tillykke med foedsdagen til Snefnug & Jar
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-10-02 00:07

Med henholdsvis 1 og 2 aar

Haaber at dagen bliver ekstra god med rigelige guffere og masser af
nusseture

Suk at vaere ung igen kommer det fra Melissa..*Spin*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-10-02 07:12

Fnugger *spytter lige ynglings-tygge-benet* Barabbas
ud og takker, *host host - Barabbas-pels* Ih Melissa
vi ville være et smukt par, dejlige skakternede killinger,
hvis vi ikke begge var "indisponible" *hvæs*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-10-02 16:55

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> Fnugger *spytter lige ynglings-tygge-benet* Barabbas
> ud og takker, *host host - Barabbas-pels* Ih Melissa
> vi ville være et smukt par, dejlige skakternede killinger,

ja kunne lige se dem for mig, vi kunne jo kalde dem skak, moelle osv..*fniz*

> hvis vi ikke begge var "indisponible" *hvæs*

Ja trist, men ham slaven og jeg var nu ogsaa "lidt" traette af boern
og jeg var isaer traet af de piller jeg skulle have hver soendag..

*spin* Melissa

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 01-10-02 13:23

Jar takker for opmærksomheden på den her mærkedag *S*

Det han ønsker sig mest i verden er at jeg serverer Oral Care for ham...
ligesom i går, i forgårs, alle dagene i sidste uge, og ugen før det, og
måneden før det og året før det.

Tja, for ham bliver dagen i dag ikke meget anderledes end alle de andre
dage. Hver dag føles som en fødselsdag *G*

Hilsen Nina
Tender Tribes

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-10-02 16:57

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> writes:

> [...]
>
> Det han ønsker sig mest i verden er at jeg serverer Oral Care for ham...
> ligesom i går, i forgårs, alle dagene i sidste uge, og ugen før det, og

Ikke saa svaert at finde paa guf til ham saa

> Tja, for ham bliver dagen i dag ikke meget anderledes end alle de andre
> dage. Hver dag føles som en fødselsdag *G*

Lyder godt *spin* hvor bor du henne...*spinne indsmigrende*

> Hilsen Nina
> Tender Tribes

*spin* Melissa

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 17:43

> [...]

> nusseture
>
> Suk at vaere ung igen kommer det fra Melissa..*Spin*

Ja, jeg vil da også lige være med i tillykke-koret
Hjerteligt tilykke til de to unge herer.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer