Auto link i tabel?
Fra : Søren Møller

Dato : 30-09-02 21:44

Jeg bruger programmet Movie Collector til at holde styr på film samling, det
kan eksportere en HTML fil (se eksempel). Mit problem er at jeg gerne vil
have dem der står i "IMDb Number" til automatisk at linke sådan her
http://www.imdb.com/Title?" Så hvis IMDb number er 0129387 bliver linket
automatisk til http://www.imdb.com/Title?0129387. Kan dette lade sig gøre?
(Med noget kode så alle i "IMDb Number" linker!)
Eksempel:
--
<HTML>
<BODY>
<TABLE BORDER=1>
<TR ALIGN=LEFT>
<TH>Title</TH>
<TH>Genre</TH>
<TH>Director</TH>
<TH>Movie Release Year</TH>
<TH>IMDb Number</TH>
<TH>Number</TH>
</TR>
<TR ALIGN=LEFT>
<TD>There's Something About Mary</TD>
<TD>Comedy; Romance</TD>
<TD>Farrelly, Bobby; Farrelly, Peter</TD>
<TD>1998</TD>
<TD>0129387</TD>
<TD>010</TD>
</TR>
</TABLE>
</BODY>
</HTML>
--
På forhånd tak!

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-10-02 10:14

Søren Møller wrote in <anad1q$6g1$1@sunsite.dk>:
> [...]
> automatisk til http://www.imdb.com/Title?0129387. Kan dette lade sig
> gøre? (Med noget kode så alle i "IMDb Number" linker!)

Jeg ville køre noget søg/erstat på filen. Hvis det skal gøres flere gange
(det ser det jo ud til), så ville jeg lave et script til det. Ved samme
lejlighed kunne scriptet også uploade html-filen.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)