MS Windows
briani 27239
at slette ting fra skrivebordet
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-10-02 19:07

Hej
¨
Jeg ved ikke om det er en bug, eller en mærkelig feature..

Men jeg har XP eng. SP1, gjorde desuden det samme, inden SP1

Sagen er den, hvis jeg fx slette en downloadet fil, eller andet skrammel..
Så åbner windows filen, når jeg slette den!!

Altså først åbner den filen, og så spørger den om man vil overføre den til
skraldespanden,,, strange?

mvh. Bjarke

Fra : Morten C.

Dato : 01-10-02 19:58

> Hej

Halløjsa..

> ¨
> Jeg ved ikke om det er en bug, eller en mærkelig feature..

Det viol tiden vise - lad os høre om prob'et først :)

> Men jeg har XP eng. SP1, gjorde desuden det samme, inden SP1

Jaså... Lad os få noget mere kød på benet...

> Sagen er den, hvis jeg fx slette en downloadet fil, eller andet skrammel..
> Så åbner windows filen, når jeg slette den!!

Avs, det er jo ikke rart.
Har du prøvet at kigge på indstillingerne for din mus, og se efter, hvordan
det ser ud med "Dobbelt-klik-hastigheden" ?

Derudover måske lige sørge for at have noget antivirus-programvare
installeret, og få checket systemet igennem - med de seneste opdaterede
av-filer?

> Altså først åbner den filen, og så spørger den om man vil overføre den til
> skraldespanden,,, strange?

Meget!
Check lige din mus' dobbeltklikhastighed igen!
Om ikke andet:
Kast installationen i havet og start forfra... :-/
Den beslutning koster dig noget tid - men om ikke andet, udætter du tiden
det tager før du får grå hår

//Morten

Fra : Jan Mørup Pedersen

Dato : 02-10-02 07:16

Hej

Hvis du klikker "delete" "enter" som man kunne i win98, er
dialogboksen "Ønsker du slette filen" for langsom, og du får
åbnet filen før den slettes. (unlad enter intil dialogboxen er der)

Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-10-02 14:22

Jan Mørup Pedersen wrote:
> Hvis du klikker "delete" "enter" som man kunne i win98, er
> dialogboksen "Ønsker du slette filen" for langsom, og du får
> åbnet filen før den slettes. (unlad enter intil dialogboxen er der)

Nemlig.

--
Venligst
Mikael Nørrelund

Remove "removespamfilter" in my email adresse for direct mail.