Radiatorseng
Fra : Kirstine

Dato : 01-10-02 19:07

Hej NG

Nu nærmer de kolde måneder sig - ifølge min kalender altså...vejret er
ikke helt enig med kalenderen lige for tiden *G* Men når nu det er slut
med de 20 grader, så skal der jo gang i radiatorerne. Og hjemme hos os er
det altså det store hit!

Da Tabasco og Julius var killinger, lå de på håndklæder ovenpå
radiatoren. De var bare så nuser, når de lå der snude mod snude Og
kære er de stadig - de er bare knapt så små mere. Faktisk er der mere
kat, der hænger ud over radiatoren end kat, der ligger ovenpå nu *G* Og
det synes deres moar jo er lidt synd, så nu har jeg spekuleret på at købe
en radiatorseng. Kattefar synes, at jeg er lidt skør, for de to kræ vil
som regel ikke have noget at gøre med ting, der er designet til katte -
kradsetræet fra Likita som eneste undtagelse.

Så nu kunne jeg da godt tænke mig at høre, om nogle af Jer har erfaringer
med sådan en radiatordims. Jeg ved godt, at hver kat sin smag...men jeg
er nu alligevel nysgerrig
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Elwarth

Dato : 01-10-02 19:15

Hej Kirstine

Vi købte en radiatorseng midt i sommerheden, da vi havde læst herinde, at
det er det store hit rundt omkring. Vores 4 misser synes bare ikke, den er
spor interessant, de har slet ikke brugt den endnu. Men vi satser på, at det
hjælper, når der kommer varme på radiatoren

Venligst
Dorthe

Fra : AEK

Dato : 01-10-02 19:15

"Kirstine" <struds@paradis.dk> .
> Så nu kunne jeg da godt tænke mig at høre, om nogle af Jer har erfaringer
> med sådan en radiatordims. Jeg ved godt, at hver kat sin smag...men jeg
> er nu alligevel nysgerrig

Hej Kirstine !

Jeg har 3 katte - og de elsker den.
De har hver deres perioder , hvor de " ejer " den.
Pt er det Tildes.

Men der er jo forskel på smag...og katte

/ Anya.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 01-10-02 19:20

Her i huset er samtlige radiatorsenge ALTID optaget !
Om sommeren hænger de ude gården og når det bliver efterår kommer de ind.
.... de er stadig ude ... og stadig optaget
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Broxgaard

Dato : 01-10-02 19:56

Jeg vil godt ser et billede af en... da jeg har tænkt på at give candy en
*S*

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 01-10-02 21:47

Her
http://www.tendertribes.dk/jar/02.jpg
http://www.tendertribes.dk/love/01.jpg
http://www.tendertribes.dk/fun/019.jpg

Hilsen Nina
Tender Tribes

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-10-02 08:07

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> writes:

> Her
> http://www.tendertribes.dk/jar/02.jpg
> http://www.tendertribes.dk/love/01.jpg
> http://www.tendertribes.dk/fun/019.jpg

Og der er doemt hygge...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ann K.

Dato : 01-10-02 21:39

Hejsa.
Prøv at gå ind på mit album på gruppens hjemmeside... der findes
billeder af både Ranje og Namacoola i radiatorsengen... Ganske vist
ligger de ikke sammen - hvilket man nok bedre kan forstå, når man har
set, hvor meget Ranje fylder!
Skal lige sige at radiatorsenge er et HIT her i huset... selv Saga
ææælsker sin

Mvh Ann

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-10-02 21:41

Vores 4 radiatorsenge bliver brugt flittigt, endda så flittigt, at vi har
måttet købe nyt betræk til dem...
Det er et stort hit om vinteren, når der er varme på, men også om sommeren
kan de bruges til et par katte eller fire
Vores radiatorsenge er i øvrigt købt i Likita...

Mvh. Camilla

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 01-10-02 23:15

.. Hej Kirstine

> Så nu kunne jeg da godt tænke mig at høre, om nogle af Jer har erfaringer
> med sådan en radiatordims. Jeg ved godt, at hver kat sin smag...men jeg
> er nu alligevel nysgerrig

Jeg købte en radiatorseng på udstillingen i Taastrup. Likitas er geniale,
fordi man kan få holdere alt efter om man har gammel støbejernsradiator
eller ny type.

Jeg har støbejern, og bevares, det krævede en del arbejde, men den kom op,
og var totalt uinteressant. Det er den dog ikke mere. Vil ikke sige at de
slås om den, men der ligger stort set altid en. Og selv om sengen blev blå,
så den stod til væggen i stuen, så vil jeg ud fra et rengøringsmæssigt
synspunkt sige, at det var en skidt farve *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Kirstine

Dato : 02-10-02 13:38

Tusind tak for al Jeres respons - og altså...nu er radiatorsengen bestilt
til de to pelskræ. Så må vi jo se, om jeg ender med at måtte købe en
mere, så de kan have hver deres *G*

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-10-02 10:56

Hej Kirstine.

En anden mulig løsning kunne være en træplade sat fast på væggen lige over
radiatoren, det gjorde mine forældre da jeg boede hjemme, og det var vor
store hankats faste plads. Man kan jo evt. polstre pladen med en smule
skumgummi og et solidt betræk der kan tages af og vaskes. Det var ihvertfald
et hit hos os.

Med venlig hilsen

Aragorn_dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-10-02 21:37

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> store hankats faste plads. Man kan jo evt. polstre pladen med en smule
> skumgummi og et solidt betræk der kan tages af og vaskes. Det var

Eller bare anskaffe sig et akvarie *G*

Sådan en akvarielampe er nemlig deeeejlig varm (faktisk FOR varm hvis jeg
skal sige det) så der ligger som regel mindst en kat oven på akvariet og
koger.

se f. eks her:
http://medlem.spray.se/cutiecats/phumba_paa_akvarium1_copy.jpg

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-10-02 01:07

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> [...]
> skal sige det) så der ligger som regel mindst en kat oven på akvariet og

Ja mon det er en flaadeud mis..

> se f. eks her:
> http://medlem.spray.se/cutiecats/phumba_paa_akvarium1_copy.jpg

Ellers ogsaa en fin kasse han har sig der, godt at Melissa ikke naaede
at se den og blive MISundelig..

Fra : Denise

Dato : 03-10-02 09:22

Hej Lisbeth
Hihi, det kommer lidt an på hvad katten vejer. Vores tidligere brite hoppede
ned fra reolen på akvariet, hvorved glasset under lampen knækkede, så
akvarie hos os er forbudt
Hilsen Denise