Foto
IBM760 5420
Teil 3020
redesignet foto website
Fra : johan

Dato : 01-10-02 01:40

Hey gruppe

så fik jeg endelig redesignet mit website. jeg har dog kun tilføjet få nye
billeder, men prøv lige at tjek gruppen Art!
I må meget gerne komme med ris/ros til både sitet og billederne.

enjoy - johan

--
catch me at: http://johanjessen.itinfo.dk

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 01-10-02 13:36

"johan" <joeyj0007@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder, men prøv lige at tjek gruppen Art!
> I må meget gerne komme med ris/ros til både sitet og billederne.

linket virker ikke ???

mvh Kirsten

Fra : johan

Dato : 01-10-02 13:46

> linket virker ikke ???

jeg ved det - linket er fint, men der er for meget trafik på siden!! prøv
igen om lidt.

-johan

Fra : U. Pedersen

Dato : 01-10-02 13:51

Kirsten Lehd skrev:

>"johan" <joeyj0007@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

>linket virker ikke ???
>
>mvh Kirsten

virker da fint her hos mig

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : johan

Dato : 01-10-02 14:20

Ja, siden virker fint - og så ville det jo være rart med lidt ris/ros

-johan