Kontroler problem?
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-02 19:18

Jeg har fået et problem med mit DVD drev og min brænder.
Jeg tror at problemet kan være bundkortet.

Når jeg kommer en cd i mit dvd drev (et slotin drev) Går der fire sekunder
som kommer den ud igen.
Prøver jeg med brænderen bliver den bare ved med at søge.

Dvd drevet er et pioner, brænderen er en Plextor.
Bundkortet er et Asus P4S333.
Jeg kører XP profissionel.

Nogen hjælp at hente?

Frank Lundgren

Fra : Leony

Dato : 04-10-02 14:01

"Frank" <NO WAY - EAT MY SHORTS!> skrev i en meddelelse

> Når jeg kommer en cd i mit dvd drev (et slotin drev) Går der fire sekunder
> som kommer den ud igen.
> Prøver jeg med brænderen bliver den bare ved med at søge.

Måske et nyt ASPIlayer hjælper.
Har du prøvet at bytte drevene rundt (hvis DVD er master, så sæt den som
slave).

> Jeg kører XP profissionel.

Hvis intet andet hjælper så kan en reinstallering af Windows måske klare
problemet.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-02 18:50

Jeg har prøvet alle kombinationer, og har fået det til at virke uden dvd
drevet.

Jeg har købt et nyt drev og alt virker igen.

Frank