T68/T68i godt/skidt ???
Fra : Doktoren

Dato : 30-09-02 21:29

Hej
Jeg er meget interesseret i meninger vedr. denne telefon (t68i)
Er ordbogen meget langsommere en nokias, eller er den ok?

Gerne alle mulige oplysninger, da jeg er ved at anskaffe mig en

Fra : Dr. Ralph

Dato : 01-10-02 07:39

>Jeg er meget interesseret i meninger vedr. denne telefon (t68i)
>Er ordbogen meget langsommere en nokias, eller er den ok?
>
>Gerne alle mulige oplysninger, da jeg er ved at anskaffe mig en

Hvis du skriver mere end 10 sms pr. dag, så drop den. da den er sløv
til T9 sms.

Ellers er det VERDENS BEDSTE MOBIL LIGE NU uden sammenligning.

-------------------------
Kind regards/venlig hilsen
Dr. Ralph

Remove "remove" from my mailadress when mailing me.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 01-10-02 17:53

Dr. Ralph wrote:
> Hvis du skriver mere end 10 sms pr. dag, så drop den. da den er sløv
> til T9 sms.

Jeg skriver mere end 10 sms'er pr. dag og kan sagtens leve med den lidt
langsommere ordbog (forskel mellem Nokia's og T68i's ordbog mindskes for
hver SW-opdatering)

> Ellers er det VERDENS BEDSTE MOBIL LIGE NU uden sammenligning.

Yep, hvis man har behov for alle de fancy funktioner - jeg sælger
min imorgen, og finder 8210'eren frem fra gemmeren. Den kan sgu mere end
nok til mine behov.

\Mandal

Fra : Lasse Madsen

Dato : 06-10-02 22:14

Hej ...

>Jeg er meget interesseret i meninger vedr. denne telefon (t68i)
>Er ordbogen meget langsommere en nokias, eller er den ok?
>Gerne alle mulige oplysninger, da jeg er ved at anskaffe mig en

Det kommer jo an på hvad du er ude efter ...

Mit telefon behov kunne snilt tilfredsstilles med min forhenværende konge
telefon Ericsson GH388 hvilken forøvrigt var 1000 gange hurtigere end nogen
anden lidt fancy ericsson telefon jeg har set ....
min (også forhenværende) R320S er uden tvilv den dårligste telefon de har
lavet ... den er så utrolig langsom i menuen og alle andre steder ... og
hvis ellers bluescreens fandtes på telefoner ville denne erobre Windows som
det produkt der skaber flest af disse ... den går ned konstant ... lorte
telefon ... T68 ... hvad skal man bruge et farvedisplay til ? ? ? snakker
man bedre af den skyld ?
ligegyldigt geil syntes jeg...

m.v.h.
l. madsen