mislykkede billeder
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 01-10-02 07:14

Hejsa

Nu har jeg hele sommeren haft travlt med at tage billeder af mine uhyrer her
og jeg glædede mig helt vild til at få dem fremkaldt og se dem og så få
lavet min profil så også kunne se dem... men...*suk*.. så får jeg filmen
hjem og alle billeder er utydelige, slørede og grønne???
Jeg tror at filmen har væet for gammel... men det ærgrer mig grænseløs, for
der var bare scener på som bare var så fede... nåja... så må jeg starte
forfra... efterårsbilleder med katte som går amok over blade der falder fra
træet ser også godt ud.

mvh Cindie, Pjevs som vil med mig ud i byen og gør sine forsøg med at kravle
ned i min taske og Gismo som ser ond på Pjevs og næsten har utrykket i
hoevet "ungdommen til dags"

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-10-02 09:10

Cindie Iwersen wrote:
> [...]
> lavet min profil så også kunne se dem... men...*suk*.. så får jeg filmen
> hjem og alle billeder er utydelige, slørede og grønne???

Altså *med et stort grin*
1) Hvis du tager billeder en hel sommer og så først får fremkaldt
bagefter så lyder det som om du kun har taget 1 film - det er da ikke
nok!! *SS*

2) "utydelige og slørede" ville få mig til at overveje om kameraet har
noget af skylden (selv om det kan være en dyr overvejelse)

3) Hvis de primært er slemme fordi de er grønne så kan du overveje at få
dem scannet ind og billedbehandlet a) over i et bedre farvespektrum
eller b) til rimelige sort/hvid billeder

venligst

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Sander

Dato : 01-10-02 11:16

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der var bare scener på som bare var så fede... nåja... så må jeg starte
> forfra... efterårsbilleder med katte som går amok over blade der falder

Måske er ved, at være på tide, at invistere i et digitalt kamera... : )

Der er ingen fremkaldelse, man kan tage ca. 100 billeder om ugen ( eller
flere )og de mislykkede/ kiksede billeder, sletter man bare med det samme.

Det er virkelig surt, når alle ens superskud, mislykkedes i fremkaldelsen.
Igang igen ..Jeg tror dog ikke, at jeg turde bruge det kamera igen. Du kan
evt. bruge et engangskamera, hvis pengene ikke er der til et digitalt / nyt
kamera.

Mvh. www.tjekmig.dk