Java applets
Fra : Tage Klee

Dato : 01-10-02 09:20

Hej Nyhedsgruppe - jeg har lavet en hjemmeside (i FP 2000)
www.sydkystens-glarmester.dk for en kunde - problemet er at han ikke kan se
den Java-applet der ligger på startsiden samt alle navigationsknapperne
(pegefølsomme knapper) på sin hjemme pc (WindowsXP). Jeg har tjekket at Java
er slået til i hans internetindstillinger. Hans virksomhedsnabo kan heller
ikke se den? Det virker fint på alle andre for os tilgængelige pc'er - er
der nogle der kan hjælpe
Hilsen
Tage

Fra : Henrik Nors

Dato : 01-10-02 13:39

hej
jeg har haft samme problem

det skyldes sikkert at det er en tvist mellem MS og SUN om rettighederne til
nogle java script.
her kan du læse MS side af sagen
http://www.microsoft.com/java/xp.htm

det kan løses ved en download fra java-sun af en
virtual machine / script

henrik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-10-02 14:45

JavaScript har intet med Java at gøre.

Fra : Akalut Filimonsen

Dato : 02-10-02 14:25

intet med java?? havde samme problemer med noget andet...blev løst med
installation af "JavaTM 2 Standard Edition Runtime Environment"

Akalut