Worldonline mobil - overtaksering?
Fra : Bo Meyer

Dato : 24-02-01 09:38

Efter at have ventet en uge på svar fra supporten hos WO mobil, vil
jeg lige høre om andre bliver takseret på samme måde som mig ved
opkald til "Mobilt Internet" hos WO mobil.

WO mobil skriver på deres hjemmeside at "Mobilt Internet" koster kr.
1,- i minuttet og at "Mobilt Internet" har opkaldsnummer 38321300.

Når jeg kalder op til nummeret fra min pda via min mobiltelefon kan
jeg browse og læse epost (fint nok), men der takseres med kr. 1,5 i
minuttet.

Har andre samme erfaring?
--
Bo Meyer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-02-01 12:20

Hej Hej

Ja, je bliver overtakseret...

og de kan sku ikke engang finde ud af at besvare "spørgsmålet"

et svar tilbage:

Læser du aldrig dine mails igennem ordenligt?

( Jeg har brugt det omtalte opkaldsnummer til wap..)

og det er netop 38321300

Og det står også dette nummer inde på status siden,,, Men det takseres for
en alm. opkald