klip af klør
Fra : Prinz Ali

Dato : 01-10-02 19:17

Hejsa alle
Jeg synes klørne var lidt lange så jeg klippede dem lige engang
Var det Pia J der havde problemer med klipning af sine katte (klør)?

Jeg havde slet ikke nogen problemer, hun lå bare og nød det.
Er der mange der har det svært med det ?

-Ali

Fra : Pia J

Dato : 01-10-02 19:39

"Prinz Ali" <news@prinzali.dk> wrote in message
> Hejsa alle
> Jeg synes klørne var lidt lange så jeg klippede dem lige engang
> Var det Pia J der havde problemer med klipning af sine katte (klør)?

nøh, killingerne spræller bare lidt alt efter hvornår man lige beslutter at
gøre det, de synes ikke om at man holder deres tæer. I øvrigt har jeg måttet
klippe nåle nu allerede 2 uger efter! Hannibal har det med at styrtdykke fra
øverste hængekøje ned på min skulder når jeg sidder her og arbejder...

Et blidt tag med tommelogpegefinger i nakken får dem i øvrigt til at sidde
helt stille - halvmopsede, men de bliver. Så klippet bliver der, omend det
ikke er populært. Minder mig om at Mivs også trænger igen, hun elsker at
ælte min arm.

:Pia

Fra : Prinz Ali

Dato : 01-10-02 20:56

Hehe

Hvis jeg ikke holder Alexandrea's klør nede så tror jeg ikke mine Flyvende
tæpper holder særligt længe ,-)

-Ali

Fra : Mulle

Dato : 02-10-02 18:25

*sidder bare og småmorer mig lidt over dèn bemærkning*

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://home8.inet.tele.dk/hei/killing.html

Fra : Prinz Ali

Dato : 02-10-02 21:30

-Ali

Fra : Lars Wiberg

Dato : 03-10-02 14:39

On Tue, 1 Oct 2002 20:17:07 +0200, "Prinz Ali" <news@prinzali.dk>
wrote:

>Jeg havde slet ikke nogen problemer, hun lå bare og nød det.
>Er der mange der har det svært med det ?

Vores den store er slet ikke vild med tanken - overhovedet! Han hader
man rører ved hans poter, og han kan da slet ikke se ideen med sådan
en saks.

Sidste gang vi klippede hans kløer, så nåede vi kun forpoterne. Efter
det var han for vild og jeg pådrog mig flere flænger i armen (sådan
nogle svier som bare f*****!). Det er jo ikke fordi han rigtigt mærker
noget til selve klipningen, så jeg tror han har en frygt for at være
fanget / fastlåst, som han måske har oplevet som ganske lille.

Det er i hvert fald en sceance der giver sved på panden. Han er en
stærk krabat!

De to andre er der slet ikke problemer med. Den mindste er så kælen,
han bare ser det som en god mulighed for at være tæt på os, og spinder
som bare pokker under hele 'operationen'

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Denise

Dato : 04-10-02 08:45

Hej Lars
Vi har heldigvis ingen problemer med klipperiet, selvom de helst ville undgå
det. Iøvrigt klipper vi aldrig negle på bagpoterne, dem ordner de selv ved
at bide dem. Kun hvis man har en gammel eller overvægtig kat, man kan se
ikke selv kan klare det, mener jeg man behøver at hjælpe til.
Hilsen Denise