tatoveringer på røven
Fra : P.N.

Dato : 30-09-02 23:13

Jeg har set en del piger har fået tatos på hoften, rigtigt mange har fået
det, men jeg undres de kan jo ikke se dem andet end i et spejl, er der en
grund til disse tatoveringer. jeg har set en plakat med en lækker røv hvor
der står tatoveret "let it all out"
tryk den af på dansk. er det mon for at glæde fyrene medens de trykker
kanonen af.
P.N.

Fra : Hariprasadh

Dato : 30-09-02 23:08

"P.N." <pip160fjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der står tatoveret "let it all out"
> tryk den af på dansk. er det mon for at glæde fyrene medens de trykker

Mener du at de sidder og skider, mens mændene kigger på?

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-09-02 23:15

Hej P.N.

> Jeg har set en del piger har fået tatos på hoften, rigtigt mange har
> fået det, men jeg undres de kan jo ikke se dem andet end i et spejl,

Ja, og mange har tatoveringer, der kun kan ses, når de smider tøjet.

> [...]
> lækker røv hvor der står tatoveret "let it all out"
> tryk den af på dansk. er det mon for at glæde fyrene medens de trykker

Ja, det er formodentlig en opfordring til de fyre hun er sammen med.

Jenna Jameson har en tatovering på den ene balle, hvor der står
"Heartbreaker", for det kaldte hendes far hende da hun var lille.

Alisha Klass har tatoveret "Seymour Butts" over lænden og Kira Eggers
overvejede at få tatoveret "Dangerous curves ahead" over sin lænd. Hun
droppede det, fordi hun regnede med at hendes kurver ikke ville være så
farlige, når hun blev gammel.

Og så er der den klassiske lige ved anus, hvor der står "Exit only".

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Nette

Dato : 01-10-02 00:24

"Mark Thomas Gazel" wrote
> Ja, og mange har tatoveringer, der kun kan ses, når de smider tøjet.

Jeps, og dem er jeg een af
Min tatovering er ikke en udsmykning. Jeg synes ikke tatoveringer er direkte
smukke.
Min tatovering er et mærke, der passer på mig,, på min tro og på mit syn på
livet. Derfor har jeg den. Den er gemt væk, fordi det ikke kommer alle jeg
møder på min vej ved, samt fordi jeg synes, det ser frygteligt ud, med
tatoveringer og feminint tøj.
Der er ikke noget værre end en tatovering under en nylonstrømpe eller på en
skulder, der bærer en kjolestrop.

That why... I hvert fald for mit vedkommende

Nette

Fra : Morten M. Jørgensen

Dato : 01-10-02 05:25

> Jeps, og dem er jeg een af
> Min tatovering er ikke en udsmykning. Jeg synes ikke tatoveringer er
direkte
> smukke.

Lyder som du har tatoverret dig af pligt! Jeg kommer i et miljø hvor folk
har en tendens til at overklistre sigmed tatoo's og skal nok se nogen
fortryde det de har gjort. Man skal sgu tænke sig godt om hvad og hvor og
inden - for det er en smertefuld sag både at få det fjernet og at gå med
noget man syntes gør ens krop grim!

--
MMJ
som længe har overvejet at få en tatovering, men har bare ikke

Fra : Nette

Dato : 01-10-02 12:06

"Morten M. Jørgensen" wrote
> Lyder som du har tatoverret dig af pligt!

Det har jeg under ingen omstændigheder! Det er mit eget valg.
Tatoveringer skal for mig have en dybere mening end en gang udsmykning,
ellers kunne man lige så godt male dem på og vaske dem af igen efte behov.

>Jeg kommer i et miljø hvor folk
> har en tendens til at overklistre sigmed tatoo's og skal nok se nogen
> fortryde det de har gjort.

Det er desværre blevet en trend i dag.
Da jeg fik min i tidernes morgen, var det ikke så inn, og det er da ligefør
jeg fortryder den, med det ry tatoveringer er ved at have. Det er blevet et
modefænomen, og jeg som hader mode.

>Man skal sgu tænke sig godt om hvad og hvor og
> inden - for det er en smertefuld sag både at få det fjernet og at gå med
> noget man syntes gør ens krop grim!

Hvis den ikke ses, så gør de heller ikke kroppen grim
Men ja, man skal tænke sig grundigt om, jeg overvejede det slev i tre år,
inden jeg fik min lavet.

> MMJ
> som længe har overvejet at få en tatovering, men har bare ikke
> fundet med rigtige endnu!

Se der har jeg det lige omvendt. Jeg havde et ord, jeg MÅTTE være en del af,
og derfor valgte jeg, at få den lavet som tatovering. Jeg gik ikke efter at
få lavet en tatovering, og derefter ledte efter et motiv

Nette

Fra : Tomas O.

Dato : 03-10-02 11:06

Morten M. Jørgensen skrev:

> [...]
> skal sgu tænke sig godt om hvad og hvor og inden - for det er
> en smertefuld sag både at få det fjernet og at gå med noget

Jeg synes nu mere det lyder som om hendes tatoo er noget meget
personligt der betyder noget specielt ofr hend eog ikke en hun har
valgt i tattooJack's vindue.

Jeg har en tatovering på ovetrarmen jeg selv har tenget og jeg fik
dne lige etfer min 40 års fødselsdag. Den skulle markere noget for
MIG. Den er lavet efter et møænester jeg plejede at sidde og tegne
i timerne i skolen når jeg kedede min røv i laser fordi læreren
gennemgik det samme stof for 3. gang

> MMJ
> som længe har overvejet at få en tatovering, men har bare
> ikke fundet med rigtige endnu!

Jeg synes du skal vente med den til du er sikker og så få dig en
der har betydning for lige netop DIG.

Tomas

Fra : Nette

Dato : 03-10-02 21:47

"Tomas O." wrote

> Jeg synes nu mere det lyder som om hendes tatoo er noget meget
> personligt der betyder noget specielt ofr hend eog ikke en hun har
> valgt i tattooJack's vindue.

Nej, og den er heller ikke lavet ved Tattoo Jack..

> [...]
> MIG. Den er lavet efter et møænester jeg plejede at sidde og tegne
> i timerne i skolen når jeg kedede min røv i laser fordi læreren

Det mønster kan jeg også lave. Både med tre, fem og syv streger lodret*G*

Nette

Fra : Niels Henriksen

Dato : 04-10-02 09:45

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det mønster kan jeg også lave. Både med tre, fem og syv streger lodret*G*

Man får hurtigt udfyldt en blok med de streger .. det var sjovt når man
skulle lave hjørner og så få dem til at se rigtige ud.

--
Niels

Fra : Tomas O.

Dato : 09-10-02 07:25

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in news:ao0hem$4l3$2@sunsite.dk:

> "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man får hurtigt udfyldt en blok med de streger .. det var sjovt når
> man skulle lave hjørner og så få dem til at se rigtige ud.

Nææ så primitiv var jeg ikke.. mine mønstre var meget indviklede sådan lidt
a la de der flammer folk malede på deres biler dengang i starten af 80'erne
med svungne former.

Tomas
FUT dk.snak.snik

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-10-02 06:16

Nette wrote:
> "Mark Thomas Gazel" wrote
>
> Jeps, og dem er jeg een af

jeg har et par stykker der dog kun er at se om sommeren......

> Min tatovering er ikke en udsmykning. Jeg synes ikke tatoveringer er
> direkte smukke.
> Min tatovering er et mærke, der passer på mig,, på min tro og på mit
> syn på livet. Derfor har jeg den.

for mig er mine tatoveringer symboler på perioder i mit liv, og min
fremtid.... det samme med min piercing.....

> Den er gemt væk, fordi det ikke
> kommer alle jeg møder på min vej ved, samt fordi jeg synes, det ser
> frygteligt ud, med tatoveringer og feminint tøj.

fair nok.... selvom jeg ikke kan forsstå et helt....

> Der er ikke noget værre end en tatovering under en nylonstrømpe eller
> på en skulder, der bærer en kjolestrop.

*G* jeg har min den ene på anklen og den anden på bagsiden af skulderen....
disse to steder er valgt 100% bevidst fordi jeg forventer at huden her
gennemgår mindst forandring gennem årene og mine tatoveringer dermed
forbliver pæne længere......

> That why... I hvert fald for mit vedkommende

jeg bruger yderst sjældent nylonstrømber, og helt ærligt så tænker jeg slet
ikke over om det ses eller ej.... men rent faktisk foretrækker jeg bare ben
frem for strømber.....
mht kjolestropper så synes jeg faktisk en lille pikant tatoo på rette sted
( ikke lige under stroppen) kan være rigtig smuk.....

pt overvejer jeg endnu en tatoo henover lænden, og en piercing i brystvorten
( den sætter kæresten sig dog imod*G*)..... og hvis i frem og så fald jeg er
så heldig at få min mave ordnet sådan at jeg føler jeg kan være den bekendt,
så vil jeg også have en i navlen.....

jeg er så af den type der ganske simpelt ikke fatter kvinder der får en
tatoo lige på brystet eller i lysken eller omkring navlen..... bare tanken
om hvordan huden forandrer sig der når man er gravid er længe nok til at
afskrække mig*G*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Nette

Dato : 01-10-02 12:19

"Sabina Hertzum" wrote
> jeg har et par stykker der dog kun er at se om sommeren......

Det gør de fleste kun, da der jo ikke må tatoveres på hænder eller i
ansigtet herhjemme og da vi går rundt i lange bluser og lange bukser om
vinteren

> for mig er mine tatoveringer symboler på perioder i mit liv, og min
> fremtid.... det samme med min piercing.....

Det er jo det samme som jeg. De er ikke bare lavet, fordi man vil have en
tatovering, de har en dybere mening.

> [...]
> disse to steder er valgt 100% bevidst fordi jeg forventer at huden her
> gennemgår mindst forandring gennem årene og mine tatoveringer dermed

Min sidder også på bagsiden af skulderen, men så godt gemt at jeg virkelig
skal have en nedringer bluse med tynde stropper på, før den kan ses. - Tøj
jeg aldrig går i.

> [...]
slet
> ikke over om det ses eller ej.... men rent faktisk foretrækker jeg bare

Ikke om vinteren???
Men strømper eller ej, jeg synes ikke det er feminint og mener derfor ikke
det ser pænt ud til feminint tøj. Bedre bliver det jo så nok ikke af, at der
er gået mode i det og at alle derfor skal have det, og helst skal overgå
hinanden. For mig skriger det ud fra en tatovering på en ung pige: "Jeg er
også mærket, jeg følger moden". Sådan er min tatovering slet ikke ment og
sådan skal den derfor heller ikke signalere.

> [...]
> om hvordan huden forandrer sig der når man er gravid er længe nok til at

Wel, det kommer så igen an på grunden til tatoveringen. Er det udsmykning de
går efter, så nej, så forstår jeg det heller ikke. Men hvis de vil mærkes,
ligesom både du og jeg, fordi det er noget der har en dybere mening for dem,
hvis det er noget, der virkelig betyder noget for dem, ja, så kan jeg da
ikke se, der er noget i vejen for det. Tatoveringer disse steder mener jeg
ikke kun er for høje slanke fotomodeller uden børn.

Nette, som engang så en gammel sømand med et lille bogstav tatoveret ovenpå
hver finger på højre hånd: F I S S E.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-10-02 13:43

Nette wrote:
> "Sabina Hertzum" wrote
>
> Det gør de fleste kun, da der jo ikke må tatoveres på hænder eller i
> ansigtet herhjemme og da vi går rundt i lange bluser og lange bukser
> om vinteren

naaah... mange bærer stadig korte ærmer og gennemsigtige bluser og kjoler om
vinteren hvis de feks skal i byen.....

> Det er jo det samme som jeg. De er ikke bare lavet, fordi man vil
> have en tatovering, de har en dybere mening.

nemlig

> Min sidder også på bagsiden af skulderen, men så godt gemt at jeg
> virkelig skal have en nedringer bluse med tynde stropper på, før den
> kan ses. - Tøj jeg aldrig går i.

den på min skulder sidder ikke helt inde på skulderbladet men lige på
overgangen mellem arm og ryg, sådan at har jeg en ærmeløs bluse på kan den
ses......
det er ikke fordi jeg vil skilte med mine tatoos, men eftersom jeg har fået
dem som symboler ser jeg heller ingen grund til at skjule dem for andre.....
jeg er den jeg er i dag på baggrund af de ting der er sket i mit liv, og
mine tatoos og piercing er symboler herpå.....

> Ikke om vinteren???

nope helst ikke*G* skal jeg have noget på er det altid selvsiddende*G* for
mig er strømpebukser og knæstrømper i nylon en henvisning til mit liv inden
jeg udviklede mig til den jeg er i dag, og det er en af grundende til at de
ikke længere passer til mig*G* jeg føler mig "konet" og overvægtig når jeg
har dem på, og det bryder jeg mig ikke om*G*

> [...]
> tatovering på en ung pige: "Jeg er også mærket, jeg følger moden".
> Sådan er min tatovering slet ikke ment og sådan skal den derfor

du har ret... mange unge piger får de der typiske tatoos enten på skuldren,
brystet eller lænden eller ligefrem om navlen som skriger langt væk af
"social accept".....

> [...]
> noget for dem, ja, så kan jeg da ikke se, der er noget i vejen for
> det. Tatoveringer disse steder mener jeg ikke kun er for høje slanke

jeg har sådan et billede i mit hovede af en dame på omkring 50 der fik en
smuk lille rose øverst på brystet da hun var 20..... 30 år og 3 børn senere
er rosen ikke længere pikant og lille, men falmet og langstilket*G*
det er sådan set det billeder jeg ikke ønskede at opfylde i mig selv*G*
det samme med navletatoos... forestil dig hvad en graviditet kan gøre ved
den eller i lysken......

det er fint alt sammen hvis man er indstillet på at tatoveringen kan
forandre sig når man får dem disse steder, men hvor mange unge piger der får
tatoos i dag tænker over det ??

> Nette, som engang så en gammel sømand med et lille bogstav tatoveret
> ovenpå hver finger på højre hånd: F I S S E.

jeg kender indtil flere mænd der har tatoos som det ( ikke ligefrem med den
ordlyd)..... og nej det er sku ikke kønt*G* men det er en del af den person
de var og er nu

Fra : Sott

Dato : 01-10-02 14:27

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina :0)

[Vedr. tatoveringer]
> men det er en del af den person
> de var og er nu

Hmmm.... mine tatoveringer er ikke længere en del
af den jeg er nu, de symbolisere snarere/udelukkende,
hvad jeg var.

Skulle jeg blive tatoveret i dag, ville jeg få lavet en lille
blomsterranke i de der hvide nuancer, der ser så
romantiske og søde ud, og jeg ville muligvis få lavet
den ned over den ene balde, så den kun ville ses
når jeg havde g-strenge på (eller ingenting).

Mine tatoveringer (dem jeg har) er derimod store,
u-feminine og voldsomme efter min smag i dag.
Jeg ville aldrig vælge hverken den størrelse eller
de motiver, som det menneske jeg er i dag.

Jeg synes ikke, at jeg decideret er kede af dem,
synes bare ikke de er repræsentative for mig som
person i dag - ellers kan jeg tilslutte mig, det som
Bo (Chokmah) har skrevet, når der er gået nogle
år, så "ser" man dem ikke rigtigt længere, tænker
ikke over dem - de "er" der bare.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-10-02 23:10

Sott wrote:

> Hej Sabina :0)

hej skønne søs... ses vi stadig den 12?

> Hmmm.... mine tatoveringer er ikke længere en del
> af den jeg er nu, de symbolisere snarere/udelukkende,
> hvad jeg var.

ja men de symboliserer vel også den rejse du har foretaget med dig selv for
at blive den du er nu, eller hvad?

> [...]
> den ned over den ene balde, så den kun ville ses
> når jeg havde g-strenge på (eller ingenting).

de er også enomt søde, de der hvide.... jeg så en pige der havde en lille
hvid playboy bunny tatoveret i lysken... den synes jeg faktisk var både fræk
og pikant og sød.....

> Mine tatoveringer (dem jeg har) er derimod store,
> u-feminine og voldsomme efter min smag i dag.
> Jeg ville aldrig vælge hverken den størrelse eller
> de motiver, som det menneske jeg er i dag.

jeg ville nok heller ikke vælge min første tatovering igen, hvis jeg kikkede
mig om efter en ny......

> [...]
> Bo (Chokmah) har skrevet, når der er gået nogle
> år, så "ser" man dem ikke rigtigt længere, tænker

jeg bemærker heller ikke mine mere... ligesom jeg heller ikke bemærker min
piercing....
jeg kan til nøds blive opmærksom på den jeg har på skulderen fordi jeg ikke
selv ser den så tit, så nu og da fanger den mit øje*G* men ellers, ja... så
"er" de der bare....

Fra : Sott

Dato : 03-10-02 17:52

Hej Sabina :0)

> hej skønne søs... ses vi stadig den 12?

Ja, hvis ikke der sker noget uforudset inden da, som
f.eks. at børnene nedlægger veto, da jeg torsdag og
fredag inden er på "hyttetur" med eleverne fra min
arbejdsplads

> ja men de symboliserer vel også den rejse du har foretaget med dig selv
for
> at blive den du er nu, eller hvad?

Nej, der er ikke noget af min rejse over de tatoveringer,
de er et "øjebliksbilled" af den jeg var engang - jeg var
den person længe, uden udvikling - men det er stadig et
"øjebliksbilled", idet det ikke afspejler nogen udvikling.

> de er også enomt søde, de der hvide.... jeg så en pige der havde en lille
> hvid playboy bunny tatoveret i lysken... den synes jeg faktisk var både
fræk
> og pikant og sød.....

Jeg er også ret vild med dem - når jeg tænker efter, så
ville jeg nok vælge at lade tatoveringen være den blomst
jeg tegnede i 8. klasse *S* - altså i det der "hvide" noget.

> jeg ville nok heller ikke vælge min første tatovering igen, hvis jeg
kikkede
> mig om efter en ny......

*S* - vi forandrer os.

> [...]
ikke
> selv ser den så tit, så nu og da fanger den mit øje*G* men ellers, ja...

Netop!

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-10-02 20:51

Sott wrote:
> [...]
> f.eks. at børnene nedlægger veto, da jeg torsdag og
> fredag inden er på "hyttetur" med eleverne fra min

forhåbentlig ikke da vi vil jo enormt gerne se dig igen*G*
lige for en god ordens skyld... hvad er du til? flødekartofler, salat eller
bagte grøntsager ??

> [...]
> den person længe, uden udvikling - men det er stadig et
> "øjebliksbilled", idet det ikke afspejler nogen udvikling.

ok fair nok*G* måske gik jeg lidt ud fra min egen begrundelse for de tatoos
jeg har.... jeg ved det ikke.....

> *S* - vi forandrer os.

ja, det gør vi såsandelig

Fra : Sott

Dato : 03-10-02 20:54

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej igen, igen Sabina :0)

> forhåbentlig ikke da vi vil jo enormt gerne se dig igen*G*

Ditto.

> lige for en god ordens skyld... hvad er du til? flødekartofler, salat
eller
> bagte grøntsager ??

Skal jeg vælge????
Det kan du ikke mene - jeg er til det hele *fnis*.

> ok fair nok*G* måske gik jeg lidt ud fra min egen begrundelse for de
tatoos
> jeg har.... jeg ved det ikke.....

Dine er sikkert meget mere velovervejede end mine, begge
mine er "impuls"-tatoveringer. Du ved: "Halløj, der ligger
en tatto-shop, skulle vi ikke lige blive tatoveret - fedest,
der er penge i pungen!"

> ja, det gør vi såsandelig

På nogle områder *LOL* - jeg er stadig impulsiv, nu får
jeg bare ikke lavet tatoveringer mere.

Tusinde hilsner
Søs, som futter os ud af dss1 og over i dss2

Fra : Nette

Dato : 01-10-02 19:26

"Sabina Hertzum" wrote

> [...]
> ikke længere passer til mig*G* jeg føler mig "konet" og overvægtig når jeg
> har dem på, og det bryder jeg mig ikke om*G*

Nu skrev jeg nylonstrømper og ikke strømpebukser...
Synes nemlig også at de er grimme, klæber og man føler, de sidder helt oppe
under armene. Knæstrømper findes slet ikke i mit univers.....

> du har ret... mange unge piger får de der typiske tatoos enten på
skuldren,
> brystet eller lænden eller ligefrem om navlen som skriger langt væk af
> "social accept".....

Nemlig

> [...]
> det er sådan set det billeder jeg ikke ønskede at opfylde i mig selv*G*
> det samme med navletatoos... forestil dig hvad en graviditet kan gøre ved

Ja, men der er vi nok forskellige. Jeg synes at det er helt ok at man kan se
livets gang, også på kroppen. Jeg mener ikke, at vi skal ligne nogle
idealer, for at være smukke. Jeg synes sagtens at et bryst med en
langstilket rose, kan være smukt, når man har i mente, at samme bryst har
fødes tre børn.

> det er fint alt sammen hvis man er indstillet på at tatoveringen kan
> forandre sig når man får dem disse steder, men hvor mange unge piger der
får
> tatoos i dag tænker over det ??

Ikke ret mange. Selv om de påstår det. Men de får den ofte længe før, end de
kan se konsekvenserne. Jeg kender flere ældre piger, der som unge har fået
en tatovering, men som i dag har fortrudt deres, og det var ellers før det
blev moderne.

> [...]
den
> ordlyd)..... og nej det er sku ikke kønt*G* men det er en del af den

Det er heldigvis det eneste tilfælde af DEN slags, jeg har mødt. Men
chokkeret blev jeg, og ja, han var straks stempel som et gammelt sexdyr*G*

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-10-02 23:04

Nette wrote:

> Nu skrev jeg nylonstrømper og ikke strømpebukser...
> Synes nemlig også at de er grimme, klæber og man føler, de sidder
> helt oppe under armene. Knæstrømper findes slet ikke i mit
> univers.....

hehe*G* mit problem består også mest i at det minder mig om den person jeg
var for 7-8 år siden, hvilket IKKE er positivt*G*
forestil dig en pige på 20 år, med 25 kilos overvægt, en tøjstil der mildest
talt er _konet_ og beregnet på kvinder der mindst var doppelt så gammel som
jeg...
dertil kommer en kikset halvlang permanentet blond manke der blot får
ansigtet til at falde i et med væggen*G*
generelt set kigger jeg slet ikke på billeder fra dengang mere.... jeg kan
allerhøjst nøde mig selv til at se på billeder fra da jeg var gravid, for
der havde jeg i det mindste en grund til at se underlig ud*G*

> [...]
> nogle idealer, for at være smukke. Jeg synes sagtens at et bryst med
> en langstilket rose, kan være smukt, når man har i mente, at samme

det er jo netop smag og behag..... og at andre får det, fred være med det

jeg ville bare ikke kunne holde ud at se det på min egen krop....

> [...]
> end de kan se konsekvenserne. Jeg kender flere ældre piger, der som
> unge har fået en tatovering, men som i dag har fortrudt deres, og

nu ved jeg ikke om jeg kan kategoriseres som "ældre"*G*
min ældste tatoo er 5 år gammel.... den yngste er omkring 2 år gammel.....
ingen af dem har jeg fortrut og ingen af dem forventer jeg at komme til at
fortryde.... havde jeg haft dem for 8 år siden havde de absolut ikke passet
til det udseende jeg havde dengang, men heldigvis for mig har jeg udviklet
mig og er ( føler jeg selv) "vokset ind i" migselv.... den begyndelse
symboliserer min ældste tatoo faktisk..... begyndelsen på mig..........

> Det er heldigvis det eneste tilfælde af DEN slags, jeg har mødt. Men
> chokkeret blev jeg, og ja, han var straks stempel som et gammelt
> sexdyr*G*

sjovt nok tænker jeg aldrig over ordene i forbindelse med den slags
tatoos.... de vil aldrig få en betydning for mig i "bedømmelsen" af en
person......

jeg husker en ven fra mine sene teenage år, der besluttede sig for at få
tatoveret en ørn på hans overarm med et banner hvor der stod "born to be
wild"..... hans grund for at få denne tatoo var at hans børn skulle vide at
han engang havde været vild*G*
det er fra en tid hvor han kørte motorcykel og i det hele taget var lidt
småskummel og rå.... og lækker *GF*
jeg mødte ham for få år siden igen, og han var nu en TOTALT anden type, og
hans tatovering var komplet malplaceret på hans nu skjorteklædte overarm....
men på sin vis symboliserede den stadig hans "vilde ungdom" og han havde
ikke fortrut han havde fået den...... endnu

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 02-10-02 15:40

> [...]
> men på sin vis symboliserede den stadig hans "vilde ungdom" og han havde
> ikke fortrut han havde fået den...... endnu

LOL...

Jeg vælger nok at få taget en masse billeder af mig på mc - og indscanne
mine fartbøder
(og så er det jo næsten surt, at jeg har smidt dem alle (3) ud)

Jeg har ingen tattoo's, men hvis jeg skulle have en, ville det enten blive
noget (tidsløst) nordisk mytologisk eller en ligeså tidsløs
stamme_agtig_ting på skulderen/overarmen.

Jeg har dog nok for meget kyllinge DNA til rent faktisk at gøre noget ved
det

mvh
hsl
*plastikråkker in training*

Fra : Alexander Anderson

Dato : 08-10-02 20:30

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message

> [...]
oppe
> under armene. Knæstrømper findes slet ikke i mit univers.....

Interessant - som hyppig besøgende på www.stockingshq.com undres jeg nogle
gange over det næsten totale fravær af danske kvinder.

Er det fordi de fleste har den holdning at de synes bare ben er pæne selv
længe efter at teenageårene er blevet historie? Eller er det blot moden.

Jeg er sikker på mange mænd (jeg gør) foretrækker kvinder i strømper, der
går til midt på låret, fremfor strømpebukser og bare ben.

Findes der ingen DK kvinder som bruger strømper i dagligdagen?

Forbindes det for meget med sex?

Hvad vil i som kvinde sige hvis i ved et tilfælde erfarede at en kollega
brugte strømper og hofteholder hver dag?

I øvrigt er jeg enig i Nette's kommentar om knæstrømper - totalt usekset
selv under lange bukser hvor man typisk kan se elastikkanten stramme ind i
legmusklen - så hellere en selvsiddende som strammer i låret, selv om jeg
foretrækker den "rigtige" med en sødt lille næsten usynlig bule på et
kvindelår.

Alex

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-10-02 20:38

Alexander Anderson wrote:

> Interessant - som hyppig besøgende på www.stockingshq.com undres jeg
> nogle gange over det næsten totale fravær af danske kvinder.

hvorfor dog det??

> Er det fordi de fleste har den holdning at de synes bare ben er pæne
> selv længe efter at teenageårene er blevet historie? Eller er det
> blot moden.

personligt foretrækker jeg bare ben frem for strømpebukser eller
knæstrømper..... hvis jeg skal have strømper på er det altid
selvsiddende.... allerhelst ville jeg gerne have et udvalg af hofteholdere
med tilhørende strømper men det tillader økonomien desværre ikke.......

> Jeg er sikker på mange mænd (jeg gør) foretrækker kvinder i strømper,
> der går til midt på låret, fremfor strømpebukser og bare ben.

det tror jeg du har ret i.....

> Findes der ingen DK kvinder som bruger strømper i dagligdagen?

det gør der utvivlsomt, men det er bare de færreste fag der tillader at man
køber dyre strømper til daglig brug.... for de _ER_ dyre.....

> Forbindes det for meget med sex?

måske, men personligt synes jeg det forbindes med kvindelighed, snarere end
sex.....

> Hvad vil i som kvinde sige hvis i ved et tilfælde erfarede at en
> kollega brugte strømper og hofteholder hver dag?

jeg ville være dybt misundelig og undre mig over hvordan hun fik råd til
det*G* men derudover... more powerto her

> [...]
> stramme ind i legmusklen - så hellere en selvsiddende som strammer i
> låret, selv om jeg foretrækker den "rigtige" med en sødt lille næsten

hvis de kan ses på lægmusklen er det fordi de sidder for lavt... ideen med
dem er jo netop at de skal sidde lige under knæet hvor kødet er fast og det
ikke kan skære sig ind......

Fra : Alexander Anderson

Dato : 08-10-02 20:58

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> hvorfor dog det??

Hvorfor skulle danske kvinder være så meget anderledes end kvinder fra andre
lande. Der må da også blandt DK kvinder være behov for denne diskussion

> [...]
> med tilhørende strømper men det tillader økonomien desværre ikke.......

Så har du da ikke kikket priser på www.stockingshq.com. Her er strømper til
under 1GBP. Måske ikke de bedste men alligevel

> det tror jeg du har ret i.....

> det gør der utvivlsomt, men det er bare de færreste fag der tillader at
man
> køber dyre strømper til daglig brug.... for de _ER_ dyre.....

Dårligt argument se tidligere

> måske, men personligt synes jeg det forbindes med kvindelighed, snarere
end
> sex.....
Det er også min holdning - men hvad siger andre

> jeg ville være dybt misundelig og undre mig over hvordan hun fik råd til
> det*G* men derudover... more powerto her

Min kone gør - fedt

Alex

Fra : Sott

Dato : 08-10-02 21:08

"Alexander Anderson" <stockings@2night.dk> skrev i en meddelelse

Hej Alexander :0)

> Det er også min holdning - men hvad siger andre

At det er besværligt, både selvsiddende og med hofteholder,
det er tidskrævende at tage på, og ofte så skærer det ind
i huden alle de forkerte steder - at det er dyrere og det
er slet, slet ikke sjovt, når man er lidt eller meget overvægtig
og ens lår derfor mødes øverst oppe, hvor der derved opstår
gnidningssår (jeps - direkte sår, meget lidt behageligt).

Det er flot, det er sexet - og jeg ville evt. klæde mig ud i det
i soveværelset, men jeg ville aldrig have det på i ret lang tid.

Ovenstående er selvfølgelig hamrende subjektivt, og jeg
"taler" udelukkende på egne vegne *G*.

> Hvad vil i som kvinde sige hvis i ved et tilfælde erfarede at en
> kollega brugte strømper og hofteholder hver dag?

Ingenting. Jeg kan ikke se, at der er noget at sige til det,
medmindre det var en mandlig kollega - så ville jeg synes
han var "hardcore", og selvfølgelig sige det til ham

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Alexander Anderson

Dato : 11-10-02 21:09

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message news:anve3i$9l4$1@sunsite.dk...

> [...]
> og ens lår derfor mødes øverst oppe, hvor der derved opstår
> gnidningssår (jeps - direkte sår, meget lidt behageligt).

Besværligt? Tidskrævende - hvad med sminke?
Dyrere? Tjah til priser fra 10kr pr par til 100 kr pr par bestemmer man det
jo lidt selv. Pris og kvalitet hører nok sammen.
Mon ikke det også er sådan med strømpebukser? Fordelen med strømper er at
hvis man køber flere ens par kan der løbe flere ben inden der skal købes ind
igen - sammenlignet med strømpebukser
Gnidningssår - så går du aldrig bar benet?

Alex

Fra : Sott

Dato : 11-10-02 22:21

> Besværligt? Tidskrævende - hvad med sminke?

Nu ikke så krakilsk - jeg går normalt ikke med
sminke, og når/hvis jeg gør, så er der kun tale om
mascara og evt. lipgloss (staveplade). Det tager
max. 1 minut at tage på. Faktisk kan jeg ikke lige
på stående fod huske, hvornår jeg sidst havde
sminke på.

Og nej, jeg tager ikke mere sminke på, når jeg går
til fest - jeg er inderlig modstander af alt det der
pudder og jeg skal komme efter dig - sikkert fordi
jeg ikke kan finde ud af det, og ikke kan motivere
mig selv til at mene, at det er noget jeg vil bruge
tid på at lære.

> Dyrere? Tjah til priser fra 10kr pr par til 100 kr pr par bestemmer man
det
> jo lidt selv. Pris og kvalitet hører nok sammen.

Som alene-mor med 3 børn, på revalidering og
under uddannelse - kan du være evigt forvisset
om, at en par gummisko fra Tøj og Sko til 50,- kr.
til knægten har højere prioritet end at jeg skulle
spankulere rundt i f.eks. selvsiddende eller hofte-
holdere med dertil hørende strømper.

> Mon ikke det også er sådan med strømpebukser?

En pakke med 3 par onesize i Netto koster omkring
25 kr. Det synes jeg er helt fint - og jeg har sparet
både tid og penge, da jeg ikke skal bruge f.eks. en
hofteholder, eller bakse med at få det til at sidde
"helt rigtigt".

> Fordelen med strømper er at
> hvis man køber flere ens par kan der løbe flere ben inden der skal købes
ind
> igen - sammenlignet med strømpebukser

Jeg synes den fordel er noget nær mikroskopisk i
sammenligning med besværlighederne og udgifterne.
Men det er som bekendt også subjektivt, og jeg
mener bestemt ikke, at det gælder for andre - det
gælder bare for mig.

> Gnidningssår - så går du aldrig bar benet?

Nej, kun hvis det er kortvarigt - og helst herhjemme,
her kan jeg til gengæld godt lide at være helt nøgen,
det er dejligt. Jeg er sådan en kvinde, der har nogle
virkelig gode, fyldige lår.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-10-02 21:27

Alexander Anderson wrote:

> Hvorfor skulle danske kvinder være så meget anderledes end kvinder
> fra andre lande. Der må da også blandt DK kvinder være behov for
> denne diskussion

hvorfor må der det?? og hvorfor tror du danske kvinder er så anderledes end
andre kvinder i andre lande?

> Så har du da ikke kikket priser på www.stockingshq.com. Her er
> strømper til under 1GBP. Måske ikke de bedste men alligevel

nej det må jeg indrømme det har jeg ikke, og der ligger flere ting til grund
for det.... dels kender jeg ikke sitet og dels bestiller jeg aldrig fra
nettet, og sidst men ikke mindst har jeg kraftige lår i forhold til længden
på mine ben og har derfor svært ved at finde strømper der sidder helt
perfekt....
hvis jeg køber tilfældige strømber får jeg dem enten så de sidder lige over
knæet eller helt oppe ved overgangen mellem lår og balle, og intet af disse
to muligheder anser jeg for behagelige eller pæne.....

> Dårligt argument se tidligere

det er måske et dårligt argument for dig, men det er det ikke for mig, se
ovenstående.....

> Det er også min holdning - men hvad siger andre

ja det kan jeg jo ikke svare på siden jeg er enig med dig.....

> Min kone gør - fedt

nu er jeg af proffesion frisør, og i mit fag er det svært for ikke at sige
umuligt at gå i høje hæle ( som jeg synes et par skønne strømper
fortjener).....
rent faktisk anbefales min faggruppe at bære støttestrømper til daglig for
at undgå problemer med bentøjet senere i livet.....

jeg kunne sagtens forestille mig en kontorsiddende kvinde bære strømper på
daglig basis, men i et håndværk som jeg er i, tror jeg næppe ret mange gør
det..... dertil er gevinsterne for få og riciciene for store.......

Fra : Alexander Anderson

Dato : 11-10-02 21:20

> Alexander Anderson wrote:
>

> hvorfor må der det?? og hvorfor tror du danske kvinder er så anderledes
end
> andre kvinder i andre lande?

Jeg kan bare se på fx stockingsHQ at der er flere svenske og især norske
indlæg. Jeg forstår ikke forskellen

> rent faktisk anbefales min faggruppe at bære støttestrømper til daglig for
> at undgå problemer med bentøjet senere i livet.....

Så er et par rigtige strømper med support lige sagen. Støtte hele vejen til
låret

> jeg kunne sagtens forestille mig en kontorsiddende kvinde bære strømper på
> daglig basis, men i et håndværk som jeg er i, tror jeg næppe ret mange gør
> det..... dertil er gevinsterne for få og riciciene for store.......

Risici - hvad mener du?

Alex

Fra : Nette

Dato : 11-10-02 21:46

"Alexander Anderson" wrote
> Jeg kan bare se på fx stockingsHQ at der er flere svenske og især norske
> indlæg. Jeg forstår ikke forskellen

Jeg gider simpelthen ikke skulle hente mine strømper på posthuset, når jeg
har fået fri fra arbejde, har købt ind og kommer hjem og finder en seddel
fra dem, om at de har modtaget min pakke.
Når jeg har brug for et par strømper, så vil jeg have det sådan, at jeg kan
gå ud og købe dem et sted, hvor jeg også kan PRØVE dem forinden, hvis jeg er
i tvivl om pasform og kvalitet.
Jeg gider ikke maile/sende frem og tilbage fra et firma, hvis stømperne har
den forkerte farve, størrelse, maskehulning, hvis der er fejl på dem osv.
Det er for omfattende.

> Så er et par rigtige strømper med support lige sagen. Støtte hele vejen
til
> låret

Ja, en strømpe som ikke støtter rigtigt og som falder ned, når det passer
dem. Så skal man gå hele dagen på arbejdet og krænge strømperne på
plads...Meget generende...

Fra et andet indlæg, skrev du:

>Besværligt? Tidskrævende - hvad med sminke?

Ja, besværligt at holde oppe hele dagen samt at indkøbe. Tidskrævende at
skulle på toilettet og rette til flere gange om dagen.
Hvad angår makeup, så bruger jeg max. 5 minutter hver morgen på den slags.
Det holder hele dagen.

Og så må jeg indrømme at jeg nu heller ikke gider rende rundt og være til
pynt hele tiden.

Nette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-10-02 11:20

Alexander Anderson wrote:

> Jeg kan bare se på fx stockingsHQ at der er flere svenske og især
> norske indlæg. Jeg forstår ikke forskellen

nu er der væsentlig flere kvinder i norge og sverige end der er i
danmark.... det kan jo også være at de kvinder der benytter det site har en
mand der er fetishist, eller de selv er det... jeg ved det ikke.....
det kan jo også være at danske kvinder bare ikke har fundet sitet endnu.....
der kan være et hav af årsager, men jeg tror næppe at et sådant sites
manglende danske kvinder, er et generelt tegn på at der er forskel på danske
og andre nordiske kvinder.....

> Så er et par rigtige strømper med support lige sagen. Støtte hele
> vejen til låret

jeg har endnu ikke fundet et par pæne støttestrømper der går hele vejen til
låret......

> Risici - hvad mener du?

lad mig forklare :)
som frisør står man for det første op 9 timer hver dag..... høje hæle er
nærmest umulige at bruge dagligt, og det er sku ikke videre kønt med nylon i
tennissko eller andre flade sko.....
derudover arbejder man meget tæt på stolen som meget nemt kan rive en
strømpe.... hvis den gør det kræver det at man enten arbejder videre med den
ødelagte strømpe eller går ind og skifter, det første er næppe ret sexet, og
det andet er uhensigtsmæssigt over for chefen og kunderne....
derudover arbejder vi med sakse og knive, farver og væsker og andre
kemikalier der nemt spildes og ødelægger både tøj og hud.....

hvis vi skulle bære nylonstrømper på daglig basis ville det kræve en omhu og
koncentration blot for at undgå at dumme sig eller ødelægge det, som jeg
helt ærligt ikke mener er det værd..... det vil tage min koncentration væk
fra kunderne, og det er også uhensigtsmæssigt....

gevinsten i dette vil være en sexet fornemmelse og måske et anerkendende
blik fra en kunde...... riciciene vil være : ødelagte ben, utilfreds chef,
utilfredse kunder, store udgifter og allergier.....

Fra : Anita

Dato : 08-10-02 21:41

"Alexander Anderson" skrev

> Er det fordi de fleste har den holdning at de synes bare ben er pæne selv
> længe efter at teenageårene er blevet historie? Eller er det blot moden.

Jeg synes strømper er flotte og skønne.

> Jeg er sikker på mange mænd (jeg gør) foretrækker kvinder i strømper, der
> går til midt på låret, fremfor strømpebukser og bare ben.

Det er muligt. Men nu handler kvinders påklædning jo ikke *kun* om at
tilfredsstille mænd. Min gør i hvert fald ikke.

> Findes der ingen DK kvinder som bruger strømper i dagligdagen?

Jeg gør personligt ikke. Jeg synes det er upraktisk og det passer ikke med
fine strømper til det tøj jeg holder af at klæde mig i til daglig. Jeg tror
også det kommer an på hvad man laver, for er man meget ude eller farer man
meget rundt, er tynde og skrøbelige strømper ikke praktiske.

> Forbindes det for meget med sex?

Det synes jeg ikke. For mig er det noget med at "stadse" sig ud. Jeg tager
gerne den slags på, når jeg skal i byen og iklæder mig tøj og sko, hvor
strømperne passer til.

> Hvad vil i som kvinde sige hvis i ved et tilfælde erfarede at en kollega
> brugte strømper og hofteholder hver dag?

Det er jo kvindens eget valg, som jeg ikke ville have et problem med, bare
jeg får lov at have mit valg i fred.

> [...]
> legmusklen - så hellere en selvsiddende som strammer i låret, selv om jeg
> foretrækker den "rigtige" med en sødt lille næsten usynlig bule på et

Jeg kunne aldrig drømme om at tage strømper, der går helt op til låret, på
inden under et par bukser, så igen synes jeg det kommer an på hvilken
påklædning det sættes sammen med, om det ser pænt ud og om det er behageligt
at have på.

Venlig hilsen Anita

Fra : Ally

Dato : 08-10-02 21:44

>Interessant - som hyppig besøgende på www.stockingshq.com undres jeg nogle
>gange over det næsten totale fravær af danske kvinder.

Er der da svenskere? Nordmænd? Tyskere? Jeg kender ikke sitet, så jeg
spørger af nysgerrighed.

>Jeg er sikker på mange mænd (jeg gør) foretrækker kvinder i strømper, der
>går til midt på låret, fremfor strømpebukser og bare ben.

Absolut!

>Findes der ingen DK kvinder som bruger strømper i dagligdagen?

Jeg er da stødt på nogle, i mit fag som sekretær. Men jeg tror, de
fleste sværger til de mere 'fornuftige' strømpebukser.

>Forbindes det for meget med sex?

Det tror jeg ikke. Som Sabina også skriver, tror jeg mere, det er
kvindelighed og femininitet.

>Hvad vil i som kvinde sige hvis i ved et tilfælde erfarede at en kollega
>brugte strømper og hofteholder hver dag?

Nu er jeg ikke kvinde, men jeg ville personligt ikke sige noget. Hvis
hun gik i en bundløs laktrusse med strap-on dildo hver dag, ville jeg
nok studse, men fordi hun går i strømper og hofteholder ville jeg ikke
reagere på. Der skal mere til. Jeg har da også mødt kvinder, der
næsten altid går i selvsiddende strømper.

> [...]
>legmusklen - så hellere en selvsiddende som strammer i låret, selv om jeg
>foretrækker den "rigtige" med en sødt lille næsten usynlig bule på et

Knæstrømper er totalt turnoff også for mig. Det er strømper og
strømpeholdere faktisk også, især hudfarvede. Jeg kommer automatisk
til at tænke på min mormor, når jeg ser det *GG*. Derimod tænder jeg
vildt på selvsiddende strømper, gerne netstrømper, gerne med bred
blondekant.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Alexander Anderson

Dato : 09-10-02 20:59

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message

> Er der da svenskere? Nordmænd? Tyskere? Jeg kender ikke sitet, så jeg
> spørger af nysgerrighed.

Ja lige for tiden er en norsk tråd igang i national forum.

Alex

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 08-10-02 23:01

> Er det fordi de fleste har den holdning at de synes bare ben er pæne selv
> længe efter at teenageårene er blevet historie? Eller er det blot moden.

Det kunne jo også være fordi vi synes strømper er upraktiske? Klamme og hede
når det er varmt, alt for kolde om vinteren. Vi er altså, kønsrollemæssigt,
kommet en del længere end til at kun kunne klæde sig i de ting mænd kan
lide. Det er jo i sidste ende KVINDEN der er det vigtigste, ikke strømpen.
Eller hur?

> Jeg er sikker på mange mænd (jeg gør) foretrækker kvinder i strømper, der
> går til midt på låret, fremfor strømpebukser og bare ben.

Jamen det gør I da sikkert. Men til hverdag klæder de fleste af os efter
egen lyst, ikke efter eventuelle mænds. Så kan man kravle i strømper og
hofteholder (de SNÆRER!) eller de selvsiddende når man skal stadses ud til
fest. Varme sokker i vinterstøvlerne, og bare tæer i sandaler eller
sommersko når temperaturen er til det. Livet er for kort til at lide med
ubekvem påklædning i hverdagen, bare fordi nogle mænd foretrækker lige
præcis det.

> Findes der ingen DK kvinder som bruger strømper i dagligdagen?

Det gør der da sikkert. Men nok ikke så mange.

> Forbindes det for meget med sex?

Næh. Se ovenfor - de er upraktiske. Og som Sabina så rigtigt skriver, er de
hundedyre. Især hvis man ikke har 'standard-Twiggy-ben'.

> Hvad vil i som kvinde sige hvis i ved et tilfælde erfarede at en kollega
> brugte strømper og hofteholder hver dag?

Jeg ville egentlig være bedøvende ligeglad, bare jeg blev fri .....

> [...]
> legmusklen - så hellere en selvsiddende som strammer i låret, selv om jeg
> foretrækker den "rigtige" med en sødt lille næsten usynlig bule på et

Øeh - hvoffer knæ-nylonstrømper under lange bukser? Ku jeg da aldrig drømme
om ....

Dana

Fra : Alexander Anderson

Dato : 11-10-02 21:23

"Dana & Leslie Watsham" <watsham_family@paradis.dk> wrote in message

> Øeh - hvoffer knæ-nylonstrømper under lange bukser? Ku jeg da aldrig
drømme
> om ....

Øeh - hvad bruger du så?
Nu har der jo væert en tråd om kiksede sports sokker.
Selv med lange bukser bør en kvinde da vise sin ankel indhyllet i nylon

Alex

Fra : Ally

Dato : 11-10-02 22:39

On Fri, 11 Oct 2002 22:22:56 +0200, "Alexander Anderson"
<stockings@2night.dk> wrote:

>Øeh - hvad bruger du så?
>Nu har der jo væert en tråd om kiksede sports sokker.
>Selv med lange bukser bør en kvinde da vise sin ankel indhyllet i nylon

Nu har jeg 2 dage i træk, 2 forskellige steder, set pigeben i
netstrømper... i går var det ankler og lidt op (hun havde stumpebukser
på), og i dag var det en pige i kort nederdel med lange støvler, så
der var et stykke med bart med sorte netstrømper (støvlerne fuldente
billedet). D.v.s. 2 dage i træk har jeg haft hede- og rysteture...
nøøøøj, hvor var det flot og sexet! Hvor er det FEDT at være fetishist
*GG*

Hilsen
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Per

Dato : 12-10-02 00:43

"Alexander Anderson" <stockings@2night.dk> wrote in

> Selv med lange bukser bør en kvinde da vise sin ankel indhyllet i
> nylon

Yep ! (Ihvertefald i drømme)

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 12-10-02 06:22

> [...]

> Nu har der jo væert en tråd om kiksede sports sokker.
> Selv med lange bukser bør en kvinde da vise sin ankel indhyllet i nylon

'bør en kvinde' ........ årtusindtjek, tak??????????????????

Til lange bukser er dagsordenen praktiske, flade sko og håndstrikkede
sokker - gerne i alverdens vildeste farver og med tæer.

Pointen, både fra mig og fra adskillige andre kvindelige skribenter er, at
vi er REVNENDE LIGEGLADE med hvad 'kvinder bør'. Vi vil hellere ha' det
praktiske.

Dana

Fra : Per

Dato : 13-10-02 04:28

In article <3da7b146$0$79617$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
watsham_family@paradis.dk says...

> [...]
>
> Pointen, både fra mig og fra adskillige andre kvindelige skribenter er, at
> vi er REVNENDE LIGEGLADE med hvad 'kvinder bør'.

Mon ikke han osse er revnende ligeglad med hvad du mener.

> Vi vil hellere ha' det praktiske.

Det er jo så valget, men skal det automatisk altid medføre at man så er
berettiget til at rakke ned på andre som gør (mere) ved udsenet?

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 13-10-02 15:46

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo så valget, men skal det automatisk altid medføre at man så er
> berettiget til at rakke ned på andre som gør (mere) ved udsenet?

Hvem har rakket ned?

Dana

Fra : Per

Dato : 14-10-02 01:24

In article <3da987b0$0$18545$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
watsham_family@paradis.dk says...

> "Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> skrev i en meddelelse

> Hvem har rakket ned?

Dig/Jer ved at antyde hans holdning hører til i gammel tidsalder.

Fra : Dana & Leslie Watsha~

Dato : 14-10-02 04:52

> Dig/Jer ved at antyde hans holdning hører til i gammel tidsalder.

Pladder. Det du så hermed påstår er, at han er berettiget til en holdning,
som jeg anser for mildest talt antikveret, men jeg er ikke berettiget til at
udtrykke uenighed uden det skal opfattes som nedrakning?

Sorry, bub. Den holder ikke i byretten.

Dana

Fra : Per

Dato : 14-10-02 14:19

In article <3daa3f22$0$18580$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
> [...]
> som jeg anser for mildest talt antikveret, men jeg er ikke berettiget til at
> udtrykke uenighed uden det skal opfattes som nedrakning?

Jo ueninghed, men nedrakning syntes jeg er upassende. Men det er
selvfølgelig off topic

Fra : Nette

Dato : 10-10-02 01:47

"Alexander Anderson" wrote
> oppe

> Er det fordi de fleste har den holdning at de synes bare ben er pæne selv
> længe efter at teenageårene er blevet historie? Eller er det blot moden.

Jeg synes faktisk ikke at bare ben er særlige pæne. Det er meget meget få,
jeg synes kan tillade sig det, hvis de altså gør det for at se godt ud.

> Jeg er sikker på mange mænd (jeg gør) foretrækker kvinder i strømper, der
> går til midt på låret, fremfor strømpebukser og bare ben.

Det gør jeg også klart. Så længe man ikke kan se samlingen nede ved
tåspidserne. UFF....

> Findes der ingen DK kvinder som bruger strømper i dagligdagen?

Jow, almindelig strømper nylonstrømper er kun til når jeg har finere tøj
på, som regel når jeg går i byen/til fester.
Den slags er jeg vidst lidt for praktisk til til hverdag

> Forbindes det for meget med sex?

Ja, lidt synes jeg faktisk.

> Hvad vil i som kvinde sige hvis i ved et tilfælde erfarede at en kollega
> brugte strømper og hofteholder hver dag?

Tja, nu har jeg jo taget nogle forskellige uddannelser, og den slags ville
ikke passe ind på nogle af de arbejdspladser. Specielt eet sted, ville jeg
sgu godt nok grine lidt: Hvis min kollega en nat i bageriet, mødte op i
hofteholder, strømper og træsko, og gav sig til at veje af til wienerdej.

Nette

Fra : Ally

Dato : 10-10-02 09:27

Hej Nette *S*

On Thu, 10 Oct 2002 02:47:28 +0200, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:
>Jeg synes faktisk ikke at bare ben er særlige pæne. Det er meget meget få,
>jeg synes kan tillade sig det, hvis de altså gør det for at se godt ud.

Jeg synes, det kommer an på mange ting. Nogle gange synes jeg,
strømpen gør mere ondt end gavn, hvis f.eks. pigen har meget tynde
eller kraftige ben.

>Det gør jeg også klart. Så længe man ikke kan se samlingen nede ved
>tåspidserne. UFF....

*G*... ja, sådanne strømper i et par sandaler er bare no-no!

> [...]
>sgu godt nok grine lidt: Hvis min kollega en nat i bageriet, mødte op i
>hofteholder, strømper og træsko, og gav sig til at veje af til wienerdej.

Tænk, jeg kan da sagtens forestille mig en (kvindelig!) bager ælte dej
iført førnævnte *G*. Kommer selvfølgelig an på den kvindelige bager

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Alexander Anderson

Dato : 11-10-02 21:26

> Det gør jeg også klart. Så længe man ikke kan se samlingen nede ved
> tåspidserne. UFF....

Så er strømper med søm og fod ikke lige dig.

> Jow, almindelig strømper nylonstrømper er kun til når jeg har finere
tøj
> på, som regel når jeg går i byen/til fester.
> Den slags er jeg vidst lidt for praktisk til til hverdag

Vil det sige kedelige sokker til daglig?

> Ja, lidt synes jeg faktisk.

Synd - jeg synes det viser stil og feminitet

Alex

Fra : Per

Dato : 12-10-02 00:53

> "Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message

> Så er strømper med søm og fod ikke lige dig.

Hvad - ala sådan nogle: http://www.touchable.co.uk/pg-RHT.htm

Det er da ellers blidt ved øjet.

> Synd - jeg synes det viser stil og feminitet

Jeg er enig med dig her. Jeg syntes langt fra det er et umiddelbart sex
signal, mere udtryk for ønske om at være feminin (selv om nogen vel nok kan
være feminine i vaders *G*)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-10-02 12:06

Hej Alexander

> Hvad - ala sådan nogle: http://www.touchable.co.uk/pg-RHT.htm
>
> Det er da ellers blidt ved øjet.

De er flotte.

> Jeg er enig med dig her. Jeg syntes langt fra det er et umiddelbart
> sex signal, mere udtryk for ønske om at være feminin (selv om nogen
> vel nok kan være feminine i vaders *G*)

Det er feminint, men de går desværre i stykker for let. Det ville jeg også
blive træt af.

--
Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4

Fra : Sott

Dato : 12-10-02 12:38

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark :0)

> De er flotte.
> Det er feminint, men de går desværre i stykker for let. Det ville jeg
også
> blive træt af.

Årrhhh, hold da op - mænd render da også altid rundt med
ekstra-strømper i tasken (som de pinedød er nødt til at have
med til alt det ekstra-udstyr der skal gøre dem maskuline), og
det gør slet ikke noget, hvis en strømpe fryser fast i huden,
fordi det er helt i skoven med den beklædning til den årstid
vi bevæger os ind i - orrrkk, nej - vi ved alle sammen hvor
meget mænd opper sig for at være maskuline i kvinders øjne
- netop derfor er det indlysende at vi kvinder _bør_ fistre rundt
på arbejde, under rengøring, sammen med børnene på lege-
pladsen, når vi handler eller mens vi cykler hjem til bedste iført
disse upraktiske, dyre, mindre komfortable nylonstrømper...
indlysende... i feminitetens navn *skriger af grin*.

Åh, Gud - det er fandme humor.

Altså - mænd _bør_ have bar overkrop, og den _bør_ altid
være olieglinsende. Så er det ligegyldigt med både årstiden,
omstændighederne og alt andet - det er bare udflugter og
pjat og tøsedrengeri - bare af med klunset, drenge - I _bør_
altså tilgodese at vi kvinder synes det er maskulint *fniser
uhæmmet*.

Godnat og sov godt!
Søs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-10-02 13:04

Hej Søs

> [...]
> disse upraktiske, dyre, mindre komfortable nylonstrømper...
> indlysende... i feminitetens navn *skriger af grin*.

Jep. Men jeg værdsætter det nu meget, når min bedre halvdel gør noget ud af
sig selv og det gør hun. Men hun er nu heller ikke plaget af så mange
praktiske ting - det har hun sørget for *G*.

> [...]
> pjat og tøsedrengeri - bare af med klunset, drenge - I _bør_
> altså tilgodese at vi kvinder synes det er maskulint *fniser

Bar overkrop, det vil jeg ikke byde omverdenen, men en stram t-shirt kan jeg
godt tage på.

> Godnat og sov godt!

Øh, kl. er omkring 13:00, har du været på morgenværtshus.

Fra : Sott

Dato : 13-10-02 02:00

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark :0)

> Bar overkrop, det vil jeg ikke byde omverdenen, men en stram t-shirt kan
jeg
> godt tage på.

Det er heller ikke værst.

> Øh, kl. er omkring 13:00, har du været på morgenværtshus.

Nej, men ikke sovet særligt meget

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Nette

Dato : 12-10-02 21:23

"Sott" wrote
> også
>
> Årrhhh, hold da op - mænd render da også altid rundt med
> ekstra-strømper i tasken (som de pinedød er nødt til at have
> med til alt det ekstra-udstyr der skal gøre dem maskuline),

Og en masse andet MEGET sjovt...*LOL*

Nette

Fra : Alexander Anderson

Dato : 14-10-02 07:50

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message
> Hej Alexander
>

> Det er feminint, men de går desværre i stykker for let. Det ville jeg også
> blive træt af.

Men min pointe er at nogle kvinder bruger strømpebukser - og det forstår jeg
ikke. "Rigtige" strømper er ikke mere sårbare, så hvorfor vælge det mindst
feminine.
Og den med det er for besværligt tror jeg ikke på. Og det med at de snærer
og skærer og hvad der ellers er sagt! Tjah nogle har selv følgelig mere
fyldige kroppe end andre, men mon ikke også standard strømpebuksen fra netto
til 20 pr 5 par så også passer dårligt.

For min bedre halvdels vedkommende tror jeg hendes strørste problem med at
bruge strømperne er at det skal holdes hemmeligt. Familien og
bekendsskabskredsen ved ikke noget. De har i det mindste aldrig fået noget
at vide. Måske har de set et stykke bart lår i ny og næ, men de har aldrig
påtalt det. Emnet er måske lidt tabu.

Alex

Fra : Per

Dato : 14-10-02 14:21

In article <bJtq9.106410$Qk5.4554547@news010.worldonline.dk>,
stockings@2night.dk says...

> [...]
> ikke. "Rigtige" strømper er ikke mere sårbare, så hvorfor vælge det mindst

Du syntes rigtige strømper er mere feminine en strømpebukser? Det syntes
jeg ikke nødvendigvis.

> [...]
> at vide. Måske har de set et stykke bart lår i ny og næ, men de har aldrig

Ok.... er hun lidt usikker måske?

Dvs hun har mest bukser på så man ikke rigtig kan se det, og det er kun
dig som ved hvad der er inden under? :)

Fra : Sott

Dato : 14-10-02 15:36

> Men min pointe er at nogle kvinder bruger strømpebukser - og det forstår
jeg
> ikke.

Med din nedladende tone og arrogante holdning, så fristes
jeg til at skrive, at det nok ikke er det eneste du ikke for-
står.

> "Rigtige" strømper er ikke mere sårbare, så hvorfor vælge det mindst
> feminine.

Det som er "mindst feminint" for dig, kan godt være feminint
for andre.

> Og den med det er for besværligt tror jeg ikke på.

Okay - betyder det så, at det er usandt, når jeg skriver
at det er besværligt?

> Og det med at de snærer
> og skærer og hvad der ellers er sagt!

Ja, hvad med det?
Er det også usandt?

> Tjah nogle har selv følgelig mere
> fyldige kroppe end andre, men mon ikke også standard strømpebuksen fra
netto
> til 20 pr 5 par så også passer dårligt.

Selvfølgelig, passer de dårligt, selvom jeg skriver det modsatte.
Hallooo, er der nogen hjemme?

Det var forresten 25 kr for 3 par. Og, guess what, jeg undgår
gnidningssår - og det passer f.eks. lige præcis MIG (som jeg
skrev tidligere, så er mine udtalelser subjektive) meget bedre.

Og så er jeg lige i skrivende stund græsk-katolsk overfor hvad
du mener er usandt - jeg ved bedre, det var mig der havde dem
på, og jeg har (minder jeg lige om) kun udtalt mig på egne
vegne, og ikke på alle kvinders.

> [...]
noget
> at vide. Måske har de set et stykke bart lår i ny og næ, men de har

For mig ville det ikke være tabu.

For mig er hverken hofteholdere m. dertil hørende strømper
eller selvsiddende strømper en mulig årsag til tabuer, det er jo
bare strømper, det er jo ikke som at gå rundt med en vibrerende
butt-plug til en barnedåb.

Måske har familien og bekendsskabskredsen ikke sagt noget,
fordi der ikke er nogen grund til at sige noget?

FUT: news.dk.snak.mudderkastning
(da jeg synes dine indlæg i denne tråd ikke længere fortjener
andet end mudder retur, magen til taktløshed og manglende
accept af andres holdninger skal der vist ledes længe efter)

/Søs

Fra : Clark Kent

Dato : 14-10-02 21:17

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> FUT: news.dk.snak.mudderkastning
> (da jeg synes dine indlæg i denne tråd ikke længere fortjener
> andet end mudder retur, magen til taktløshed og manglende
> accept af andres holdninger skal der vist ledes længe efter)

Futter du nu igen, tosse?

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

Fra : Dana Watsham

Dato : 15-10-02 07:29

Alexander Anderson <stockings@2night.dk> skrev:
>Men min pointe er at nogle kvinder
>bruger strømpebukser - og det forstår jeg
> [...]

Fordi det er mere praktisk?

Der er altså en god grund til, at strømpebukser blev den varige
succes de er - nemlig at de alt andet lige ER mere praktiske i
almindelig hverdag. Der skal kun indkøbes EN ting, der skal ikke
rettes på strømpekanter eller sømme, og så videre.

Og så er det ved at blive belastende, at du kun formår at definere
femininitet som strømper og hofteholdere ... det er selvfølgelig dit
eget valg, men der findes skam utallige kvinder, der formår at være
umådeligt feminine, selv iført kedeldragt og sikkerhedsstøvler.

>Og den med det er for besværligt tror
>jeg ikke på. Og det med at de snærer
>og skærer og hvad der ellers er sagt!

Så vil jeg foreslå at du prøver selv. En uge med strømper, en uge med

strømpebukser. Der findes intet som empiri på egen krop. Kanhænde du
skifter mening bagefter?

>For min bedre halvdels vedkommende
>tror jeg hendes strørste problem med at
>bruge strømperne er at det skal
>holdes hemmeligt.

Se, her er det så at min forståelseskæde hopper af. Hvorfor i
alvideste verden skal det dog holdes hemmeligt? Er det fordi du (og
konen) i virkeligheden synes, at strømper er 'sådan lidt
pornoagtigt', eller hvad? Og hvorfor i det hele taget gøre så stort
et nummer ud af det?

Dana

Fra : Chokmah

Dato : 15-10-02 18:17

On 15 Oct 2002 06:29:18 GMT, Dana Watsham <watsham_family@paradis.dk>
wrote:

>Fordi det er mere praktisk?

kvinde eller mand - skal strømper imho opfylde en funktion
de skal være behagelige at have på - tilpasset den temeratur man skal
færdes i - og frem for alt nemme at tage på !!!

> [...]
>almindelig hverdag. Der skal kun indkøbes EN ting, der skal ikke
>rettes på strømpekanter eller sømme, og så videre.

jeg kunne godt tænke mig bare i 5 minutter at forstå og besøge en
hjerne der fandt strømpekanter eller sømme vigtige - ???

> [...]
>eget valg, men der findes skam utallige kvinder, der formår at være
>umådeligt feminine, selv iført kedeldragt og sikkerhedsstøvler.

jeg tror sgu hvis man definere femeninitet eller anden med menskelige
relation ud fra hvordan de klæder dig på - så er man i bund og grund
fremmed for sig selv og om muligt endnu mere fremmed for den verden
man betragter !

> [...]
>konen) i virkeligheden synes, at strømper er 'sådan lidt
>pornoagtigt', eller hvad? Og hvorfor i det hele taget gøre så stort

Hjælp hvad gør jeg med kvinde min - hun er helst uden både sokker og
trusser - er vi så på græsen til ikke at eksistere :((((( ????

MvH
Bo M Mogensen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-10-02 18:36

> kvinde eller mand - skal strømper imho opfylde en funktion
> de skal være behagelige at have på - tilpasset den temeratur man skal
> færdes i - og frem for alt nemme at tage på !!!
Sådan kan man jo dog nemt se på det, men på den anden side, mener jeg måske
at der er lidt for meget urte-the og fællessang, over den type holdning,
ligemeget om du har pænt tøj på vist du samtidligt har træsko på.

> jeg kunne godt tænke mig bare i 5 minutter at forstå og besøge en
> hjerne der fandt strømpekanter eller sømme vigtige - ?
Tro jeg faktisk du ville kunne besøge de fleste hjerne,
ellers og er jeg inu mere mærkelig end jeg selv tro, men jeg går da lige så
meget op i de små ting som de store ting, fordi vist resten er tænkt over,
er det tydelig at se de små ting man IKKE har tænkt over.

> [...]
> relation ud fra hvordan de klæder dig på - så er man i bund og grund
> fremmed for sig selv og om muligt endnu mere fremmed for den verden
Tro vi dog ser på samme måde på det, fordi jeg har da haft kæreste som selv
med morgenhår, og druk øjne, stadig har været femnimini, men på den anden
side, så skaber klæder folk, og hvordan man går rundt og se ud i sit tøj,
betyder efter min mening en del. men jeg er dog også ret atypiske, da altid
klær om når jeg kommer hjem, fra cowboybusker til pæne busker (For de fleste
vedkommen er det nok mere omvendt)...

Thomas Jensen out

Fra : Chokmah

Dato : 15-10-02 20:13

On Tue, 15 Oct 2002 19:36:26 +0200, "Thomas Jensen" <thojen@edf.dk>
wrote:

>Sådan kan man jo dog nemt se på det, men på den anden side, mener jeg måske
>at der er lidt for meget urte-the og fællessang, over den type holdning,
>ligemeget om du har pænt tøj på vist du samtidligt har træsko på.

Det tror jeg sgu egentligt ikke - den del af min famille der laver og
sælger kunst er well gode for rundt regnet en 20-50 millioner danske
kroner og sider da også æder med den danske kultur elite og toppen af
social gruppe A+++ jeg har arldrig set dem gå op i den slags
heller ikke evd retsen af min famillie og derres bekendte der er læger
og spcialister af en eller an akedemisk art - arldrig - men jeg tror
tilgengæld - at der ville blive gloed voldsomt og der ville sprede sig
en pinelig stemning hvis man ikke viste hvem Franz Kafka var !

> [...]
>meget op i de små ting som de store ting, fordi vist resten er tænkt over,
>er det tydelig at se de små ting man IKKE har tænkt over.

det kan da godt være - men jeg tror nu til stadighed man kan hænge sig
til i peditesser for at manurere bevistheden uden om det svære og
store spørgsmål hvem er du hvem er jeg hvem er vi ?
så er det da i snadhendes tjeneste næmmer at gå op i sokker - make upp
og andet tingel tangel - menjeg tror til stadighed at det er en
undvigelse fra det væsentlige i det at være menneske .

>Tro vi dog ser på samme måde på det, fordi jeg har da haft kæreste som selv
>med morgenhår, og druk øjne, stadig har været femnimini

klart

>, men på den anden
>side, så skaber klæder folk, og hvordan man går rundt og se ud i sit tøj,

nix jeg tror det kan være et hylster over usikerhed og en følse af
egen utilsrækelighed !

>betyder efter min mening en del. men jeg er dog også ret atypiske, da altid
>klær om når jeg kommer hjem, fra cowboybusker til pæne busker (For de fleste
>vedkommen er det nok mere omvendt)...

ja jeg går nu altid i det samme - til det på godt jysk er så måget at
det skal smides til vask - ok skal jeg ud til noget så hopper jeg da
lige i bad - hvor jeg ellers godt kan nøjes med et par ganeg om ugen
om end det er lidt mere efter jeg har fåed fugl da den sider oven på
hovedet af mig hvad der sårn set er gæv nok borste fra den skider mig
i hovede bunde kal mig zipet men det gider jeg ikke gå med.

men det ser ud til at den er flyttet ind under min sweater - det er
det bedste sted i verden - at sider der og snive - havde den faktisk
med i netto i dag
* Elenor Rigby* som hun heder.

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-10-02 12:15

snip

> [...]
> tilgengæld - at der ville blive gloed voldsomt og der ville sprede sig
> en pinelig stemning hvis man ikke viste hvem Franz Kafka var !
Nå, men jeg mener jo jo eller ikke at fordi man har x antal kr. på sin
bankbog skal gå klæret på en bestemt måde, nu kommer jeg selv fra den jyske,
og det betød tøjet eller ikke så meget, men den måde mine venner eller fam
går klæret på har jo ingen betydening for den måde jeg ser dem på.
Men samtidlig underbygger du dog lige min point, da du selv siger at deres
bekendte som er læger eller andet, går i det samme tøj som dem selv. fordi
jeg har både reklamefolk og faktisk også læger i min omgangskreds som
faktisk tit har slips i deres fritid, (det mener jeg personligt selv er en
smule overkill), men den måde folk skabe forhold og bekendteskaber sammen
med, er folk som har en del fælles holdning, som måske også kommer til
udtryk i deres påklærning,, (minder mig om en gamle kæreste som var autonom,
det blev da set skævt til mig fra hendes venner, kun pga af det tøj jeg gik
i).

> [...]
> og andet tingel tangel - menjeg tror til stadighed at det er en
> undvigelse fra det væsentlige i det at være menneske .
Det mener jeg måske du kan havde ret i, men på den anden side, jeg bruger fx
mange timer på at tænke over den slags ting, næsten hverdag, fordi før du
kender dig selv, kan du ikke kende andre. og jeg jo tydeligvis en af den
type person du beskriver, så rent personligt mener jeg ikke det holder.

snip

> nix jeg tror det kan være et hylster over usikerhed og en følse af
> egen utilsrækelighed !

Det er muligt men vist jeg fx gik i tøj som en vegabondt ville jeg ganske
sikker være den samme som jeg er idag, dog ville jeg nok blive bedt om at
finde noget andet at lave. så kan man sige at man prøver at tilfredsstille
andre (i dette tilfælde kunder), og at det er det jeg siger som er vigtigt
frem for hvordan jeg ser ud, men sådan hænger verden ikke sammen (ikke i den
verden jeg tildagligt bevæger mig i)

> men det ser ud til at den er flyttet ind under min sweater - det er
> det bedste sted i verden - at sider der og snive - havde den faktisk
> med i netto i dag
> * Elenor Rigby* som hun heder.
Tro sku min kat blev en smule bitter på mig vist jeg prøvet at tage den med
i netto under blusen
;)

Fra : Henning

Dato : 16-10-02 07:11

Chokmah wrote:

> Hjælp hvad gør jeg med kvinde min - hun er helst uden både sokker og
> trusser - er vi så på græsen til ikke at eksistere :((((( ????

Ja, å-ben-bart *LOL*

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 16-10-02 07:08

Når man som jeg i en årrække har hjulpet ældre damer
i tøjet om morgnenen, er der ikke meget *feminint* (sexet)
over hofteholdere og strømper

MVH
Henning

Fra : Per

Dato : 16-10-02 14:01

In article <3dad0274$0$32628$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Når man som jeg i en årrække har hjulpet ældre damer
> i tøjet om morgnenen, er der ikke meget *feminint* (sexet)
> over hofteholdere og strømper

Job eller hobby? :)

Fra : Henning

Dato : 17-10-02 02:30

Per wrote:
> In article <3dad0274$0$32628$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...

> Job eller hobby? :)

Job, jeg arbejder på et psykiatrisk hospital

MVH
Henning

fut. news:dk.snak.snik

Fra : Puk

Dato : 15-10-02 10:05

> [...]

det
> forstår jeg ikke. "Rigtige" strømper er ikke mere sårbare, så

Som så mange af de andre kvinder i gruppen, så vil mit
umiddelbare svar være, at det nok er fordi jeg ikke sådan går
rundt til daglig og tænker på at gøre mig selv feminin. Feminin
er bare noget jeg er. Det er ikke noget jeg gør mig umage for at

Går du til daglig rundt og tænker over, hvordan du mon kan tage
dig mest maskulint ud?
Eller vælter du ud af sengen lidt klatøjet som de fleste andre
danskere og tager tøj på ud fra, hvad der passer godt til din
hverdag?

Jo jeg tænker da over hvordan mit tøj ser ud. Om det er noget
jeg kan lide at have på og om jeg synes det klæder mig. Men det
er ikke første prioritet.

Min første prioritet er at det holder mig tilpas varm. Dernæst
at det ikke generer mig eller giver mig unødigt besvær. Og til
sidst er det så et spørgsmål om, hvor godt det ser ud.

Om sommeren går jeg stort set ikke med strømper overhovedet men
derimod i bare ben. Det er nemmere end nogen som helst former
for strømper og koster intet.

Om vinteren vil jeg gerne holde varmen. Det gør et par strømper
med hofteholder eller et par selvsiddende ikke for mig.
Strømpebukser derimod går hele vejen op om rumpen og varmer også
der.
Jo jeg ved der er mange som ikke kan forestille sig, at et par
nylonstrømpebukser kan varme ret meget, men prøv selv at gå med
numsen bar i et skørt og en g-streng og prøv så med et par
nylonstrømpebukser. Der er faktisk en væsentlig forskel.

Dertil skal så også siges, at det faktisk er sjældent jeg går i
deciderede nylonstrømper af den tynde slags. De er ikke varme
nok.

Nylonner kommer kun frem, når jeg ved, at jeg skal opholde mig
indendøre og at der vil være lunt nok. Da jeg ikke har bil og
ofte ender med at cykle hvor jeg skal hen, så er selv en tur i
byen ikke nogen garant for, at jeg hopper i nylonstrømperne.

> [...]
> selv følgelig mere fyldige kroppe end andre, men mon ikke også
> standard strømpebuksen fra netto til 20 pr 5 par så også passer

Jeg køber som regel strømpebukser i H&M eller måske i Føtex. Jeg
har ikke nogen problemer med deres standardstørrelser.

Jeg har dog oplevet problemer med selvsiddende strømper og
strømper til hofteholder. Jeg har nemlig ikke så lange ben og
det er meget sværere at få et par selvsiddende strømper til at
sidde ordentligt, når de er lidt for lange end det er med et par
strømpebukser.

> [...]
> mindste aldrig fået noget at vide. Måske har de set et stykke
> bart lår i ny og næ, men de har aldrig påtalt det. Emnet er

Nej det tror jeg bestemt ikke.
Jeg tror det er jer som lægger alt for meget i det.
Jeg har personligt aldrig fået kommentarer om det, når jeg så af
og til har selvsiddende strømper på (jeg synes det er meget svært
at finde en velsiddende OG pæn hofteholder). Jo af og til har
folk spurgt mig om det ikke var lidt køligt.

Mange hilsner
Puk

Fra : Kristine Gazel

Dato : 16-10-02 09:41

Puk wrote:

Hej Puk,

> [...]
> rundt til daglig og tænker på at gøre mig selv feminin. Feminin
> er bare noget jeg er. Det er ikke noget jeg gør mig umage for at

Det vil jeg gerne modificere lidt for mit eget vedkommende; jeg kan godt
gøre mig umage for at signalere fx hvilket humør jeg er i den pågældende
dag, og så kan det godt være at der kommer nogle farver på. Men om det gør
mig feminin tænker jeg ikke på. Det bliver jeg måske nok som en følge af
mine anstrengelser.

> [...]
> Eller vælter du ud af sengen lidt klatøjet som de fleste andre
> danskere og tager tøj på ud fra, hvad der passer godt til din

Nej man står ikke op og tænker: hold kæft hvor skal jeg være Feminin i dag
*G*

> Jo jeg tænker da over hvordan mit tøj ser ud. Om det er noget
> jeg kan lide at have på og om jeg synes det klæder mig. Men det
> er ikke første prioritet.

Det handler jo meget om, hvad man skal; på job, til fest, i byen etc.
Jeg kan nu godt finde på at shine mig op bare fordi jeg skal være derhjemme.
Det lyder måske underligt, men hvis jeg er i det humør er det det rigtige at
gøre.

> [...]

> Om sommeren går jeg stort set ikke med strømper overhovedet men
> derimod i bare ben. Det er nemmere end nogen som helst former

Yup.

> [...]

> numsen bar i et skørt og en g-streng og prøv så med et par
> nylonstrømpebukser. Der er faktisk en væsentlig forskel.

I lørdags da vi stod efter dssfesten og ventede på en taxa, forbandende jeg
ihvertfald, at jeg ikke havde skiftet tilbage til mine lange bukser. Det var
koldt for ballerne at stå i nederdel og et par selvsiddende strømper

> [...]

> ofte ender med at cykle hvor jeg skal hen, så er selv en tur i
> byen ikke nogen garant for, at jeg hopper i nylonstrømperne.

Yup - jeg skulle også have haft skiftet.

Det skal siges, at jeg synes at det er flot med strømper. hofteholder etc,
og hvis jeg fik et job, hvortil det passer, kunne jeg måske godt finde på
det. Men så skulle jeg da have et par skiftebukser med på job, ihvertfald så
længe jeg ikke har en bil. Jeg kan ikke forestille mig at købe ind, hente et
evt. barn etc på cykel sidst på eftermiddagen, hvor man bare gerne vil hjem.

> [...]

> det er meget sværere at få et par selvsiddende strømper til at
> sidde ordentligt, når de er lidt for lange end det er med et par

Yes.Mine ben er også ret korte (og tykke) i forhold til standardmålene.

*S*

Mange hilsner Kristine.

Fra : Puk

Dato : 16-10-02 19:56

"Kristine Gazel" <kristine@FJERNDETTEgazel.dk> skrev i en
meddelelse news:aoj8k1$ofv$1@sunsite.dk

Hej Kristine

> [...]
> farver på. Men om det gør mig feminin tænker jeg ikke på. Det
> bliver jeg måske nok som en følge af mine anstrengelser.

Jeg anstrenger mig aldrig for at signalere noget bestemt. Jeg er
overbevist om, at hvis jeg er i dårligt humør så skal jeg nok
ende med at signalere lige præcis det uanset, hvad jeg så tager
på. Samtidig er jeg også ret overbevist om, at mit humør sikkert
påvirker, hvad jeg tager på, men det er bare ikke noget jeg
tænker på. Nogle dage har jeg lyst til et og andre dage noget
andet og så er den ikke længere i mine tanker *S*.

Feminin er efter min mening ikke noget jeg bliver. Det er ganske
enkelt noget jeg er. Det hænger ikke sammen med mit tøj og mit
hår men det er en del af mig på samme måde som mit smil.

> Nej man står ikke op og tænker: hold kæft hvor skal jeg være
> Feminin i dag *G*

Nej det skulle jeg ikke mene (jeg har i alt fald aldrig hørt om
det) *G*.
Men det er jo lige præcis det som Alexander og et par af de andre
gutter agiterer for. De spørger jo, hvorfor man ikke vælger det
mest feminine og mit bud er så, at det simpelthen er fordi man
ikke tænker på at gøre sig feminin i den forstand. Personligt
tror jeg, at det simpelthen er fordi det er noget man bare er
ikke noget man går og fremelsker eller er sig specielt bevidst
om.

> [...]
skal
> være derhjemme. Det lyder måske underligt, men hvis jeg er i

Jeg synes som regel at det er besværligt og tidsrøvende at shine
mig op, så det gør jeg sjældent, hvis ikke jeg har en grund. Når
jeg går rundt her hjemme så sidder jeg tit i skrædderstilling
foran computeren og det er altså ikke specielt behageligt i
selvsiddende strømper og tætsiddende nederdel. Endvidere kan her
godt være lidt koldt om vinteren i den mundering og jeg vil altså
hellere tage et par lange bukser og en sweater på end at betale
en tårnhøj varmeregning.

> [...]
til
> mine lange bukser. Det var koldt for ballerne at stå i nederdel

Lige præcis *S*. Og hvis man nu ikke er til en privat fest men
derimod måske er på en bar eller et diskotek, hvor sjovt er det
så at rende rundt med en pose med skiftetøj?

Tit når jeg går i byen så er jeg jo heller ikke det samme sted
hele aften. Det kan meget vel være at vi starter et sted som
Bryggeriet, driver videre til et dansested, senere går på
værtshus og til sidst er på morgenværtshus. Så skal der dælme
skiftes mange gange skulle jeg hilse og sige *G*.

> [...]
barn
> etc på cykel sidst på eftermiddagen, hvor man bare gerne vil

Jeg har rent faktisk et job, hvor jeg godt kunne gå i
selvsiddende strømper eller strømper med hofteholder. I hvert
fald hvis man ser på mine arbejdsopgaver. Men jeg sidder
samtidig i et stort åbent kontor og i den slags er der simpelthen
ALTID problemer med indeklimaet og især temperaturen. Jeg ville
ganske enkelt komme til at fryse, hvis jeg skulle have mindre tøj
på end jeg har lige nu.

Desuden cykler jeg små 15 km hver vej og det betyder at jeg har
alt mit tøj med i en forholdsvis lille cykeltaske der kan klipses
bag på min cykel. I den taske har jeg også mine sko. Jeg kan
snildt forestille mig, at jeg gang på gang ville hive et par
forrevne nylonner op af tasken, når jeg skal have tøj på efter
mit bad. Og hvor flot er det så?

Skal jeg have tøj på i den stil som jeg føler nylonner hører til
i (og i særdeleshed de selvsiddende og dem til hofteholder) så
skal det sgu se ordentligt ud. Man kan godt komme afsted med en
lille plet på et par cowboybukser, en lidt slidt sok eller en
lidt afbleget t-shirt for det er jo allerede "casual wear". Men
skal man have "stilfuldt" tøj på, så skal det sgu også sidde
ordentligt og se lækkert ud. En krøllet nederdel eller en løben
strømpe falder bare totalt igennem efter min mening.

> Yes.Mine ben er også ret korte (og tykke) i forhold til
> standardmålene.

LOL mine er nok også lidt tykke. Det er iøvrigt heller ikke så
flot med en blondekant foroven der skulle forestille at være bred
men som ikke bliver det, fordi den bliver strakt til ukendelighed
for at nå hele vejen rundt *G*. Den slags tøj skal simpelthen
være ret gennemført før det i mine øjne er flot.

Mange hilsner
Puk

Fra : Tomas O.

Dato : 03-10-02 11:10

Nette skrev:

SNIP

> Nette, som engang så en gammel sømand med et lille bogstav
> tatoveret ovenpå hver finger på højre hånd: F I S S E.

Det er nu ikke så undelrigt.. en ven af mig der er 66 er gammel
søman og har sejlet over hele verden i 23 år. Startende da han var
15 og stak af hjemmefra.

Når man har været på søen i 5-7 mdr. uden kvindeligt selskab
overhovedet så er der nok ikke ret meet andet i knolden på en
mellem 15-35 end lige netop det ham du så havde tatoveret på
fingrene.

Som min ven siger 'når vi kom i haven løb vi ned af landgangen med
pengene i den ene hånd og pikken i den anden'

Tomas

Fra : Nette

Dato : 03-10-02 21:48

"Tomas O." wrote

> [...]
> overhovedet så er der nok ikke ret meet andet i knolden på en
> mellem 15-35 end lige netop det ham du så havde tatoveret på

I know, men sådan en, der havde disse bogstaver på hans højre hånd fingere,
ville aldrig komme til at bære en vielsesring der matchede min. Det vilel se
for grimt ud*G*

Nette

Fra : Fluffi

Dato : 01-10-02 12:59

> Der er ikke noget værre end en tatovering under en nylonstrømpe eller på
en
> skulder, der bærer en kjolestrop.

Hvor er det dejligt at høre at der stadig er kvinder der har denne holdning.
Hurra for jer!

Fluffi

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-10-02 13:20

Hej Fluffi

> Hvor er det dejligt at høre at der stadig er kvinder der har denne
> holdning. Hurra for jer!

Der er stadig for få. Hold da op hvor er der mange mennesker, der har de
mest afskyelige tatoveringer.

Fra : Chokmah

Dato : 01-10-02 00:08

On Tue, 1 Oct 2002 00:13:07 +0200, "P.N."
<pip160fjerndette@hotmail.com> wrote:

> [...]
>der står tatoveret "let it all out"
>tryk den af på dansk. er det mon for at glæde fyrene medens de trykker

Tjaaa tatoveringer er et undelrigt fænomen - det er noget man for
efter i reglen at have tænkt sagen igenem længe - da de jo kommer for
at blive - men det skæge ved dem er at man glemmer man har dem når man
har haft dem i en 4-5 år jeg tænker alrdirg over dem mere....borste
fra jeg ikke skal have flere den sidste på rygge den gjorde sgu ondt.

kvinder eller mænd -- lige meget hvis man vil ha en tatto så få det -
har man en mening med det fint har man inegn men bare lysten jamen så
også fint med det som jeg ser det ....

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Girlie

Dato : 01-10-02 16:20

> [...]
> der står tatoveret "let it all out"
> tryk den af på dansk. er det mon for at glæde fyrene medens de trykker

Jeg har en tatovering på lænden...sig hvad I vil om "mode" (som åbenbart er
et fyord...). jeg kan naturligvis ikke selv se den medmindre jeg vender om
om i spejlet, men jeg elsker visheden om, at jeg har den. Den er meget
sød/smuk og passer lige til mig, og er derfor blevet en så naturlig del af
mig som f.eks. et modermærke.
Grunden er, at jeg synes det er frækt og flot og spændende med en
tatovering - især på lænden - jeg bestemmer desuden selv hvem der skal se
den og hvornår

(En anden overvejelse som Sabina også var inde på: huden kommer ikke til at
slaske så hurtigt på lænden...kunne aldrig drømme om at få en på
maven...HAHA - strækmærker deluxe...*g*)

Fra : Niels Henriksen

Dato : 01-10-02 16:23

"Girlie" <girlie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> (En anden overvejelse som Sabina også var inde på: huden kommer ikke til
at
> slaske så hurtigt på lænden...kunne aldrig drømme om at få en på
> maven...HAHA - strækmærker deluxe...*g*)

Hvis man skal have den på maven, så skal det da være en lystfisker der står
med åbne arme og siger "den er stååååååå stor"

--
Niels