Komando-promt
Fra : mango

Dato : 01-10-02 07:42

Hvordan opretter jeg en kommando-promt? Jeg vil gerne undersøge om jeg
har fået en Trojansk Hest!
Venlige hilsner
Mango

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 01-10-02 07:52

"mango" skrev:
> Hvordan opretter jeg en kommando-promt?

Tryk på "Start"-knappen i nederste venstre hjørne af skærmen.
Vælg "Kør".
Skriv COMMAND og tryk Enter.

Med venlig hilsen

Thomas B. Maxe
(som i denne forbindelse repræsenterer sig selv og ikke TDC Internet)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 01-10-02 20:25

Thomas B. Maxe skrev:

> Tryk på "Start"-knappen i nederste venstre hjørne af skærmen.
> Vælg "Kør".
> Skriv COMMAND og tryk Enter.

Hvis man bruger NT, W2K eller senere, vil jeg dog invende at "CMD" er
noget bedre at benytte.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-10-02 19:53

In article <Dkbm9.62315$Qk5.2391117@news010.worldonline.dk>, mango wrote:
> Hvordan opretter jeg en kommando-promt? Jeg vil gerne undersøge om jeg
> har fået en Trojansk Hest!

Shift-Alt-F1 .. Shift-Alt-F7

Eller åben en disk, tryk "Applications", dobbelt-klik utilities,
og dobbeltklik terminal.

Eller hvis du bruger et obskurt styresystem som eksempelvis Windows,
så gør noget andet :)

Denne gruppe bliver hyppigt besøgt af folk der er vokset fra Windows.

Fra : Kasper Dupont

Dato : 02-10-02 04:52

"Povl H. Pedersen" wrote:

> Shift-Alt-F1 .. Shift-Alt-F7

Mener du ikke Ctrl-Alt-Fx?

or mailto:mcxumhvenwblvtl@skrammel.yaboo.dk

Fra : Allan Olesen

Dato : 02-10-02 21:34

Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> wrote:

>Mener du ikke Ctrl-Alt-Fx?

Jeg taenkte lige det samme, men det er jo muligt, at han bruger
et obskurt styresystem.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 02-10-02 21:59

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> writes:

> Jeg taenkte lige det samme, men det er jo muligt, at han bruger
> et obskurt styresystem.

Tjah, det virker i hvert fald ikke på min solaris maskine.

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Allan Olesen

Dato : 03-10-02 18:53

Thomas Bjorn Andersen <tbaNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:

>Tjah, det virker i hvert fald ikke på min solaris maskine.

Hvilken af delene.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~