Komponisten Richard Wagners
Fra : Michael Preben Dunca~

Dato : 30-09-02 20:41

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde oplysninger op Komponisten Richard
Wagners Aner

Jeg ved Richard Wagner var født i Leipzig 22 May 1813 død Venice 13 Februar
1883

--
Duncan-Bendix@mail.tele.dk

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 30-09-02 21:15

Prøv RICHARD WAGNER ARCHIVE

http://users.utu.fi/hansalmi/wagner.html

Tom Stryhn Sr.
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
hjemmesiden er sidst opdateret 22.09.2002

Fra : Kim N. Jensen

Dato : 01-10-02 13:15

Æh - ikke for at være bedrevidende eller noget - men har du prøvet at søge
på google.com efter "richard wagner"? (det giver 77.700 hits)

Med venlig hilsen / Kind Regards

Kim N. Jensen
---
eBøger på dansk - eBibliotek 1800 på http://www.ebib1800.dk
Privat udsalg af bøger og musik -
http://home2.inet.tele.dk/kim-niel/overskud/index.htm
Søges: Ældre udgaver af W. Clark Russell, Jules Verne, Eugene Sue, Wilkie
Collins

"Michael Preben Duncan-Bendix" <Duncan-Bendix@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3d98a8be$0$52171$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ove C. Kronborg