Automatisk hop fra en FP2000 Side ?
Fra : Rene Frederiksen

Dato : 24-02-01 12:33

Hvordan får jeg FP 2000 til at gå til en anden URL ved sideopslag (Skal
loade i samme side...HELE siden!)

foreks.
Menu = 1 , 2 , 3
Ved valg 3 åbnes siden 3.htm men den skal ikke vises....Det skal siden
www.xyz.dk/t.htm...Og den skal vises i hele "vinduet".

mvh'
Rene

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-01 14:49

Link til den rigtige side eller lav 3.htm om til et frameset hvor du
loader den rigtige side.

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 25-02-01 19:56

HVORDAN skal jeg gør det kære Lisbeth kære Lisbeth
)
HVORDAN skal jeg gør det kære Lisbeth Hvordan ?

Mvh
Rene

Fra : Camilla Scharff

Dato : 25-02-01 21:32

Hej Rene

Jeg fatter simpelthen ikke dit spørgsmål...
Altså, du har en menu i en frame, hvor du gerne vil linke til fx.
www.jubii.dk - og denne skal så åbne på hele siden istedet for inde i
hovedframen (eller hvad?).
Hvis ja, så laver du dit link som sædvanligt - altså markerer teksten,
indsæt hyperlink (eller klikker på knappen til dette), skriver URL'en i
feltet - og så vælger du framen "top" eller "ny side".

Håber dette hjalp dig lidt - ellers ved jeg simpelthen ikke hvad du mener

Mvh. Camilla

Rene Frederiksen <rf-removethis@safekey.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Gycm6.2215$aJ.70614@news101.telia.com...

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 26-02-01 20:51

Det jeg mener er ikke noget med Frames at gøre...
Jeg mener bare at linket skal åbnes i den side den er linket fra...
Foreks.
jeg har en side der hedder 1.htm
På 1.htm er der automatisk opslag til en anden side (Dvs den "henviser" til
en anden side) foreks 2.htm.
Som det ser ud nu har jeg følgende i min HTM kode..

Så brude den virke men det gør den ikke....
mvh
RF

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-02-01 22:11

Så prøv denne istedet:
(taget fra www.html.dk) - den ser lidt anderledes ud end din...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-02-01 23:01

Mon, 26 Feb 2001 20:50:55 +0100, skrev "Rene Frederiksen"
<rf-removethis@safekey.dk>:

>Så brude den virke men det gør den ikke....

Virker
<http://smedeparken.mobilixnet.dk/popup/popup.htm> hos dig?

Den bliver viderstillet efter samme opskrift.

Men, hvis vi skal hjælpe dig, så er du nødt til at uploade et eller
andet, så vi kan se, hvad fejlen er.
Du kan jo bare lave en testside, hvor du skriver det samme i <head>,
som på den side, hvor det ikke virker.

Eller i det mindste send alt, hvad der står i <head>

Det her svarer lidt til at din bil går i stykker og du forventer at
mekanikeren kan reparere din bil uden at du bringer bilen hen til ham.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Camilla Scharff

Dato : 26-02-01 23:11

Hej

Nej, Rene har ikke brugt helt samme "opskrift"...
Jeg kan ihvertfald godt se forskel på de to sætninger her - din øverst og
Rene's nederst:

Så det såmænd nok bare Rene's små "skrivebøffer", der er skyld i, at det
ikke virker... Hvis altså der står præcis sådan dér i hans HTML!

Mvh. Camilla

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-02-01 01:51

Mon, 26 Feb 2001 23:11:24 +0100, skrev "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk>:

>Så det såmænd nok bare Rene's små "skrivebøffer", der er skyld i, at det
>ikke virker... Hvis altså der står præcis sådan dér i hans HTML!

Det er øjnene man først bliver blind på, jeg kan godt se, at han har
skrevet det anderledes nu.

Men man sidder og kigger og kigger på et indlæg og så man ikke fejlen,
men hvis Rene havde gidet at uploade og det så heller ikke havde
virker, når jeg så det, så ville jeg have lavet en fejlsøgning og
sikkert fundet fejlen.

Men jeg syntes egentlig ikke, at Rene er/var særlig villig til, selv
at yde lidt selvhjælp.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 27-02-01 10:33

Sorry...
Men det jeg sider med kræver en del for bare at oploade...
Sidder på en PC der ikke er connectet til FTP !
Så det er skam ikke uvildighed Knud....Jeg mener bare at fejlen helt klart
er i den linie...jeg kan ligesom ikke se hvor den ellers skulle være...
Syntaksfejl, men hvilken syntaks....En skriver et og en anden skriver noget
andet.

Ang. mine "skrive bøffer" er det instruktion fra :
"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> wrote in
messagenews:978cct$1vj$1@news.cybercity.dk...
> Rene,
> din kode er forkert.
> Det skulle være det ifølge "Book of Instructions"

Jeg prøver dog begge dele uden held.....
Og jeg er ikke utaknemlig for jeres hjælp...Tværtimod....Men du lyder nu
"lidt" mavesur og det kan jeg ikke se nogle grund til Knud...
Jeg anser ikke mig selv for at være "uvillig" til at hjælpe med til at finde
fejlen....Det ER jo mig der stiller spørgsmålene og det er også mig der er
interesseret i at finde svarene.....Så jeg forstår dig ikke rigtigt.....
Hvis der er det med jeg ikke har oploadet siden har du svaret her. Er det
noget andet må du endelig sige til...Jeg er MERE en villig til "at yde lidt
selvhjælp"
Mvh
Rene

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 27-02-01 10:20

Ang. mekanikeren
Jeg vil give dig ret....
Din viderestilling virker fint...
Men du bruger også denne :
Hvor jeg bruger :
Jeg HAR faktisk prøvet din version først og kan ikke få den til at virke i
en browser preview og det undre mig en del !

Her er den "orginale" kode:

<head>

<title>Online Lager</title>

<base target="_top">

</head>

leftmargin="0"><!--webbot

bot="Include" U-Include="_includes/head.htm" TAG="BODY" --><table border="0"
cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%">

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-02-01 13:04

Du glemmer stadig ; det er vigtigt.

On Tue, 27 Feb 2001 10:19:54 +0100, "Rene Frederiksen"

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-02-01 22:17

Se hjælpen i FP hvordan man laver frames og/eller links.

On Sun, 25 Feb 2001 19:55:48 +0100, "Rene Frederiksen"