Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til CoolPix 4500
Fra : Søren

Dato : 01-10-02 19:20

Hej

Jeg har købt et Nikon Coolpix 4500 i Danmark, hvor der kun blev leveret
engelsk og tysk manual. Der hvor jeg har købt det, påstår de at der ikke
findes nogen dansk manual til dette kamera.

Er dette korrekt ?

Søren

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-10-02 10:36

Søren skrev:

> [...]
> blev leveret engelsk og tysk manual. Der hvor jeg har købt
> det, påstår de at der ikke findes nogen dansk manual til dette

Nej. Manualen kan ifølge DFA (den danske importør) købes hos en
fotohandler.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-10-02 16:20

"Søren" skrev i en meddelelse

Hvis du ikke ved, hvordan man sætter uret rigtigt, så kan du
spørge om det i news:dk.edb.system.windows hvis du kører Windows.

Det gør altid andre mere villige til at svare, hvis ur og dato passer og man
overholder de øvrige almindelige regler på usenet - ellers
er "folk" tilbøjelige til at blive lidt sure og ikke gide svare.....

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk