For meget forhud?
Fra : Anonym

Dato : 30-09-02 22:44

hej

Jeg har et problem med min ting, som jeg håber i kan hjælpe mig med...

Det drejer sig om at min forhud ikke er "strukket" helt ud, når min
penis er i erigeret tilstand. Dvs. at der stadig væk sidder en kant af
forhud (penishovedet er blottet) lige i kanten mellem penishovedet og
selve skaftet eller hvad det nu hedder.

Dette er i sær irriterende når jeg skal påføre et kondom, da det er
meget svært at få det forbi "lommen" af forhud.

Jeg aner ikke om dette er et udbredt problem og om der kan gøres noget
ved det, men det håbede jeg at nogen i denne gruppe gjorde... Gør i
det?

/Rasmus.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-10-02 22:50

[Anonym | 30 Sep 2002 14:43:53 -0700]

>Dette er i sær irriterende når jeg skal påføre et kondom, da det er
>meget svært at få det forbi "lommen" af forhud.

Ikke at jeg har den store erfaring i det, udover at jeg har været sammen
med en fyr der havde det på samme måde - han havde dog opøvet en teknik
til at med den ene hånd trække forhuden *helt* tilbage mens han med den
anden hånd rullede kondomet på.

Men derudover - jeg synes at det er pænt, at der stadig sidder lidt
forhud man kan "lege med" (bla. med tungen) selvom pikken er helt stiv.
:)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henning

Dato : 02-10-02 03:03

Rene' Hjorth wrote:

> Men derudover - jeg synes at det er pænt, at der stadig sidder lidt
> forhud man kan "lege med" (bla. med tungen) selvom pikken er helt
> stiv. :)

Min forhud dækker også næsten hele glansen i erigeret tilstand,
jeg har aldrig tænkt over at det var besværligt at rulle et kondom på
af den grund, jeg trækker da bare forhuden helt tilbage med venstre
hånd, selvfølgelig, hvis jeg bruger et slim model kondom, vil det
uværlig lægge sig som en ring bag glansen og det kan så være
besværligt at få det rullet videre op af skaftet, især med fedtede
finger *G*

MVH
Henning