MS Windows
briani 27239
Dansk hvor får man ændret til.
Fra : karsten nilsson

Dato : 30-09-02 21:18

Hej hvordan får man ændret engelsk window 98 til dansk.
Hilsen Karsten

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 30-09-02 21:24

> Hej hvordan får man ændret engelsk window 98 til dansk.
> Hilsen Karsten

Ved at formattere din harddisk og så installere windows 98 dk i stedet for
den uk version du nu har.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 30-09-02 21:34

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej hvordan får man ændret engelsk window 98 til dansk.
> Hilsen Karsten

Køb en ny.
Det er ikke muligt at få sprogfiler eller andet hurlumhej, som lige kan
klare denne konvertering.

Kurt

Fra : karsten nilsson

Dato : 30-09-02 22:29

Tak for svarene det vil jeg give videre.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 01-10-02 12:57

Hvorfor dog formatere?
Du kan nøjes med at slette mapperne "Windows" og "Programmer"

Bo