Stamnavn - HURRA
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 01-10-02 12:09

Så fik jeg mit stamnavn....Nu mangler jeg bare min skovkat Efter hele 6
forslag fik jeg det sidste i rækken opfýldt... men ok. Jeg er nu glad for
det alligevel. Jeg kommer til i fremtiden at kalde mine killinger for

DK Skindbjerg

Efter mit mellemnavn naturligvis.

Hilsen Randi

Fra : Inger Kaya

Dato : 01-10-02 12:12

Tillykke med det Randi... så er du snart på vej...

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 01-10-02 12:42

"Randi Skindbjerg Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk>
skrev

> [...]
> forslag fik jeg det sidste i rækken opfýldt... men ok. Jeg er nu glad for
> det alligevel. Jeg kommer til i fremtiden at kalde mine killinger for

Tillykke med det! Jeg synes da det er et flot stamnavn.
Så sætter vi os ned og venter på killingerne.....

--
Venlig hilsen Mette-der også snart skal bestemme sig for hvad vi skal
"hedde".

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 01-10-02 12:46

> [...]
>
> --
> Venlig hilsen Mette-der også snart skal bestemme sig for hvad vi skal

Tak for det. Det er nu også et gamelt navn. Min Far er også overlykkelig for
at jeg valgte mit slægtsnavn som stamnavn. Han er faktisk pavestolt. Han
sagde da også straks at det skulle da skrives ind i stamtræsbogen Så nu
har vores familie stamgård (2 i jylland) og stamnavn!

Randi

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 01-10-02 13:16

Hej

Ja, min mor syntes også det var en god ide, da min far lige var død og det
er han´s slægts navn, så var hun jo glad, så det er vores historie om vores
navn DK Sacala.

VH
Gitte

Fra : Lars Dahl

Dato : 01-10-02 14:44

Ups. Forkert knap - prøver lige igen:

Randi Skindbjerg Kristensen <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev
i news:3d998272$0$52206$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> Så fik jeg mit stamnavn....

Tillykke med det *S*

>Nu mangler jeg bare min skovkat

Vi (Bambi) arbejder på det...

> Hilsen Randi

Mvh. Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-10-02 17:22

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> writes:

> Ups. Forkert knap - prøver lige igen:

> [...]

Hvis det er med Hr. Louis kan der jo nemt gaa lidt tid..*GGGG*

Meen til deres ros maa siges at miverne bare blev saa soedde..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lars Dahl

Dato : 01-10-02 18:27

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> skrev i

> [...]
> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.dk
> Denne msg er lavet i & postet med gnus. Do not fear the Penguin

Altså Henrik *fnys*. Nu gør du jo Hr. Louis helt ked af det

Han knokler alt hvad han kan, for at overbevise Bambi om at det _er_ en go'
idé, men hun har åbenbart bedre tid end ham (og Randi *S*).
Men som du selv skriver: De blev jo søde sidst, så de er værd at vente på
*S*

Mvh. Lars

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-10-02 08:04

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> writes:

> Altså Henrik *fnys*. Nu gør du jo Hr. Louis helt ked af det

:ups: det var jo ikke meningen..

> Han knokler alt hvad han kan, for at overbevise Bambi om at det _er_ en go'
> idé, men hun har åbenbart bedre tid end ham (og Randi *S*).

Det er jo ogsaa hende som har det meste af knokleriet, saae lidt
afstandstagen kan man jo godt forstaa..

> Men som du selv skriver: De blev jo søde sidst, så de er værd at vente på
> *S*

Jamen helt bestemt, selvom det nu heller ikke skal vare for laenge..

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-10-02 12:47

Hej Randi.
Tillykke med det!
Hvilke navne kunne ikke godkendes - og fik du en begrundelse for det, eller
har de bare valgt det, de bedst kunne lide? (hvem "de" så end er).

Mvh. Else.

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 02-10-02 15:19

> Tillykke med det!

Tak

> Hvilke navne kunne ikke godkendes

Acacia, Akacie, Ailures, Bast og Classic

>- og fik du en begrundelse for det, eller
> har de bare valgt det, de bedst kunne lide? (hvem "de" så end er).

Jeg fik ingen begrundelse, men jeg går ud fra at de er optaget!

Randi

Fra : Katrine Nederby

Dato : 02-10-02 15:48

skrev i en meddelelse

> Tak

> Acacia, Akacie, Ailures, Bast og Classic

> Jeg fik ingen begrundelse, men jeg går ud fra at de er optaget!

-Eller ligner andre stamnavne (og måske varemærker?) for meget. Et godt
eksempel er Ailures, som jo ligner Danielle's Ailuro ret meget

Jeg fik afvist Pandoras, Bagheera's, Frejka og Nanpaya.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 02-10-02 16:05

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> eksempel er Ailures, som jo ligner Danielle's Ailuro ret meget
>
> Jeg fik afvist Pandoras, Bagheera's, Frejka og Nanpaya.

Og så glemte jeg helt....Tillykke med stamnavnet, Randi

Mit stamnavn (Beydana) kommer af et tempelnavn (Abeyadana) i Burma. Jeg
syntes så bare, der var for mange a'er i og fjernede nogle af dem Da jeg
havde fået afvist mine første tre forslag, lånte jeg en bog om Burma på
biblioteket og fandt frem til nogle forskellige burmesiske navne i den.
Heriblandt Singha, som (hvis jeg husker korrekt) er navnet på en eller anden
løve, men som jeg opdagede også er navnet på en kandt øl fra Thailand. Det
kom så ikke på min liste *g* Det er en meget god ide at lave en Google
søgning på de navne, man går og overvejer for lige at få en fornemmelse af,
om de kunne blive associeret med noget "forkert" (Det gjorde jeg ikke første
gang). Måske kan man også tjekke navnene andre steder?

Fra : Trine Piltoft

Dato : 04-10-02 21:26

Tillykke med stamnavnet :0)

>Efter hele 6
>forslag fik jeg det sidste i rækken
>opfýldt... men ok. Jeg er nu glad for
>det alligevel.

Min veninde fik også kasseret en hel del inden det lykkedes, så det
er åbenbart ikke så nemt endda at finde på.

Jeg fik mit andetvalg dengang - det var også mit efternavn. Tror mit
første valg var Catwalk, men det kunne man næsten sige sig selv var
optaget :0)

Hilsen Trine & co.