Gratis SMS
Fra : Runman

Dato : 01-10-02 15:43

Hej NG !!!
Jeg har lige et spørgmål :
kan man på en 3310 gå ind i lukket brugergruppe og trykke 666
og så sende gratis SMS ???????????????
Håber der er en SMS freak der kan svare!!

***RUNMAN***
NOKIA unlock , SW opdate ,
logo & ringetoner

Fra : Per Sørensen

Dato : 01-10-02 15:47

Nej

www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Doktoren

Dato : 01-10-02 16:04

Det er en and and and... hvor er der dog mange som virkelig tror på det
du kan evt også takst *9# før opkald og så betaler modtageren uden
vedkommende ved det.... nej vel. det lyder ikke helt sandsynlig...

Sorry tonen, men jeg var lige i det humør...

Hold dig munter

Dr. Koch
----------------------------------

Fra : Jochke

Dato : 01-10-02 16:57

*LOOOL*

Fra : Mobilos

Dato : 03-10-02 01:07

On Tue, 1 Oct 2002 16:42:52 +0200, "Runman" <runman@mail.dk> wrote:

>Hej NG !!!
>Jeg har lige et spørgmål :
>kan man på en 3310 gå ind i lukket brugergruppe og trykke 666
>og så sende gratis SMS ???????????????
>Håber der er en SMS freak der kan svare!!

Ja men kun hvis du fryser den ned til minimum -45 C og derefter
afprøver om displayet kan tåle den extraordinære kulde ved at slå på
den med en hammer. Derefter går du ind i den lukkede brugergruppe
taster 555 (fri pizza), 911 (gratis medlemskab af Falck) og derefter
er der frit valg på alle hylder ved indtastning af 666. Det virker!!
Jeg har hørt om en der har prøvet det og han har endnu ikke betalt for
afsendelse af sms'er.

/Mobilos

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 05-10-02 11:24

SUK!!!!

Utroligt at folk ikke tænker sig om.....!

/jonas