deres mor og far og
deres allesammens kat "Brutus"...
Jeg er dybt forundret over Brutus´ opførsel overfor disse små irriterende,
labaner...som simpelthen overfalder den stakkels kat , konstant.
Ja han er selv ude om det , ham Brutus...han hopper altid ned i hundenes
store løbegård, og så tumler han i timevis med hvalpene.
De får lov til at bide i hans ører og hale , ligge ovenpå ham og sove , og i
det hele taget får de lov til ALT.
Han er skyld i at mine hvalpe altid vil ÆÆÆLSKE katte , så jeg håber ikke de
behøver at møde en hysterisk hunde-hader-kat nogensinde , for så får de da
øretæver !!

Jeg kan jo kigge på deres leg i timevis, og idag legede de med deres mor, en
sjov "fange-leg" og til sidst synes gammelfar at han også ville være med .
Lure mig om han ikke er begyndt at holde af de bette udgaver af ham selv ;
0 ))

Det er utroligt spændende at følge med i hvad der sker .
F.eks fik lille Bilbo en voldsom irettesættelse af mor , tænk så styrtede
han hen til mig og sprang op til mig , med sine store øjne der sagde :"
Dumme mor , skynd dig at trøste mig..jeg er bare sådan en lille hvalp....."
Jeg kommer sådan til at blive rørt over dem alle .
De har hver deres store personlighed.
....og nogle af dem har fået nye navne !
Louie er rolig og kæmpestor.
Tinke er stor og altid glad , hun skal bo på Sjælland.
Timber er klart en alfahan som kun behøver at kigge på de andre , så hører
de efter ! Han bliver her.
Victor er fuldstændig harmonisk og i balance , intet rører ham.
Bilbo er verdens kærligste blideste bamse, dem der får ham får en kærlig ven
for livet !
Lasso er lille og adræt , fuld af spillopper og han bruger sin stemme mere
end de andre ...hvad man ikke har i størrelse...
Bessie er utrolig smuk , en rigtig stærk pige, selvsikker og modig . Hun
skal bo i Arden.
Seven er lille og slank , ser ufattelig charmerende ud , men har et bid som
en rottweiler...Der gemmer sig en ægte border collie i hende.

Jeg skød rigtigt da jeg bedømte dem alle i sind , for de er foreløbigt sådan
som jeg troede de ville blive .
Nu er det så helt op til de kommende ejere at fremelske deres stærke og gode
sider, og gøre dem til velfungerende voksne hunde.
Jeg håber de nybagte hundeejere får stor glæde af de 8 i deres forskellige
kommende liv !

Jeg skød ellers hele 36 billeder af på hvalpene , på ½ time...uha, jeg har
fotograferet meget her på det sidste.
Billederne kommer efterhånden på www.dyrenettet.dk
så kig efter i fotoalbummet derinde !!!
Hilsen Holm....med det laaaange indlæg idag !

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-10-02 20:04

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> writes:

> Seven er lille og slank , ser ufattelig charmerende ud , men har et bid som
> en rottweiler...

Så var Seven det helt rigtige navn til hende. :)

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland