MS Windows
briani 27239
Sletning af filer
Fra : Johnny

Dato : 01-10-02 07:40

Hej

Jeg har et irriterende problem.
Når jeg er færdig med at fx. brænde eller flytte en fil, og vil slette den,
popper et vindue op med følgende tekst:

*Det er ikke muligt at slette xxxxxxxxxxxxxxx...der er opstået en
delingsfejl. Kilde- eller destinationsfilen er måske i brug.*

Det lader sig kun gøre at slette filer efter genstart, hvilket er alt for
tidskrævende. Man tænker, det gør du en anden dag, og til sidst er
harddisken fyldt med alt muligt man ikke kan huske hvad er til.
Er der ikke et trick eller anden mulighed for at slette de filer,
man lige har brugt?
Bruger Win 2000

På forhånd tak
Johnny

Fra : Prestij

Dato : 01-10-02 11:10

Prøv at holde shift tasten nede mens du klikker på slet/delete........det
plejer at hjælpe.

Fra : Johnny

Dato : 01-10-02 18:17

"Prestij" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at holde shift tasten nede mens du klikker på slet/delete........det
> plejer at hjælpe.

Det virker ikke. Der kommer bare et ekstra vindue * ønsker du at slette xxxx
* Jeg vælger ok...........og så kommer det sædvanlige vindue:

Fra : complex@pc.dk

Dato : 02-10-02 05:38

Start maskinen i dos og slet den.
Lars (København nord)