Så har jeg lavet en profil
Fra : Prinz Ali

Dato : 30-09-02 23:08

Ja, der kan man bare se. jeg har lagt billederne op og de er lidt større end
dem i dk.binaer

profil: Ali Nabilsi
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=260&limit
_start=0&limit_user=15

-Ali

Fra : maz

Dato : 30-09-02 23:40

Hun er meget fin, Ali....og ja, billederne er lidt større..
Held og lykke med hende..
:0)) maria

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-10-02 00:39

On 01/10/2002 00:08, in article
3d98cb51$0$84674$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Prinz Ali"
<news@prinzali.dk> wrote:

> Ja, der kan man bare se. jeg har lagt billederne op og de er lidt større end
> [...]

Sikken en lille charmetrold Hvad skal hun hedde til daglig?
Mvh Camilla
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Prinz Ali

Dato : 01-10-02 09:26

Jeg har valgt Alexandra Kalashnikov. Lidt langt men bliver nok gjort kort i
superdajlig tale

-Ali

Fra : Britt Johannesen

Dato : 01-10-02 16:29

Hejsa

Er hvor er hun sød, og sikke en fin pels hun har :)
Hende kan du godt være temmelig stolt af ;)

Hilsen
Britt

Fra : Prinz Ali

Dato : 01-10-02 18:02

hun er helt i toppen faktisk kommer hun nu når jeg kalder på hende. troede
ikke man kunne efter så kort tid. (mindre end 24timer )

-Ali

Fra : Kate

Dato : 01-10-02 17:40

Hvor er hun dog en fin lille en. Det _er_ nu en flot mis sådan en
Russer. Gad vist om sådan en engang skal indgå i flokken her

Atter tillykke med hende.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Jette

Dato : 01-10-02 23:11

"Prinz Ali" skrev:
> Ja, der kan man bare se. jeg har lagt billederne op og de er lidt
større end
> dem i dk.binaer

Dejlige billeder af missen.. og det er sjældent man får lov at se
billeder af missens første møde med sit nye territorie, som regel er man
så optaget af det lille ny vidunder at man helt glemmer at tage
billeder, hi!

Jeg var lige inde på din hjemmeside... den er rigtig flot... Det er
tydeligt du er typen der aldrig gør noget halvt

Hvad siger missen iøvrigt til slangen?

Mvh. Jette

Fra : Prinz Ali

Dato : 01-10-02 23:44

Hej Jette
Tak for rosen for hjemmesiden. hvis du får tid kan du kigge forbi igen og
høre det track jeg har så siden for tiden. snart uploader jeg en ny cd jeg
har fået lavet.

mht slange så har hun væet over en gang og krasse lidt på glasset, men har
ikke været der siden. [klap!] NEJ hjælper

tror ikke det bliver et problem. hvis uheldet skulle være ude ville slangen
ikke se katten som byttedyr pga. størelse og den ville 100% prøve at flygte
før angreb da det er slangens natur. så for nu går det fint tak for du
spurgte

-Ali